01.01.2003 00:00 |
K dílu: Pamatuješ?
|
Hladová_Veverka
|
Nechci rejpat... Ale proste mi to neprislo jako povidka. Ale jinak je to pekny...
|
29.11.2001 00:00 |
K dílu: Hříčky 3.
|
Hladová_Veverka
|
Znáte nohavicu?
|
02.06.2002 00:00 |
K dílu: Medvídek
|
Hladová_Veverka
|
jo to fakt pěkný...
|
02.06.2002 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
jo, udělalo...Už není naštvaná, už zuří:-)))))
|
02.06.2002 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
no tak to je hustý, zrovna se hádam se starou, tak jí to hned pošlu:-)))Dík a TiP!!!
|
02.06.2002 00:00 |
K dílu: ...Mimologie...
|
Hladová_Veverka
|
Je to krátký...Možná by se to dalo lépe zbásnit...
|
01.06.2002 00:00 |
K dílu: Děvka nebo uplakaná holka...?
|
Hladová_Veverka
|
no, v zásadě to nic extra není...
|
18.03.0002 00:00 |
K dílu: Diskuze klubu:
Klub pro a proti EU.................
|
Hladová_Veverka
|
Já vůbec nevím, co tady dělám a kdo mi poslal tu zpráu, nicméně kdyuž už tu jsem, tak vám k tomu něco řeknu:
EU rozhodně ANO
Utopence, rum pivo a bůhvícoještě Čechům stejně nikdo nevezme, takže není vůbec čeho se bát. Marihuana je taky ilegální a hulí se o stošest, tak nevím, včem je problém. Nazdar!
|
20.05.2002 00:00 |
K dílu: Hledání jehly v kupce sena
|
Hladová_Veverka
|
No tak to oproti té "lavině" zas tak úchvatný není...
|
20.05.2002 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
ze života?;o)))
|
20.05.2002 00:00 |
K dílu: Pod lavinou
|
Hladová_Veverka
|
Tohle je fakt něco... Bez výtek T*
|
19.05.2002 00:00 |
K dílu: konec
|
Hladová_Veverka
|
Tak to není... Samozřejmě není myšleno hned, ale třeba za rok... Něco kam se ráda vracíš, nebo naopak něco, co nesnášíš... Typický příklad: Škola a prázdniny...
|
19.05.2002 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
Prakticky nevim o čem to je, ale tipnu ti to za myší hovínka:-)))))
|
22.05.2002 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
no...ani se mi to nechce číst...
|
19.05.2002 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
Nevim jestli tohle taky vychází z maturitního snažení, stejně jako moje, ale je to fakt bomba...Naučim se to nazpaměť a u matury to odříkám:-)))))*
|
22.05.2002 00:00 |
K dílu: Košile
|
Hladová_Veverka
|
Já těm transformacím taky moc nerozuměl, ale je to fakt hodně dobře napsaný a ty přirovnání (šla se umít od mé lásky) jsou fakt výborný!
T*
|
27.05.2002 00:00 |
K dílu: Na Pobřeží Slonoviny
|
Hladová_Veverka
|
já do originality nerejpal, jen je tam napsáno, že mi to trošičku Nohavicu připomnělo, nic víc...
|
23.05.2002 00:00 |
K dílu: Na Pobřeží Slonoviny
|
Hladová_Veverka
|
V zásadě jde o jednu "variaci na píseň večerní" kterou skládali s Plíhalem. Na desce to nenajdeš...
Je to takhle: Domorodci na pobřeží Slonoviny
posílaj si denně slony pro noviny.
Když je cestou ztratí hloupí slonové
musí běžet do trafiky pro nové
|
22.05.2002 00:00 |
K dílu: Na Pobřeží Slonoviny
|
Hladová_Veverka
|
to je dobrý...ale trošičku to připomnělo Nohavicu...
|
19.05.2002 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
no...ten vtip neznám, ale taky se mi to nelíbí...Ale na druhou stranu si myslím, že když nejsou vlastní náměty, tak není od věci něco někde čórnout, aby člověk nevyšel ze cviku...
|
19.05.2002 00:00 |
K dílu: Tajtrdlíkova dobrodružství
|
Hladová_Veverka
|
příběhy končej dobře, nebo špatně... ale to přece nejde považovat za pointu! Konec, ať už jakýkoliv, poina podle mne není...
|
18.05.2002 00:00 |
K dílu: Tajtrdlíkova dobrodružství
|
Hladová_Veverka
|
Ehm...Jakmile Tajtrdlík utekl, matka se probouzela, ale to už byl Tajtrlík několik kilometrů daleko??? To asi ne, co? Leda že by to byl TurboTajtrdlík...:-)
Jinak mi to přijde dost chaoticky napsané, je tam dost nepřesností a pointu to buď nemá tragicky žádnou, nebo je tak důmyslně schovaná, že jsem ji nenašel...
|
17.05.2002 00:00 |
K dílu: KABÁT- Suma Sumárum Tour 2002- Tábor
|
Hladová_Veverka
|
Prostě normálka... A ty texty by se taky daly určitě vybrat líp...
|
18.05.2002 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
O tomhle jsem se dověděl už loni na Pánovi Prstenů v Olbramovicích, ale člověk, co mi to sdělil, vypadal tak nějak divně, že jsem mu to nevěřil...
|
20.05.2002 00:00 |
K dílu: Blízká setkání prvního druhu 1.
|
Hladová_Veverka
|
a říkám snad něco? Jen jsem řekl, že mi je to připomíná...tak pardon...
|
17.05.2002 00:00 |
K dílu: Blízká setkání prvního druhu 1.
|
Hladová_Veverka
|
Silně, dost silně mi to připomíná Báječná léta s Klausem, čili Kvidovo setkání s múzou. Respektive je to uplně to samý, akorát ta dotyčná není mimozemšťanka, ale múza...
|
17.05.2002 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
Nezlobte se na mě, ale tohle NENÍ povídka...
|
13.05.2002 00:00 |
K dílu: Povídky
|
Hladová_Veverka
|
Mám pocit, že se povídka čte přeci jen o něco déle než básnička... Proto by tu měly být dýl... A bylo by to všem stejně...
Tak za blbost, to je jedno. Hlavně že TiP:-))))))
|
13.05.2002 00:00 |
K dílu: Povídky
|
Hladová_Veverka
|
Jenže tady je právě vidět, že každej to nedělá, takže bych si zasloužil alespoň tip za originalitu:-)))))
Ale upřímně: Nemáte pocit, že by tu povídky měly být dýl?
|
13.05.2002 00:00 |
K dílu: Povídky
|
Hladová_Veverka
|
já taky ne, ale občas jsou nutný... Kor při tomhle písmáčím systému...
|
13.05.2002 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
Mně se líbí také to dělení... Za co onen tip vlastně byl. A možná by stačilo jen trochu ohleduplnosti a důvod tipu vždy připsat. Na to by se udělala zvláštní kolonka a bez vyplnění kolonky by se tip neodeslal.
Mně ještě navíc štve, že se většina lidí soustředí na básničky, čímž mi "povídkáři" dost trpíme, protože když někdo nemá jméno, jako třeba Horák, tak mu tu povídku přečte 40 lidí, z toho 3 mu napíšou kritiku... A to pak nemá cenu...
Mř
|
13.05.2002 00:00 |
K dílu: Sinot a nekonečno
|
Hladová_Veverka
|
jo, asi jako naše učitelka z občanky... Veškerý povídky o Sinotovi vznikaj z mého studia k maturitě...:-((((
|
12.05.2002 00:00 |
K dílu: Na hřbitově straší!
|
Hladová_Veverka
|
aha...
|
11.05.2002 00:00 |
K dílu: Setkání se Sinotem
|
Hladová_Veverka
|
Právě proto jsou jak psi, na takovýhle pohádky už nevěřím:-))))
|
12.05.2002 00:00 |
K dílu: Nevinen?
|
Hladová_Veverka
|
no jo, jenže já tam jediný prvek fantazie nevidim, tudíž to vypadá jako obyčejná historická povídka...
|
11.05.2002 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
Já vám tak nějak rozumím... Je to svým způsobem antisemitismus, ale můžete si za něj tak trochu sami. Ne vy, jako osoby, ale vy, jako skupina osob stejného přesvědčení.
Ale stejně bych to dal radši do úvah:)
|
05.05.2002 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
tohle spíš do úvah... O tomhle tématu toho bylo taky napsáno hafo a společnou řeč nikdy nenajde.
|
27.03.2002 00:00 |
K dílu: Ze zybtků kouzla dětství
|
Hladová_Veverka
|
Protože jsem měl za úkol napsat pohádku jako slohovku do školy a nemohl jsem na nic přijít, proto jsem sáhl "jinam". A pak mi přišlo líto nechat to ležet v šuplíku, proto je to tady.
Škoda že ti nemůžu dát tip za skvělý postřeh:-)
|
23.03.2002 00:00 |
K dílu: Nesmysl
|
Hladová_Veverka
|
No jestli můžu říct svůj názor, tak já mám zase rád Jelzina, ale je zajímaví, k čemu se taková blbůstka zvrtne...
|
22.03.2002 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
tohle že je povídka???
|
22.03.2002 00:00 |
K dílu: Zoufalstvi
|
Hladová_Veverka
|
To... je... strašně... depr...chrrrrr
Spíš by se to mělo jmenovat respirátor, opakuje se to tam až moc často a o tom přece smrt, ať už jakákoliv, není...
A příště skutečně zkus napsat něco veselejšího, smrti je všude až moc, tak nemá smysl dělat jí reklamu.
|
24.03.2002 00:00 |
K dílu: Zásadový učitel
|
Hladová_Veverka
|
Dobře, a můžeš mi to teda vysvětlit? Třeba jsem to jen špatně pochopil.
|
22.03.2002 00:00 |
K dílu: Zásadový učitel
|
Hladová_Veverka
|
Na skvělou pointu jsem si u Horáka už zvykl, na skvělou čtivost taky, ale zrovna v týhle povídce píšeš, že jsi nechtěl být učitelem (hned na začátku), aby jsi v zápětí (zhruba uprostřed) napsal, že jsi měl zato, že učitelování je nejlepší povolání na světě... To mi tam trošku vrávorá, ale jinak fajn.
|
18.03.2002 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
Uf, je to nějak moc složitý... Ten začátek je moc chaotickej a přeplácanej...
|
18.03.2002 00:00 |
K dílu: Filatelistka
|
Hladová_Veverka
|
To je skutečně síla... Něco takového by se tu mělo oběvovat častěji... Máš mou plnou podporu!*
|
18.03.2002 00:00 |
K dílu: Druhý příchod
|
Hladová_Veverka
|
Ježiši Kriste...
|
16.03.2002 00:00 |
K dílu: Laska na prvni pohled
|
Hladová_Veverka
|
Je to v poho, ale... Připomíná mi to silně Nabokova... Dlouhý povídání o tom samém. Možná bych to na tvém místě trochu víc proškrtal a zredukoval...
|
07.04.2002 00:00 |
K dílu: Veverčí blues o žebříčku hodnot
|
Hladová_Veverka
|
Že by to bylo kvůli mé přezdívce? Možná...
|
15.02.2002 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
Proč by to dopr... mělo něco říkat těm, co VIDĚLI FILM? Tady by si o tom měli především povídat ti, co ČETLI KNIHU!
|
02.03.2002 00:00 |
K dílu: DOPIS VALENTÝNOVI
|
Hladová_Veverka
|
Promiň, rád bych jen podotknul bezvýznamnost: Nejsem "tvá milá", nýbrž "tvůj milý"... To jen aby nevznikly pochybnosti...
|
15.02.2002 00:00 |
K dílu: DOPIS VALENTÝNOVI
|
Hladová_Veverka
|
Mně tam nejdou dvě věci dohromady: Spolužačky si berou sexy prádýlko a jdou líchat, zatímco ty rozbíjíš prasátko a kupuješ formulky a pak s ním půjde Anča na pohár... To už bodaj osmiletý děti??? Ale típnu ti to, aby se neřeklo:-)
|
15.02.2002 00:00 |
K dílu: Denně jednu ftákovinu LX
|
Hladová_Veverka
|
A co na to mafie?:-)*
|
16.12.2001 00:00 |
K dílu: Divadlo
|
Hladová_Veverka
|
Neměla by se nejprve dohrát hra a pak teprve zatáhnout opona?
|
18.12.2001 00:00 |
K dílu: Pohádka o nasraným zajíci
|
Hladová_Veverka
|
To možná, ale pořád je to jen a jen TVOJE blbost, stejně jako blbost zajícova...
|
15.12.2001 00:00 |
K dílu: Pohádka o nasraným zajíci
|
Hladová_Veverka
|
Myslím, že největší debil byl ten zajíc, když se stěhoval kvůli adrese a nezjistil si předem adresu novou...
|
16.12.2001 00:00 |
K dílu: Vzájemná
|
Hladová_Veverka
|
No comment...*
|
20.12.2001 00:00 |
K dílu: Denik - s Hynkem na Mácháči
|
Hladová_Veverka
|
Nechápu jedno, ale neříkám že je to chyba textu:Pokud jsem to dobře pochopil,tak Hynek je malý klučina,v tom případě mi nedochází,proč když se ani sám nedojde "vysrat", říká "namoč si pinďoura." Bude mi to vysvětleno?
|
02.12.2001 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
Můžete mi říct, jak tohle souvisí s medajlonkem?
|
01.12.2001 00:00 |
K dílu: Matematická
|
Hladová_Veverka
|
Fakt sorry, ale nechápu, jak někdo může napsat něco takovýho pro radost, když tohle je součástí mých nočních můr...
|
01.12.2001 00:00 |
K dílu: Zlato z Plundred Hills
|
Hladová_Veverka
|
Hodně mi to připomíná Aghatu Christie, ten počátek jako Deset malých černoušků a konec jako cokoliv s Poirotem. A trošku jsem se v tom konci motal, ovšem napsaný je to celkem v poho...
|
01.12.2001 00:00 |
K dílu: Svědomí
|
Hladová_Veverka
|
To je fakt dobrý
*TiP*
|
30.11.2001 00:00 |
K dílu: Počišťovači
|
Hladová_Veverka
|
Do je výborná paranoia...
*TiP*
|
29.11.2001 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
Prosím?
|
30.11.2001 00:00 |
K dílu: Aljaška
|
Hladová_Veverka
|
Máš pravdu, toho nepřirozeného jednání jsem si také všiml, ale já povídky beru způsobem "chybami se člověk učí," to znamená, že povídky nepřepisuju, ale beru si z nich poučení, kterého se příště snažím vyvaroval. Pokud jsi přečetl více mých povídek, určitě sis všiml, že právě jednání osob a pointa příběhu jsou mými velkými problémy.
Píšeš moc fajn kritiky, tak doufám, že mi zůstaneš věrny;-)
|
30.11.2001 00:00 |
K dílu: Aljaška
|
Hladová_Veverka
|
Uznávám, že je to jaksi bezpointový... Vycházel jsem z románu pánů Scortii a Robinsona Ponorka, kde Aljaška plní původně cvičení, které se ale zvrtne a Aljaška začne odpalovat bomby. Na poslední chvíli je zastavena a potopena. Tohle mělo být takové ad pokračování, kdyby zničena nebyla, co by se stalo...
Optimismus do toho netahejte, tohle se stát klidně může (mám lietraturu ponorek načtenou od A do Z) ale nemusí. Je třeba to respektovat jako jistý fakt, ale rozhodně nic nepředvídám. Je to asi jako že dostanene chřipku... akorát v trošku většim měřítku:-)
|
30.11.2001 00:00 |
K dílu: HUBNU
|
Hladová_Veverka
|
V zásadě... těžko říct. Podívej se na server www.kytara.cz, tam ji najdes i ve zvukovém souboru
|
29.11.2001 00:00 |
K dílu: HUBNU
|
Hladová_Veverka
|
Znáte Redlovu povídku "Hoří"?
|
29.11.2001 00:00 |
K dílu: Šplhavec
|
Hladová_Veverka
|
Tak tohle fakt nemá chybu... Na jakou školu chodíš? Přestoupím!!! Samozřejmě
*TiP* a navíc Výběr...
P.S a posílej mi avíza, až zas něco napíšeš!
|
29.11.2001 00:00 |
K dílu: Vánoční báseň o myši
|
Hladová_Veverka
|
Protože je to naprosto seriózní poetická rýmovaná báseň:-)))))))
|
28.11.2001 00:00 |
K dílu: Lízání kačenky
|
Hladová_Veverka
|
Chlapče, ty jsi můj člověk... Akorát to sem tam nesedne rytmicky.
*TiP*
|
01.12.2001 00:00 |
K dílu: Po
|
Hladová_Veverka
|
No, možná bych radši ten sex oželel:-)
*TiP*
|
29.11.2001 00:00 |
K dílu: Make A Wish
|
Hladová_Veverka
|
Ten konec mě upřímně překvapil:o) A ten začátek vlastně taky:-D
*TiP*
|
29.11.2001 00:00 |
K dílu: Barbora
|
Hladová_Veverka
|
Je to pěkný a já Zoltana chápu... Vy tu totiž folosofujete nad věcí, o které se filosofovat nedá. Všichni někde tušíte pravdu, ale nikdy k ní nenajdete společnou řeč.
Mně ta povídka připomíná hada: Má to hlavičku (úvod), má to ocásek (závěr) a mezitím je tělo. Jenže to tělo je pořád stejný. Akorát by ten had bez toho těla nemohl žít. Je to prostě zvláštní...
Ale
*TiP*
|
29.11.2001 00:00 |
K dílu: Bez komentáře
|
Hladová_Veverka
|
Pěkný, čtivý
*TiP*ový:-)
|
27.11.2001 00:00 |
K dílu: Uctivá omluva
|
Hladová_Veverka
|
Tak přesně tohle je moje představa o poezii! Přečti si moje básničky... a pochopiš. Jinak
*TiP*, protože tohle nemá chybu.
|
29.11.2001 00:00 |
K dílu: Poslední sen
|
Hladová_Veverka
|
No pánové jsou asi větší odborníci než já. Ani jsem si takových věcí nevšiml.
Ale líbilo se mi to a
*TiP*
|
25.11.2001 00:00 |
K dílu: SEKSAJNA ve víru šoubyznysu
|
Hladová_Veverka
|
Ital by řekl Bravissimo.
Já jsem Čech a ještě navíc Písmák, takže říkám
*TiP*
|
25.11.2001 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
Skutečně to není povídka, takže to komentovat ani nebudu...
|
28.11.2001 00:00 |
K dílu: "hodně štěstí, brácho"
|
Hladová_Veverka
|
A ještě něco... Podle vás vypadá hlubší kritika: "Líbilo:)))TIP!"
Pak promiňte, rozumět si nebudem...
|
28.11.2001 00:00 |
K dílu: "hodně štěstí, brácho"
|
Hladová_Veverka
|
Tak hele, ty filosofe, mně de jen o jedno a mrzí mě, že mi nerozumíš. Literárního pánaboha ze sebe rozhodně nedělám a jestli nesnášíte moje kritiky, tak mi řekni konkrétně, co je v nich špatně, sejdem se na pokecu a rozeberem to. Ač fildu nestuduju, v "oboru" se pohybuju celkem dlouho a co získáš praxí, tě málokterá škola naučí. Pár let působím jako porotce amatérských soutěží a to mě naučilo, jak povídku hodnotit. To co jsem napsal Tobě rozhodně neber osobně. Mě totiž na Písmákovi zajímají jen povídky a proto jsem Ti napsal to, co jsem napsal. Nechtěl jsem se vrtat v něčem, čemu nerozumím (nebo nemám ten pocit, že bych tomu rozuměl) To je celé, nic víc. Můžu taky klidně držet hubu, nebo si krtitiky vymýšlet, ale ať mě potom pokaždé, když se přihlásím, neotravuje nápis "Jsi tu sice už dlouho, ale zatím jsi neposlal více kritik a bla bla bla." snažím se, to je celé. Pokud tím někoho poškozuju, pak mi to promiňte, nemusím říkat už nic...
Má úcta...
|
25.11.2001 00:00 |
K dílu: "hodně štěstí, brácho"
|
Hladová_Veverka
|
Děláš si srandu? Tohle není server, na kterým si někdo vylévá smutek. Hodnotí se tu literární díla. Když nesneseš kritiku, tak je sem nedávej. Mně absolutně nezajímá, jestli Ti něco provedl tvůj syn nebo ne, ale to, jak je věc napsaná. Chceš snad získat TIPY sentimentem?
A už vůbec nenapadej něčí IQ, radši Ti ani nebudu říkat proč!
|
24.11.2001 00:00 |
K dílu: "hodně štěstí, brácho"
|
Hladová_Veverka
|
Myslím že tohle spíš mělo vyjít v "Katce", osudy čtenářů...
|
24.11.2001 00:00 |
K dílu: Nor a Fifi
|
Hladová_Veverka
|
Pěkně se to čte, taková Dášenka pro dospělé:-)
Sice nepatřím mezi pejskaře a toto téma mi asi neříká tolik co jiným, ale líbilo se mi to.
*TiP*
|
25.11.2001 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
Ještě že sám přiznáváš, že to není povídka... Pak je všechno v pořádku.
|
25.11.2001 00:00 |
K dílu: Přirozený výběr
|
Hladová_Veverka
|
Taky pěkný... Trochu a vzdáleně mi to připomíná Šimka s Grosmannem.
*TiP*
|
23.11.2001 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
Tenhle styl "psychopovídek" osobitě nenávidim, už proto, že jednak se má povídka vykazovat přesným, rázným a ne zbytečně "obaleným" dějem. Bez zbytečných průpovídek se povídka daleko lépe čte a čtenář se nenudí. U románu a knih vůbec je to jinak. Tam si čtenář odpočinout trošku musí a děj nemůže padat nijak rychle.
Teď nemyslím jen tvůj případ, ale případ i jiných pisálků. Povídka s takovýmto, řekněme, hlubším smyslem, nemá prakticky smysl a na dané téma se dá napsat třeba jen báseň. Nebo tento nápad začleň do strmějšího dějového pádu... Neříkám to nijak ve zlým, jen tlumočím rady zkušených.
|
23.11.2001 00:00 |
K dílu:
|
Hladová_Veverka
|
Píšu pořád dokola to sámé: Povídka musí mít spád, děj, musí žít, Bez dialogu to ani není povídka. Toto téma se dá stokrát lépe využít na poezii. Copak znáte někoho, kdo takovéto povídky vydává?
|
25.11.2001 00:00 |
K dílu: Melissa
|
Hladová_Veverka
|
Klasická Sci-fárna... K tomuhle Ti moc neřeknu. Vadilo mi, že se tam vyskytovaly výrazy hrozně technický, kterým jsem nerozuměl. To je ovšem proto, že se o to nezajímám a sci-fi nečtu.
Jestli se o své povídce chceš dovědět víc, dej mi vědět a já Ti seženu kontakt na WorkShop. Tam Ti to dílo rozpitvaj do písmenek. Jinak to nebylo špatný, jen po přímé řeči následuje odstavec, lépe se pak dialog čte...
M.
|
24.11.2001 00:00 |
K dílu: Old And In The Way
|
Hladová_Veverka
|
Docela pěkné, jen mi úvod napověděl, že se bude jednat o nějakou humornou záležitost s Českými Drahami:-) A nechápu, proč je nadpis v angličtině...
|
24.11.2001 00:00 |
K dílu: Strach
|
Hladová_Veverka
|
Zajímavá experimentace s formou...
|
25.11.2001 00:00 |
K dílu: Corn
|
Hladová_Veverka
|
Neřeknu nic, protože jsem to, jak vidím, jediný nepochopil... Tyhle povídky, co prakticky nemaj děj, mi nic neříkaj.
|
25.11.2001 00:00 |
K dílu: Hvízdači
|
Hladová_Veverka
|
Fakt je to dost nedodělaný... To zatím nemá cenu kritizovat.
|
25.11.2001 00:00 |
K dílu: Zázraky na počkání
|
Hladová_Veverka
|
Připadá mi to moc obyčejné. Ten děj je naprosto normální, děje se dnes a denně okolo nás. Ale je to pěkně napsané.
|
04.12.2001 00:00 |
K dílu: Svět po roce 2000
|
Hladová_Veverka
|
No jo, UV 2000 je prevít:-)
|
30.11.2001 00:00 |
K dílu: Odměna za trest
|
Hladová_Veverka
|
Na svou obhajobu: Ač se tady ta povídka objevila v poměrně pokročilém pořadí, patří mezi mé prvotiny. Proto s Viktorem souhlasím, že není vypsaná a doufám, že teď už jsem vypsaný daleko více.
Za druhé: Nelíbí se vám "vlast". Neberu vám to, ale tahle povídka byla psaná "na zakázku" do jedné soutěže a podmínkou bylo, že se musí nějak týkat domova. Tuším, že to téma znělo: Mám rád svůj domov, nebo tak nějak. Proto je to celé tak nějak umělé a uznávám, že "vlast" tam skutečně nepatří.
No a na závěr bych snad jen dodal, že málokdo píše jako Hemingway, ať se vypíše sebevíc:-)
|
28.11.2001 00:00 |
K dílu: Pes v mikrovlnce
|
Hladová_Veverka
|
Ty změny ale nedělám já. Problém je v vkládání...
|
27.11.2001 00:00 |
K dílu: Co si myslí?
|
Hladová_Veverka
|
O tvem vzhledu tu nepadlo ani slovo...
|
25.11.2001 00:00 |
K dílu: Co si myslí?
|
Hladová_Veverka
|
Ono se totiž děsně dobře kritizuje cizí práce, ale to bys mohla vědět.
Řeknu Ti to asi takhle:
1) Nevím, kde bereš jistotu o mém intelektuálském vzhledu. Někde jsem tu četl povídku o prvním dojmu...
2) Možnáže je to nějaká moje vada, ale i když po sobě povídku přečtu tisíckrát, nikdy všechny chyby neopravím. Podle mne je to tím, že čím více sám autor své dílo čte, tím více se mu zarývá do paměti. Učí se ho jako básničku a proto ztrácí pozornost.
3) Každej někdy začíná a musí získat zkušenosti. Já se nebál zveřejnit tu úplně všechno, tahle povídka se chronologicky řadí do prvních pěti.
4) Kéž bych se někdy stal kýmkoliv, kdo vydá knížku, ať už jí čtou lidé jacíkoliv.
5) Zásadně nic neopisuju a literaturu kterou jmenuješ vůbec nečtu. Zdá se Ti to tak proto, že před dvěma lety jsem byl velký romantik a podle toho jsem i psal.
6) Odpusť si ty arogantní řeči a povyšování, to do literatury nepatří.
7) Přečti si povídku "Blondýna (bez pointy)"
8) Nazdar!
|
25.11.2001 00:00 |
K dílu: Co si myslí?
|
Hladová_Veverka
|
No třeba já nečtu nic jinýho než povídky, protože i když je povídka stostránková, řekne mi víc, než dvourýmová básnička...Ale to je můj názor.
|
25.11.2001 00:00 |
K dílu: Co si myslí?
|
Hladová_Veverka
|
Nevidím důvod, když existuje "Písmák domů". Všechno se už dá číst bez připojení...
|