23.02.2011 23:15 |
K dílu: La cagette
|
Amélyje
|
asi se neudržím a řeknu, že mě těší, že máme podobnou zkušenost a hlavně asi to, že ji už máme za sebou. člověk podle mě o to víc pak dovede užít života, když se z toho vyhrabe. mě zase, věř nebo ne, vždycky hrozně potěší, když mi někdo na komentář odpoví (myslím samozřejmě hlavně ten první, protože takhle by musel člověk komentovat donekonečna, aby neměl pocit, že mě jednou bude muset nepotěšit, když jsem teď řekla, že mě to těší :D), dává tím najevo, že o tu kritiku vážně stojí. jo a blbej vtip s rozlitým olejem... Bulgakov, Mistr a Markétka. Anuška rozleje olej a pak se dějou věci... pokud jsi nečetla, doporučuju, je to úžasná věc - pokud ano, omlouvám se za obtěžování.)
|
23.02.2011 21:23 |
K dílu: Děvka?
|
Amélyje
|
Vidíš, taky jsem na to teď koukala, mám zašoupnuto pár nedokončených povídek taky v mužském rodě...a v ich formě. abych se přiznala, po dlouhé době mě něco nepustilo, dokud jsem to nedočetla. pokud budu mluvit za sebe, tak ať už člověk v takových případech rád sklouzává k jakémukoli alibismu, řeknu otevřeně, že jsem psala takové věci, protože jsem neměla tušení, co se odehrává v mužských myslích. abych byla upřímná, nevím to doteď - ale nejspíše jsem chtěla zkonstruováním nějakého více či méně věrohodného příběhu nějak dokázat, že můžu být pro někoho postradatelná. záleží na zpracování - je to sice strašně omleté téma, ale téma nedělá dílo, ne téma samotné. takže pokud se to dobře napíše, vyjde z toho zajímavé čtení a ne červená knihovna - protože většina lidí dle mého názoru dříve či později začne mít touhu někam patřit a toto je jedním z jejích projevů. je to lidská přirozenost, takže podle mého není na místě označovat dílo jako červenou knihovnu jen díky svému tématu. tohle je podle mě docela zdařilá miniaturka, čtivá a lehce tragická, která určitě klepne nejeden hřebíček na hlavičku. samozřejmě záleží na čtenáři a mně by se tady zrovna líbilo ocitovat větu přímo z textu: "Všichni něco hledáme… jen každý z nás jiným způsobem."
|
23.02.2011 21:06 |
K dílu: La cagette
|
Amélyje
|
Bohužel anebo bohudík jsem ovlivněna vlastní zkušeností, kterou vcelku dost tahle báseň vystihuje. Co ale umíš a já ne, to je - ať už záměrně či nezáměrně - taková lehkost a nějaká bezstarostnost, kterou z toho cítím. Samozřejmě - co já vím, jestli sis to vymyslela nebo jsi těžila z toho, cos zažila, do toho mi vcelku nic není a taky je to vlastně úplně jedno, každopádně to je pro mě dílo, které své "situaci" padne jako ulité. Takže dávám tip, opravdu se mi líbilo.
P.S.: Už jsi rozlila olej? :)
P.S.2: píšeš, že stojíš o hlubší kritiku, já bohužel nevím, jestli jsem něčeho takového schopna, a tak svůj komentář nijak neoznačuju. každopádně to můžeš brát jako pokus. )
|
25.03.2010 00:10 |
K dílu: Und jetzt
|
Amélyje
|
pánové, asi máte pravdu, já jsem špatný němčinář.) hledím to opravit!
|
09.10.2009 19:49 |
K dílu: Nedělní přiznání :)
|
Amélyje
|
zvedla mi náladu. pořád si říkám, že je škoda, že v hostiích není náplň, jako v lázeňských oplatkách.
|
09.10.2009 14:17 |
K dílu: Matematická
|
Amélyje
|
nemusí to bejt vtipný, aby to bylo dobrý. čtu kritiky jen napůl, takže jestli reaguju na něco neexistujícího, omluvte mě prosím, je to u mě normální.) ruch města zmagoří jisté procento jeho obyvatel... sakra, hrabal's syndrom ách ůch. přenáší se především na literární popeláře - typu já.
|
09.10.2009 14:11 |
K dílu: ne každý má doma pendlovky /3.10.09/
|
Amélyje
|
dobrá, nesmírný dík za zájem. samozřejmě není nutno číst. jen když bude nálada.
|
09.10.2009 10:09 |
K dílu: Blues o krabici od bot
|
Amélyje
|
prostě blůz, ach.
|
09.10.2009 09:56 |
K dílu: ne každý má doma pendlovky /3.10.09/
|
Amélyje
|
popřemýšlím. je zatím neotesaná.)
|
27.08.2009 02:08 |
K dílu: Neříkej to jméno!
|
Amélyje
|
ach jo autore neznámý, já to musím okomentovat někdz jindy neboť jsem teď na tom nějak špatně .. ale děkuji za avízo a já s ebudu snažit... kolik asi ještě zbývá minut nežz se vrátí.. já už to nevydržím.
|
19.08.2009 22:37 |
K dílu:
|
Amélyje
|
no bydlím kousek od něj, tak tam chodím na procházky... to může znít jako legrace, ale není. mám se tu dobře. je tu příjemně. nikam to není daleko, ani do toho blázince. můžu se klidně zbláznit.
|
02.08.2009 19:11 |
K dílu: hornická
|
Amélyje
|
zdař Bůh.
|
01.08.2009 20:49 |
K dílu: Heléspont
|
Amélyje
|
děkuji. to je v pořádku. každý nechť kritizuje, jak umí a má náladu, zde je svoboda.)
|
31.07.2009 17:11 |
K dílu: //Mezi řádky//
|
Amélyje
|
ani nápad!
|
31.07.2009 17:07 |
K dílu: Vždycky přecházel na zelenou.
|
Amélyje
|
ve tvém případě už se nedá hovořit o morbiditě.)
|
31.07.2009 17:05 |
K dílu: Až budu vědět
|
Amélyje
|
aj, tu už jsem četla... jak spletité jsou lidské touhy a přání. ach jo. že já vůbec neumím myslet v poslední době... hrůza... achjo... je to takové něžné a poetické a líbí se mi to přesně tak jak to je a vůbec nic bych na tom neměnila... je to pro mě takto dokonalé.
|
31.07.2009 17:05 |
K dílu: Až budu vědět
|
Amélyje
|
aj, tu už jsem četla... jak spletité jsou lidské touhy a přání. ach jo. že já vůbec neumím myslet v poslední době... hrůza... achjo... je to takové něžné a poetické a líbí se mi to přesně tak jak to je a vůbec nic bych na tom neměnila... je to pro mě takto dokonalé.
|
31.07.2009 17:01 |
K dílu: Tenkrát_jsme_tam_stáli
|
Amélyje
|
pro radost? jo já vím, máš dobrý smysl pro humor.) ... mně je vždycky z těch tvých tak smutno... to mě mrzí, že je ti taky smutno. i když je to starší. mám pocit, že je ti teď taky smutno.a vůbec nevím, co ti k tomu říct. jsem kritik na dvě věci --- odpusť *
|
31.07.2009 16:42 |
K dílu: Místo kam nikdy nedojdeš dvakrát
|
Amélyje
|
jó, slečno... já bych si s váma zase chtěla někdy popovídat... :)
|
31.07.2009 16:38 |
K dílu: Stopy po husiach
|
Amélyje
|
krátká, milá ... *
|
31.07.2009 16:34 |
K dílu: Plagiát
|
Amélyje
|
hm...
|
31.07.2009 16:26 |
K dílu: Miluji
|
Amélyje
|
nu, pohleďme na to takto - je to hříčka a já rozhodně nechci reformovat poesii tímto směrem. jen jsem pro to, aby se čas od času objevilo něco jiného, zkrátka přistupovat k tomu volněji - chtěla jsem tím spíš ale upozornit na svůj vztah k matematice, než pašovat matematiku do poesie a záludně se z ní snažit udělat její nedílnou součást. je to zkrátka matematická báseň, jedna z mnoha, a je jen na čtenářích, jak ji přijmou, já se s ní nesnažím o žádný průkopnický kousek. jsem vděčna za názor a za zastavení.
|
31.07.2009 15:19 |
K dílu: Miluji
|
Amélyje
|
Dík. Teď až to budu chtít publikovat, musím tě kvůli názvu uvádět jako spoluautora.))
|
31.07.2009 15:08 |
K dílu: Miluji
|
Amélyje
|
eh, totiž - ingredienci. já mám dnes špatný den na písmenka, pardon.
|
31.07.2009 15:08 |
K dílu: Miluji
|
Amélyje
|
Jarmil šátral potmě ve sklepě a hledal jakousi dochucovací ingradienci. Jak byl však vyčerpán neustálým zakopáváním přes neidentifikovatelné předměty, lehce zapochyboval o zadaném množství a otázal se:
"Kolik že mám vzít těch cibulí?"
"Tři!" zařval jeho otec již poněkud nedůtklivě z půdy. Jarmil si to vyložil po svém a přinesl jich šest.
|
31.07.2009 13:43 |
K dílu: ...a kouřil jsem dál
|
Amélyje
|
nu, pro mě je to báseń, ale každý ať řadí, jak se mu zlíbí.. nic to nemění na tom, že je to výtečné. taková strefa do černého.
|
31.07.2009 13:19 |
K dílu: Miluji
|
Amélyje
|
no, ono o ten absolutní rým moc nešlo, jen.. to vzniklo z básně:
Sergejevič Alexandr
opustil dům, šel na vandr
........................
znaven cestou padl k zemi/
cestou znaven padl k zemi/
padl cestou znaven k zemi/
cestou padl znaven k zemi/
padl znaven cestou k zemi/
znaven padl cestou k zemi
........................
nechcete-li, nevěřte mi
nu a nastal problém, jak poskladát ta slova. a jelikož jsem se nemohla rozhodnout, napsala jsem si všechny možnosti a pak jsem se zasmála, že se nevědomky v "poézii" zabývám matematikou a rozhodla se to uveřejnit jako samostatný počin. sice hrůzyplný... ale. je to zkrátka taková blbost. jenže v mé povaze je bohužel neupozornit čtenáře již v zařazení na to, že se jedná a cosi nevážného.
|
31.07.2009 12:55 |
K dílu: Miluji
|
Amélyje
|
permutace jistě mají také nějaký řád. i naše konverzace se - sice špatně, ale přesto - rýmuje. apatie a amélie. tedy - amélyje. jen ve jméně. chci říct - nemělo by to připomínat kombinatoriku. ne pouze. řád můžeš nalézt například v tom, že každý verš, mohu-li to hanebné cosi takto rozdělit, končí slovy "k zemi". dále - omyl vznikl v pozici čtvrtého verše, který by se pro pořádek měl vyskytovat až na konci.
|
31.07.2009 12:40 |
K dílu: Miluji
|
Amélyje
|
naprosto mimořádné! má to řád.
|
31.07.2009 12:40 |
K dílu:
|
Amélyje
|
no, nejvíc mě zkrušilo, že Bolek, ten vopičák v blázinci, tam u hypoterapie (kde je mimochodem pavilon v němž žije pán, který rád mluví na všechny kolemjdoucí), už tam není, takže asi umřel. Celý život jsem se tam chodila dívat, jak tam sedí a nevraživě se dívá! a na tu cedulku:
"Pozor, škrábu a kradu brýle! Co ukradnu, nevracím!"
:)já si nemůžu pomoct, jsem tady zkrátka doma. ó! krásně je doma!
|
31.07.2009 12:35 |
K dílu: laktační psychoza
|
Amélyje
|
nebyli. nebyli nebyli nebylI. já jsem tak unavena, že napíšu tak hroznou věc. omlouvám se. a taky jsem se zapomněla omluvit, že jsem z P. občas potkávám Karla Nešpora a on se mi smál, když jsem se snažila zkrotit malého bratra v obchodě, neb si jistě myslel, že jsem neschopná mladá matka, a já se teď zase nemohu udržet, když vidím jeho, a musím se držet za tvář, abych alespoń částečně zakryla smích. máme to těžké, my, zde.... á.
|
31.07.2009 12:33 |
K dílu: laktační psychoza
|
Amélyje
|
kardiologické. inu, zrovna včera jsem přemýšlela, že mám ráda takové nenásilné rýmy, jako zde. i když to není nijak pozitivně vyznívající, je to jaksi krásně a schůdně napsáno, že se to dobře čte a plyne to bez jakékoli újmy na čtenářově zalíbení, jsem-li tedy čtenář. nuž, mluvím jen za sebe, aby se neřeklo. když jsem jako malá mluvívala za ostatní, nebyly z mé pozice mluvčího světa příliš nadšeni.
|
31.07.2009 12:28 |
K dílu:
|
Amélyje
|
já za to nemůžu, porodili mě sem! ale díky za přivítání, tedy... :)
|
31.07.2009 12:17 |
K dílu: Ještě mi nalej
|
Amélyje
|
říkali, říkali, měli pravdu. je to skvostné, líbí se mi to. a závěr, takové to strašné úskalí pro všechny ty, co ještě nejsou básníky a básnířkami, je... no, jak to říct... zkrátka - jsi básnířka.) tohle se mi opravdu trefilo do noty. inu což. zkrátka je to skvěle vedeno a vypointováno, že tomu nemám co vytknout, a i kdybych měla, tak bych se styděla, protože by mě to stále ještě velmi zahanbovalo.)
|
31.07.2009 12:07 |
K dílu: Mgr. nektarinka, CSc.
|
Amélyje
|
nuž, to se mi líbí, i mé znavené oči to osvěžilo... samozřejmě já jsem po stránce výtvarné ještě větší barbar než po té literární... inu což. alespoň člověk může grafickou stránku věci vnímat více nadpozemsky, neb mu zůstávají jisté věci skryty. tedy tady asi moc ne, ale jinde jistě ano. ach ne. unavení lidé by neměli psát. a už vůbec ne kritizovat. unavení lidé jsou nepoužitelní. hezký den, líbilo se mi.
|
31.07.2009 11:53 |
K dílu: Love story
|
Amélyje
|
ach jo, ach jo... :)
|
31.07.2009 11:50 |
K dílu: Lidojed z dˇ
|
Amélyje
|
ach, zrovna se mi vybavila má tetička lída, co má asi tak třicet dioptrií, ale občas také řídí... jó, lídy.))) ehm. no je to nádherné, já bych tak řekla, je to zkrátka ze života, ještě více ze života, než jiné báśně ze života, ještě přihlédneme-li k faktu, že to je označeno za aforismus.)
|
30.07.2009 15:57 |
K dílu: Umíráš hlady - akrostich
|
Amélyje
|
hmmm, jdu se najíst. .)
|
30.07.2009 15:52 |
K dílu:
|
Amélyje
|
jo ták! to byla má vlastní slova, že jsem pod vlivem léčiv! ale to jsem byla právě vskutku léčena se zánětem průdušnice jakýmisi antibiotiky a poté ještě čímsi, kde se v příbalovém letáku psalo "chemoterapie", čili se nesmíš divit. a dobře, z okruhu magorů se nevyčlenuji, bydlím skoro v jejich centru.
|
30.07.2009 15:49 |
K dílu: Zrychlené přestupkové řízení
|
Amélyje
|
sakryš,... :) ano, neb humoru je dnes pomálu, tento nález mě náležitě potěšil.)
|
30.07.2009 15:44 |
K dílu: Moja nudná, fádna a nikam sa neposúvajúca sa poézia
|
Amélyje
|
ale proč ne? vždyť je to zajímavé, tím spíše originální, ještě jsem takovou nečetla. přijde mi taková dobře znechucená, či jak to nazvat. zkrátka -- asi soucítím jsouc též egoistou.. :)
|
29.07.2009 17:13 |
K dílu:
|
Amélyje
|
nuapurista kuulu se polokan tahti jala -- kutkuti... :D ievan polkka.)) skvělá píseň. nuž. levandule mi také voní.)
|
29.07.2009 16:07 |
K dílu:
|
Amélyje
|
nu, že ano?
|
22.07.2009 15:07 |
K dílu: Maringotka
|
Amélyje
|
já takové obchody s tipy taky nemusím - jen to beru tak, že je někdy logické, že se jdu podívat, kdo mě čte. děkuji za zastavení.
|
22.07.2009 15:05 |
K dílu: ~//\\V//\\~
|
Amélyje
|
z fyzikálního hlediska je to přijatelnější, nicméně pohled můj mi bohužel hlínu nedovolil.) beru to ovšem v úvahu a zamyslím se nad tím. tedy - raději se zamýšlím hned teď (vše odsouvám, až to zapomenu.)
děkuji.
|
22.07.2009 14:56 |
K dílu: ~//\\V//\\~
|
Amélyje
|
nu, kdyby bylo každý den posvícení, všichni by byli tlustí, brzy by umírali a nic by jim nechutnalo.)
|
22.07.2009 14:55 |
K dílu: nechutná
|
Amélyje
|
hmm. lenoch se válí a nečte a o co přichází. sakra. ještě bych měla přehodnotiti přístuk k životutu. jen lehce.
osobně myslím, že tvrdý je to akorát. člověk by si přeci jen nerad vylámal zuby. a je to jiné. to je dobře.
|
22.07.2009 14:48 |
K dílu: ~//\\V//\\~
|
Amélyje
|
docela souhlasím. či spíše jako by tam uprostřed něco chybělo - co by to vyvážilo. inu, tvůrčí krize. děkuji za krítiku.
|
22.07.2009 14:46 |
K dílu: Tomu času blbému píseň blbá
|
Amélyje
|
seno, sláma. *
|
22.07.2009 14:43 |
K dílu: J+J
|
Amélyje
|
jarmilky! jarmilky. nu, a moje máma je křtěná jarmilka a má paní účitelka na klavír je také jarmilka a já mám jarmilky ráda, slečno/paní jarmilko - líbí se mi ta báseň! a ten konec, dávám za pravdu, ten je opravdu skvostně vyveden. ten by vám mohl leckdo závidět.
|
22.07.2009 14:11 |
K dílu: Píseň pro jenyka
|
Amélyje
|
a kruci. a kruci. :) setkávám se s jakýmsi rozpolcením. ale vážně nevážně - je to skvělé. miluju takové věci. toť můj šál čaje - ek. ach, děkuji za spasení duše. inu což.
|
22.07.2009 14:08 |
K dílu: Automatický text
|
Amélyje
|
jak já mám ráda automatické texty.
|
22.07.2009 14:04 |
K dílu: jen tak
|
Amélyje
|
jojo, škóla. jak na ni pomyslím, začne mi být smutno. už tento rok mě popadla nostalgie. pomalu se loučím... ach jo. nakonec budu ještě plakat.)
nu hry se slovy já ráda. a čím méně slov, tím více je třeba fantazie...
|
22.07.2009 14:01 |
K dílu: "KOULE - OVOCE NAŠÍ ZAHRÁDKY"
|
Amélyje
|
ale dobrý, pro mě má svůj půvab, takže můžeš být jistě alespoň částečně spokojena.
|
22.07.2009 13:59 |
K dílu: konec druhých houslí
|
Amélyje
|
právě jsem se vrhla na tvá díla.) měla jsem teď dlouho pohov a nikoho jsem nepročítala. a asi je lepší pročíst od autora více děl, než jen jedno, to se pak nedá moc soudit... nu. jsem ráda, že je kritika vítána. snažím se, aby nikdo nezapomínal, že se nesnažím o žádná absolutní vyjádření.
|
22.07.2009 13:56 |
K dílu: jen tak
|
Amélyje
|
ah, já vím. byla to poněkud abstraktněji míněná otázka - ale s tím se holt nedá nic dělat. možná bych se měla zeptat, co znamená "tady" .)
|
22.07.2009 13:55 |
K dílu: "KOULE - OVOCE NAŠÍ ZAHRÁDKY"
|
Amélyje
|
je to takové idylické. pro mě se to tváří roztomile neuměle, připomíná mi to nějaký obrázek... svým způsobem to přináší jakési bezstarostné uklidnění, i když ten konec možná trochu naráží na běžící čas... jestli se to nevztahuje výhradně k předchozímu verši. inu což.
|
22.07.2009 13:48 |
K dílu: jen tak
|
Amélyje
|
a byla jsi tady?
|
22.07.2009 13:47 |
K dílu: Pocit beznaděje
|
Amélyje
|
a tohle je docela hezké. takové lehké a stručné, dobré však.
|
22.07.2009 13:40 |
K dílu: konec druhých houslí
|
Amélyje
|
já, aby si někdo nemyslel, hrozně ráda chválím, jenže tady nemůžu. ostatně mám trochu problém vůbec s tím přijmout to jako báseň(i když samozřejmě chápu jak těžké je rozsoudit, co je a co není básní), pro mě je to jakési prosté sdělení s úvodním obrazem a to já nějak moc nemusím. to je na mě moc chudé, nevím, jak to přesně popsat. jen můj názor na věc a můj vkus - líbilo by se mi více užít básnického jazyka, více obrazů, to je pro mě na poesii to jedinečné a ač toho možná sama nejsem schopna, alespoň si to ráda přečtu. jako výtvor kdesi na cestě asi dobré, ale nedokážu soudit nápad druhých houslí nějak nadšeně, neb pro mě neskýtá dostatek originality, kterou především vyhledávám. jak jsem ale řekla - to je jen mé hodnocení a je spousta dalších, kterým se to jistě naopak líbit bude, už zde vidím kladné reakce.
|
22.07.2009 11:37 |
K dílu: černá ovce
|
Amélyje
|
inu, hezká hříčka. s tou veselostí bych si to ale taktéž rozmyslela.
|
22.07.2009 11:35 |
K dílu:
|
Amélyje
|
do pekel? má to něco společného s vaším jménem? a bude po něm očistec a ráj? a beatrice? asi nikoliv, což? :) nuž, s nejistotou identity v tomto světě nesvětě docela souhlasím, taky občas nevím, jestli někdo, kdo se tváří jako cizí člověk, mě ve skutečnosti nezná delší dobu. proto důvěřuji zcela jen těm, které znám osobně a poznala jsem dřív, než tyto stránky.
|
22.07.2009 10:20 |
K dílu:
|
Amélyje
|
až na to, že realita je opačná tvému vyjádření, s tebou naprosto souhlasím. i když pugéty jsou mi taktéž svátkem.
|
22.07.2009 10:18 |
K dílu: Yzopův tryangl
|
Amélyje
|
ó ale to bych zase neřekla, myslím, že v tu dobu jsem chora nebyla a léčiv užívám pouze v tomto jediném případě, vyjmu-li jedno experimentální užití stilnoxu po kterém se dostavily mírné halucinace, v kterémžto stavu jsem nic nestvořila, neboť jsem ještě příliš netvořila, domnívám se.
|
09.07.2009 03:10 |
K dílu: Esther
|
Amélyje
|
óch, konečně můj šálek čaje. dlouho jsem podobnou věc nečetla. je to na jednu stran voda, ve které tápu, na druhou se mi ale velice líbí. mám ráda - proto máš v přezdívce akvarel? nu já mám ráda, když báseň tvoří v mojí mysli jakési obrazy, říkám tomu básnické malířství.) nuž. je to silné, je to zdařilé, má to můj obdiv.
|
07.07.2009 13:23 |
K dílu: /8.3.09 [1:34]/
|
Amélyje
|
nojo, to byl hloupý vtip.) musíš brát s rezervou hloupé čmáraly pod vlivem léčiv.. :)) tedy nemusíš, ale můžeš. nebo spíš... oni tě o to tiše prosí. děkuji za přízeń komentátorskou i tipůudílející... .)
|
06.07.2009 18:01 |
K dílu: Opilá usnula vedle mne
|
Amélyje
|
nějak se mi do hlavy vloudila myšlenka na jednoho písničkáře, asi omylem.
|
06.07.2009 17:58 |
K dílu: Spěch
|
Amélyje
|
více méně to pro mě nic nepostrádá. ani ten smysl. i když ten je diskutabilní snad u všeho.. nu, musí se na to člověk naučit dívat ze správného úhlu. ať z jícnu země zazní jestrdej, howgh, už radši mlčím.
|
06.07.2009 17:22 |
K dílu: Perspektiva
|
Amélyje
|
někteří berou tento svět až příliš vážně. jak by řekl maestro Z.V. - hovořte k věci!
takže
nu, prý, různí-li se kritiky, je umělec v souladu sám se sebou, což bude zřejmě tvůj případ. na první pohled je to sice takové jalové, na druhé přečtení se v tom ale dá objevit osobitý rukopis. mluvím jen za sebe. mně se ta věc líbí. na obsáhlejší či výmluvnější komentář to zatím nevidím. ať už z pohledu posuzovatelnosti či mé neschopnosti se vyjádřit.
buď zdráv.
|
30.06.2009 15:25 |
K dílu: Co hledáš v hledáčku?
|
Amélyje
|
hlasy někdy pálí, musíš si pořídit hroší kůži.... anebo foukat.... ale časem člověku dojde dech... asi jsme teď každá někde jinde. raději už nebudu mluvit.
|
30.06.2009 15:23 |
K dílu: Co hledáš v hledáčku?
|
Amélyje
|
slečno, děkuji, že jste mě dnes uchránila útočníků, zvlášť albert vypadal nebezpečně.
co hledáš? ach jo, když to je strašně smutné. já se z toho tvého psaní vždycky tak strašně rozesmutním. a ještě k tomu, když je tam ten fotoaparát. ůch. ale to je přece jedno, není? nebo... já nevím totiž. maminka mi dnes řekla, že si myslí, že jsem se podruhé narodila, víš proč. asi je to tak. ale proč se člověk podruhé narodí do jiného světa, kde je víc světla, s mnohem více strachy, než ho ovládaly v tom prvním? království za o něco větší bezstarostnost - a já žádné nemám...
|
25.06.2009 16:40 |
K dílu:
|
Amélyje
|
ahoj, K. víš, že jsi jedna z devíti múz? uráníá, múza hvězdářství.)
|
18.06.2009 11:34 |
K dílu: Maringotka
|
Amélyje
|
básník tím chtěl prostě jen zaplakat nad svou bídnou existencí. což je strašně omšelá a až příliš běžná věc. ale básník mého formátu toho moc neunese, obzvláště proto, že já především jaksi vůbec nejsem básníkem.
|
14.06.2009 17:35 |
K dílu: Maringotka
|
Amélyje
|
je to strašné, že? jediná útěcha je v tom, že nikdo, opravdu nikdo neví. a ani to nevím jistě...
|
14.06.2009 13:47 |
K dílu: Kovové vejce
|
Amélyje
|
Rozumím - rozumím, protože myslím, že jsem zažila týž pocit. Hlubší kritka? Já nevím, jeslti zrovna ode mně... já neumím podávat dobré kritiky... ale dobře. Líbí se mi, jak je to zasazené do takové neskutečné krajiny, neskutečných okolností, které ale podáním vyznívají naprosto skutečně. Líbila se mi spousta obratů v textu, spousta slovních spojení, nevybírám radeěji, ani namátkou, právě v kontextu vyznívají dobře. Jediné, co bych možná vytkla, ale sama nevím, jak to udělat líp, přišlo mi, jako by to chvílemi málo drželo pohromadě - co jen s tím? Nápad mi připadá skvělý, ale plyne to tak trochu trhaně. Tím neříkám, že se mi to nelíbí, mě to téměř dojalo. Možná - já jsem hrozně nerada kritická, ale zase je nefér neříct vše - možná ta poslední věta kdyby tam nebyla. Možná ji vzít a rozprostřít ji textem, jako když mažeš chléb máslem, že člověk cítí tu chuť celou dobu, co jí. Já vím, že to tam musí být, ale kdybych věděla jak, zkusila bych to jinak. Těžko říct. Nejsem odborník... :) ale čekala jsem, že to bude dobré a nezklamalo mě to! Je jen zkrátka pro mě škoda té poslední věty. I tak tipuji.)
|
14.06.2009 13:35 |
K dílu: Leckterý řezník by mi můj talent záviděl.
|
Amélyje
|
to je strašné, K. já se někdy stydím - a strašně. stejně je žertovné... a hrozné... něco chci říct, ale znáš mě, že nejsem s to se vyžvýknout. ach. ! :) ale já se bojím, že rozumím..
|