03.07.2015 21:29 | K dílu: Bez explicitně vyjádřeného smyslu | roorybacky |
díky za na mne pozitivně působící a zajímavý komentář :) |
||
13.04.2015 00:44 | K dílu: I já žiji ve strachu | roorybacky |
díky za přečtení! :) |
||
22.03.2015 17:37 | K dílu: Romantik cynik | roorybacky |
děkuji moc :) |
||
20.03.2015 20:04 | K dílu: Bez explicitně vyjádřeného smyslu | roorybacky |
díky za vyčerpávající názor. |
||
23.06.2014 11:38 | K dílu: Romantik cynik | roorybacky |
díky :) |
||
10.06.2014 12:39 | K dílu: A začalo to tak nevinně | roorybacky |
dobře no - budu pokornější :) |
||
10.06.2014 09:49 | K dílu: Olověná vesta | roorybacky |
změním, nicméně recenze to není... ale nevadí. |
||
10.06.2014 07:28 | K dílu: A začalo to tak nevinně | roorybacky |
kdepak, tak si nepřipadám ani náhodou. na druhou stranu ale nemám rád takovéto absolutní soudy o tom, co dělá autor dobře a co dělá špatně. prostě stále hledám svůj styl, ale to podle mě neznamená, že ty výtky, které si mi směřoval bezvýhradně přijmu a zařídím se podle nich. pořád je to jen tvůj názor, tedy názor jednoho člověka. tím ho nijak nesnižuji, jen tvrdím, že je z kvantitativního hlediska zanedbatelný. |
||
10.06.2014 07:22 | K dílu: Ani největší radost není beze smutku | roorybacky |
dobrá, pokusím se vzít si to do budoucna aspoň trochu k srdci :) každopádně díky za názor. |
||
10.06.2014 07:15 | K dílu: A začalo to tak nevinně | roorybacky |
jj, mám celkem specifickej styl, prostě píšu, jak nejlíp umim a tohle hromadění ajektiv a snaha vystihnout méně slovy co nejvíce, je pro mě zřejmě typická. a váhal jsem mezi tím zda-li to dát mezi horor anebo humor, jenže ono je to tak něco mezi - respektive nevím jak jinak to žánrově zařadit. zcela vážné to není, zcela vtipné také ne. |
||
10.06.2014 07:13 | K dílu: Ani největší radost není beze smutku | roorybacky |
tak jsem asi blbej, protože jsem to nepochopil. vyjádři to, prosím, explicitně. |
||
10.06.2014 07:07 | K dílu: Ani největší radost není beze smutku | roorybacky |
tím jsem chtěl vyjádřit to, jak obyčejnej byl život toho chlapce, nic enormně zajímavýho. že to zásadní se mu v životě stalo až v momentě kdy jí potkal. |
||
09.06.2014 15:29 | K dílu: Ani největší radost není beze smutku | roorybacky |
jasně no, možná kdyby ta povídka byla delší, tka bych s tím pracoval častějc, ale když to má holt jen jednu stránku, tak se ani nenaskytlo o mnoho víc příležitostí to tam použít :). každopádně ještě jednou díky, nejsem na písmákovi zvyklej na pozitivní ohlasy :). |
||
08.06.2014 22:20 | K dílu: Ani největší radost není beze smutku | roorybacky |
díky. proč ti to vadí? mně na oslovení čtenáře vševědoucím vypravěčem nepřijde nic špatného... i když ono to "jak už tušíte" tam vůbec být nemuselo a nic moc by se nestalo - jen mi to tam prostě tak nějak pasovalo. |
||
08.06.2014 18:31 | K dílu: Ani největší radost není beze smutku | roorybacky |
neobratný sloh záměrem nebyl, každopádně díky za názor. |
||
06.06.2014 14:53 | K dílu: Proč? | roorybacky |
dobré názorně vidět, že i tehdy se kdosi cítil podobně jako já ve chvíli psaní této hloupůstky... |
||
06.06.2014 14:35 | K dílu: Proč? | roorybacky |
to je dobré. |
||
06.06.2014 14:02 | K dílu: Proč? | roorybacky |
Jen dodám, že mi bylo 16 když jsem to napsal :) Moje první básnické vyznání lásky... |
||
05.06.2014 01:06 | K dílu: Za vším | roorybacky |
zkkusím se o to snažit. |
||
04.06.2014 16:54 | K dílu: Za vším | roorybacky |
souhlasím :) |
||
04.06.2014 16:27 | K dílu: Za vším | roorybacky |
to je šílená věda. já to nikdy takhle dopodrobna neřešil, aby to všechny normy splňovalo, apod. na to jsem neměl trpělivost a rovněž si myslím, že takováhle šablonovitost není vždy dobrá, v umění obvzlášť. |
||
04.06.2014 15:39 | K dílu: Za vším | roorybacky |
dobrá tedy, je to tedy volný verš. ale změnit to už nejde, takže holt nic... |
||
04.06.2014 14:41 | K dílu: Za vším | roorybacky |
jedna slabika k rýmu stačí. tečka. podle mě teda. a někam jsem to zařadit musel, takže jsem zvolil to, co je tomu nejblíž, a to sice vázanej verš. |
||
04.06.2014 12:26 | K dílu: Exploze vnitřností | roorybacky |
nic, jen poskytuju zákulisní informace, o který vůbec nestojíš :) |
||
04.06.2014 12:25 | K dílu: Za vším | roorybacky |
to, že je česká rýmová forma dvouslabičná je mi úplně jedno. stačí jedna slabika na to, aby se dvě slova rýmovala, takže to tak i beru. a co se týče toho avíza, tak snad už je to konečně správně :) |
||
04.06.2014 00:40 | K dílu: Exploze vnitřností | roorybacky |
je to téměř pět let stará báseň, měl jsem jí uloženou v konceptech a mne osobně se líbí, tak jsem jí sem dal. dnes bych ji nenapsal, protože, to co jsem zažíval tehdy momentálně nezažívám a i kdybych zažíval, vyjádřil bych to jinak. těžko říct zda-li lépe či hůře. |
||
04.06.2014 00:38 | K dílu: Za vším | roorybacky |
tím, že to má abab abab abab strukturu? (mimochodem; doufám, že "vážná kritika" = "avízo") |
||
03.06.2014 21:30 | K dílu: Exploze vnitřností | roorybacky |
heh, takže ryze negativní názor? :) nějak to z toho nejsem schopnej bezpečně pochopit. |
||
02.06.2014 04:10 | K dílu: Moudrost | roorybacky |
proč ne? |
||
02.06.2014 04:06 | K dílu: Divadlo z ledu | roorybacky |
výborná věc, moc dobře podobné pocity znám... TIP |
||
29.09.2010 02:48 | K dílu: Můj KRVAVÝ maturitní sloh | roorybacky |
byl :) neskutečná inspirace | ||
31.08.2010 13:13 | K dílu: Za vším | roorybacky |
houby zavařený do sklenice :) to je krásný přirovnání... ta báseň má působit neharmonicky a těžce :) | ||
02.06.2010 13:15 | K dílu: Neurčitá pluralita | roorybacky |
asi jo :) ale už kvůli tomuhle dvojímu možnýmu pochopení to tak necham | ||
02.06.2010 13:15 | K dílu: Neurčitá pluralita | roorybacky |
asi jo :) ale už kvůli tomuhle dvojímu možnýmu pochopení to tak necham | ||
02.06.2010 13:12 | K dílu: Neurčitá pluralita | roorybacky |
asi jo :) ale už kvůli tomuhle dvojímu možnýmu pochopení to tak necham | ||
02.06.2010 13:11 | K dílu: Neurčitá pluralita | roorybacky |
to je třetí osoba jakoby, víš co | ||
02.06.2010 13:07 | K dílu: Neurčitá pluralita | roorybacky |
to je třetí osoba jakoby, víš co | ||
15.05.2010 15:09 | K dílu: Můj KRVAVÝ maturitní sloh | roorybacky |
nakonec dvojka... :) přece jen nejsem ve třídě s vysokou konkurencí | ||
12.05.2010 22:12 | K dílu: Můj KRVAVÝ maturitní sloh | roorybacky |
Teď mi jen zbejvá doufat, že to češtinářka posoudí mírně :D | ||
11.05.2010 23:19 | K dílu: Můj KRVAVÝ maturitní sloh | roorybacky |
- článek není míněn vážně, je to parodie na sebe samotnýho, přičemž v tý parodii má bejt pár životních pravd, aby to jó zapůsobilo... když tam vidíš lampasáka - je to dobře... vyprovokovalo to aspoň nějakou asociaci - pochop, že to nepokládam za odbornej text, ale za uměleckej text - k čemu se nevyjadřuji, s tím rád souhlasím | ||
11.05.2010 22:16 | K dílu: Můj KRVAVÝ maturitní sloh | roorybacky |
- slovo "KRVAVÝ" obsažené v názvu je sprachprostým reklamním trikem, vycházející z předpokladu, že publikum chce krev | ||
11.05.2010 22:15 | K dílu: Můj KRVAVÝ maturitní sloh | roorybacky |
- co konkrétně je blbost a proč? - mela to bejt filozoficka uvaha, ktera sama sebe zamerne parodizuje formou fejetonu :) - uváděl jsem, že to má uměleckej přesah, tudíž neni důvod se tématu striktně držet - všechno souvisí se vším, tennhle postup rozvoje textu jsem použil ve svojí rádoby filozofický úvaze na asi 266 témat | ||
09.03.2010 09:23 | K dílu: Definice odvahy | roorybacky |
chacha :D | ||
08.03.2010 14:55 | K dílu: Definice odvahy | roorybacky |
Jak se to vezme. | ||
10.02.2010 14:43 | K dílu: O rande | roorybacky |
A tvar nechám takhle, sice jsem to takto chybně napsal z nedostatku znalostí, ale za prvé to takto dobře zní a za druhé to dává napovědět tomu, že se to vztahuje i na děvčata, což je nepopiratelná pravda. | ||
10.02.2010 14:41 | K dílu: O rande | roorybacky |
Nevím, jak je to u vás, ale tady se kladně hodnotí vůně, ne zápach, byť třeba jen mírný :) | ||
07.02.2010 17:49 | K dílu: O rande | roorybacky |
vy ste mi volové :D jednoduchá myšlenka a vy se chováte, jako by to bylo k nepochopení, nebo co mi uchází? | ||
31.01.2010 12:31 | K dílu: Zkušenost | roorybacky |
a vysledok negacie zkusenosti? Co třeba nezkušenost, hm? Tedy pokud žádnou zkušenost nemáme, tak je to skutečnost? nechápu, pokud nemáme žádnou skutečnost, NELZE z ní ani vyvodit žádnou skutečnost, takhle to je myšlený A jestli platí implikace i obráceně, tak je to ekvivalence. vím, ovšem pro zvýšení údernosti aforismu, jsem to napsal takhle. Ach jo, ještě si tu výrokovou logiku zopakuj a až potom se jí marně snaž aplikovat na svět kolem sebe:) kdybych se vysral na výrokovou logiku, prostě by ta věta zněla "Ze zkušenosti je tvořena skutečnost. A naopak." kdybych šel ještě dál, tak zde je polopatické vysvětlení: 1) Skutečnost (tedy pravda, nezměnitelná entita); 2) Zkušenost (tedy akceptované množství skutečnosti ovlivnitelné člověkem) tedy Skutečnost => Zkušenost. Zároveň ovšem platí, že přestože je něco skutečnost, ale není to námi "prožito na vlastní kůži", nemůžeme tomu nikdy stoprocetně věřit, až zkušenost nás o tom přesvědčí zcela. tedy Zkušenost => Skutečnost. | ||
06.10.2009 08:22 | K dílu: Oba | roorybacky |
:D Díky všem a předně tomu, co mě zařadil do STUPID LIGY. | ||
21.08.2009 14:54 | K dílu: Sebavedomie | roorybacky |
Výtečná schopnost popisná. | ||
21.08.2009 14:14 | K dílu: O životě | roorybacky |
blbost. | ||
20.08.2009 15:27 | K dílu: Přání jednoduchosti | roorybacky |
Díky za opravu, nebyl jsem si jistý. | ||
20.08.2009 14:14 | K dílu: Alegória života | roorybacky |
Kdyby to tak bylo, umění by bylo alegorií umění a život alegorií života. | ||
15.05.2009 22:27 | K dílu: Dno všeho | roorybacky |
už nic | ||
15.01.2009 09:32 | K dílu: Arogance je parukou k zakrytí duševní pleši | roorybacky |
S tím, že nevím o čem píšu, nesouhlasím. Ta práce je produkt dvou hodin ve škole, bez domácí přípravy - jinak by to vypadalo podstatně lépe, troufám si tvrdit. Forma krkolomná je, musím na ní zapracovat, jelikož si na to stěžuje spousta lidí, ačkoli mě samotnému se takovále zamlouvá. No a co se týče myšlenkové stránky, nesmysly to nejsou. Mimochodem jsem ve třeťáku na střední, což je podle tebe jistě přinejlepším "smutné". |