29.04.2013 21:44 | K dílu: Zrkadlo | Ingrid.072 |
Ahoj, velmi pekne dakujem za koment. Otazky, o tomi islo. Suhlasim s tym, ze je to pre text dolezite, asi najdolezitejsie. Citatel by sa mal zamyslat. Odpoved je uz na nom. Dik ete raz. |
||
30.12.2012 02:50 | K dílu: šach mat/4.časť - záver | Ingrid.072 |
Dakujem ti, velmi, Katka. Myslela som si, ze sa ti koniec pacit nebude, lebo je tak trochu od veci. A som velmi milo prekvapena, ze sa ti pacilo. Prave tato poviedka z mojich vsetkych u mojim citatelov, znamych pochodila najhorsie, preto odporucam moje dalsie poviedky, ak by si mala chut a cas, len nie je to ani fantasy, ani ironia, ale mystery - horor- scifo zaner. Prajem vsetkodobre v novom roku. |
||
23.12.2012 19:59 | K dílu: šach mat/3.časť | Ingrid.072 |
Ja dakujem za precitanie a tcoju priazen. Po sviatkoch nahodim ostatnu cast. Prajem ti krasne sviatky. |
||
19.12.2012 22:02 | K dílu: Šach mat/2.časť | Ingrid.072 |
A dakujem aj za tip. Predpokladam, ze je od teba. |
||
19.12.2012 22:01 | K dílu: Šach mat/2.časť | Ingrid.072 |
Ja dakujem, Katka. Som rada, ze sa to niekomu paci.Zatial si prva a jedina, ako vidim. Dakujem za radu ohladom odstavcov. Pozriem si to a upravim. O chvilu dam aj zvysok. |
||
17.12.2012 22:45 | K dílu: Priamy prenos | Ingrid.072 |
Dakujem, Skarabea, Raidim sa tym, co mi druhi pisu, alebo hovoria a ti prevazne hovoria, ze moje pisanie nie je uzasne, preto tomu zacinam verit. Ked do teba niekto stale nieco husti, mas tendenciu tomu verit. Sama uz neviem, ci ten talent mam, alebo nie. Asi ma na to neodpovies, ale ak ano, potesi ma to. Pisem, lebo ma to bavi, dava mi to zmysel zivota. Viem, ze sa nimozem vsetkym zapacit, ale mam niekolko citatelov, ako aj teba, ktori si moje veci precitaju. Za to som vdacna. Asi sa tomu budem venovat dalej, ci mam, alebo nemam talent, lebo ma to naozaj naplna. Len tie drsne kritiky, mozno pravdive, obcas zabolia a clovek zapochybuje, ochladne aj voci sebe. Sand mi rozumies. Mozno si presla niecim podobnym raz v zivote. Alebo nie? |
||
16.12.2012 23:27 | K dílu: Šach mat/1.časť | Ingrid.072 |
Ja dakujem. Co skoro pokracovanie. Cakam este na niekolko komentarov, rad... ale coskoro dam druhu cast. |
||
13.12.2012 21:24 | K dílu: Priamy prenos | Ingrid.072 |
Dakujem. No, ved pisem len kratko, a asi som este nevypisana, mozno neskusena, mlada... alebo potom nie dobra a netalentovana. Asi to druhe. Co sa da robit? Nie kazdy je obdareny, i ked by som si velmi priala takou byt. Je mojim snom dobre pisat. Vela, vela citam, citam aj knihy o pisani, rady, tipy, komentare, mozno len potrebujem viac zit, lebo som samotar a tak tazko naberam inspiraciu ked som casto zatvorena len vo svojom svete, kt. predkladam v mojich textoch,a kto. sa ni kazdemu zda normalny. Mas nejake rady, ako mam na sebe pracovat, ako moje texty zlepsit? Co im vlastne chyba, preco su zle? Su teda nezrucne a neprirodzene, umele? Vsetky? |
||
12.12.2012 15:09 | K dílu: Priamy prenos | Ingrid.072 |
To teda je. Celé moje písanie je asi veľký problém. Mne sa to zdá dobré, ale asi to vidím len svojimi očami a neuvedomujem si, ako text budú vnímať ostatní. Vidím, že moje texty čítaš. Ktoré si prečítala a ktorý sa ti páčil naj? Bol niektorý zvláýdnutý dobre, alebo aspoň obstojne? Poznáme sa aj osobne? Stretli sme sa niekde? |
||
11.12.2012 23:23 | K dílu: Priamy prenos | Ingrid.072 |
A to sa neda. |
||
11.12.2012 23:22 | K dílu: Priamy prenos | Ingrid.072 |
Dik, Skarabea za radu. Beriem na vedomie, i ked citatelia analyzu velmi nemaju radi, ako som si vsimla vmojich predoslych poviedkach, preto som jednu, prave Priamy prenos napisala bez opisov, analyz, vysvetlovania, ktore tak velmi vadili predtym, ale samozrejme, musim sa nad tym zamysliet. Je tazke odhadnut, co sabude a nebude pacit. Mne sa to zda dobre, vam nie a zas opacne. Sto ludi, sto chuti. Je to tazke. Asi je to o treningu, citani, a mozno aj stasti. Asi je to predsa len akasi ochtunavka, a nie cely pribeh, alebo len nejkay zaber. Hm...skoda, ze sa ti to nezdalo sokujuce, ze si tomu neuverila. Budem pisat dalej, snad si najdem niekedy citatelov a moje texty raz budu dobre. Talent asi nie som, len sa snazim byt. |
||
10.12.2012 21:43 | K dílu: Priamy prenos | Ingrid.072 |
Ahoj, David Petrik, ako som aj Skarabee pisala, totuto poviedkou som len chcela napisat ako buducnost vidim ja. Bohuzial a mozno uprimne som aj chcela sokovat, co sa mi asi aj podarilo, lebo s touto poviedkou som sa dostala do finale jednej sutaze. Bohuzial nevyhrala som. Az taka dobra som uz nebola. Beriem tvoj nazor, i ked u vacsiny ludi sa mi potvrdilo, ze prave Priamy presnos sa im paci viac, ale to je vec nazoru. Ja sama neviem posudit, som autor, mam rada vsetky svoje texty uplne rovnako. |
||
10.12.2012 21:40 | K dílu: Priamy prenos | Ingrid.072 |
Ahoj, Skarabea, myslim, ze mladi ludia a vobec ludia uz teraz nemaju city. Bohuzial mi to potvrdzuje aj moja praca. Ucim na ZS a deti na druhom stupni akoby nemali vobec srdce. Neverila by si. Utvrdilo ma to. Aj tak som dost pesimisticka, ale ich spravanie ma kazdy den strasne tyra. Vela uciteliek berie lieky. Ak mam takto skoncit, asi napisem este vela podobnych textov. Neviem ake mas skusenosti ty? Mozno medzi mladymi ludmi su ak fajn, len sa nasilu prisposobuju. Viem, ze od ucitelky su to zarazajuce slova, ale bohuzial, tak to citim nielen ja. Co sa textu tyka, chcela som napisat ako to v buducnosti vidim ja. Bohuzial a mozno uprimne som aj chcela sokovat, co sa mi asi aj podarilo, lebo s touto poviedkou som sa dostala do finale jednej sutaze. Bohuzial nevyhrala som. Az taka dobra som uz nebola. Prepac, ze ti tykam. Takto je to rychlejsie a mne prirodzenejsie, ale ak vadi, len napis. |
||
09.12.2012 23:02 | K dílu: Priamy prenos | Ingrid.072 |
Dakujem za reakciu, nazor... Ano,bol to zamer vykreslit mladych ludi tak. Myslim si, ze uz teraz je vacsina z nich taka. Nemaju city, su umeli. Nehovoriac o zahranici, konkretne za morom. Rozumiem, ze je potom tazke vcitit sado postav, ale ako a do koho sa vcitit v buducnosti? Nevidim to dobre, preto mam rada scifi, kde je realita realnejsia a nik mi ju nevycita. Nik mi nevycita, ze som pesimista/realista. No, velmi nie som znala. Pravdepodobne tu uz vsetko bolo, vsetky napady, pointy... nepoznam vsetkych autorov, pisem, to co citim, co potrebujem zo seba dostat a podelit sa. Je mi jedno, ci tot tu bolo, alebo nie. S tou kostrbatostou mam problemy. Teda ani by som to nevedela nebyt vela komentarov, ktore mi to pripominaju. Musim s tym a stylistikou nieco urobit. Beriem na vedomie tvoje rady a poviedku skusim prerobit, teda najma co sa dialogou, sprievodnej vety ku priamej reci tyka. Spravanie postav vsak pravdepodobne necham. To je moja vizia. Dakujem este raz. Ak sa smiem spytat, co sa ti viac pacilo: Priamy prenos, alebo Na razcesti a preco? Bola tato poviedka stylisticky aj vseobecne horsia ako Na razcesti?
|
||
25.11.2012 23:23 | K dílu: básne | Ingrid.072 |
Dik moc aj za nazor. |
||
20.11.2012 15:42 | K dílu: Povídka měsíce - Říjen 12 - Hlasování | Ingrid.072 |
Je to možné, to sa stáva a špeciálne ak je to obľúbený film... podvedomie asi pracuje. |
||
19.11.2012 21:42 | K dílu: Povídka měsíce - Říjen 12 - Hlasování | Ingrid.072 |
OK, Patrik. Moze byt. Mam rada ten film. Je to moj styl, to je pravda. Asi mam takych viac nametov, a ani si to neuvodomujem. Musim na to davat pozor. |
||
15.11.2012 21:15 | K dílu: Povídka měsíce - Říjen 12 - Hlasování | Ingrid.072 |
Poznam film Ti druhi, ale pri pisani tejto poviedky som na nho urcite nemyslela. Skor som myslela na kamarata, ktory mi vnukol napad na tuto poviedku. |
||
29.10.2012 23:00 | K dílu: Na rázcestí | Ingrid.072 |
Dik moc, VH64, som rada, ze si napisal. Dakujem za rady a koment. S tym striedanim casov, to je asi individualne. Niekomu to prekaza, inemu nie. Ale kedze je to kratky text, asi by som sa fakt mala drzat jedneho casu. Tne MP3 prehravac je na vykreslenie postyvy. aka vlastne je. Keby som napisala, ze isla pocuvat hudbu... ako? Cez autoradio? Ale asi mas pravdu, nie je to az take podstatne. Je jasne, ze to dievca je moderne a taketo vymozenosti ako mp3 prehravac pouziva. Mne sa nevidi nic zle na to, ze chlapec povie, ze chce pozerat svoj oblubeny serial, ale si druhy, ktory mi to napisal, tak asi na tom nieco divne je, i ked stale nerozumiem, co.
Nebola to celkom nova poviedka, praveze som si ju nechcala asi tri mesiace odlezat.
|
||
28.10.2012 11:14 | K dílu: Na rázcestí | Ingrid.072 |
Ďakujem, Patrik, ľudia majú iné názory. je to pol na pol. Niektorí mi radia, aby som popisvoala všetko, alebo dať za kažou replikou uvádzaciu reč, lebo potom je čitateľ zmätený, kto, čo hovorí, potom sú ľudia, ako ty, ktorí hovoria inak, ku ktorým sa pridávam aj ja. Ospravedlňujem sa za preklepy. Aj po niekoľkonásobnom čítaní som si ich nevšimla i keď si vo Worde opravila chyby, ale stále tam nejaké sú. Asi aj bohemizmy. Tých mám vždy veľa. Ľudia mi ich vyčíátajú. Som ešte dieťa komunizmu. Takmer celá literatúra je v českom jazyku. Veľmi pekne ďakujem za cenné rady. Pokúsim sa aplikovať. Prerobím aj túto poviedku. O to mi aj ide, že čitateľ okamžite poviedku nepochopí, aý po opätovnom prečítané. Ja to mám rada, i keď mi asi napíšeš, že to nie je super. Mám rada texty, ktoré sú ťažšie, nad ktorými sa musím dlho zamýšľať, ale niekedy ich pochopím. rada sa k nim vraciam a čítam ich dokola. |
||
18.10.2012 22:44 | K dílu: Na rázcestí | Ingrid.072 |
Rašek, mas pravdu s vnimanim detailov. Sama neviem, ci sa fantazia citatela musi o nieco opriet, ale moze byt. Mam pocit, te v tejto poviedke sa najde par veci, o co sa moze opriet. Asi ich nie je dost a nie su jasne, ale prave to mam na literature rada. Bavia ma otvorene konce, viacero moznosti zaveru, vysvetlenia sa. Detaily si az tak nevsimam, skor premyslam v globale.
|
||
18.10.2012 22:41 | K dílu: Na rázcestí | Ingrid.072 |
Janina6, mam tu viacej nazorov podobnych tvojmu, takze asi na tom nieco je. |
||
17.10.2012 15:15 | K dílu: Na rázcestí | Ingrid.072 |
Ahoj Rasek, asi to prerobim s tym telefonom. OK. Beriem do uvahy. A co sa tyka stryka, mohol ist proste dopredu a nevsimnut si, ze auto sa za nimi stratilo. A mozno si to hrdinka cele vymslela, vobec tam ziadny stryko nemusel byt. Inak, este je jedna moznost...to havarovane auto mohlo byt strykove. V aute boli neidentifikovatelne tela. Tak som to uplne povodne myslela a oni do toho auta mohli naburat. Chcela som to nechat na fantazii citatela. Viaceri mi radili, aby som vsetko nevysvetlovala, mam nechat volne pole citatelom. Ja preferujem poviedky s otvorenym koncom a preto sa k nim aj priklanam. Je aj na tebe ako to pochopis. Kazdy si to moze vysvetlit podla seba. Prave, to sa mi paci, ze je tam vela moznosti, ale asi nie kazdemu to vyhovuje. Co je kvalitne pisanie? To, ze je vsetko logicke, vsetko sa vysvetli, alebo to, co moze ovplyvnit cloveka, aby sa zamyslel, viac premyslal, fantaziroval? Ale mozno kazdy ma iny nazor. Mne sa viac paci druha moznost. |
||
17.10.2012 15:11 | K dílu: Na rázcestí | Ingrid.072 |
Ahoj Janina6, Ingrid, souhlasíš se zařazením svojí povídky do soutěže Povídka měsíce? podla tohto, co si mi napisala som si myslela, ze sa ti poviedka paci. Ospravedlnujem sa, ak som si to domyslela zle. |
||
16.10.2012 23:27 | K dílu: | Ingrid.072 |
Dik moc. Uz je zaradena. |
||
16.10.2012 22:51 | K dílu: Na rázcestí | Ingrid.072 |
Janina6, dakujem za postehy. Neuveodmila som si, ze v poviedke striedam casy. Malo by to byt cele v jendom, povedzme, minulom case. Asi som to prehliadla. Naštarovala auto je lepšie. Dakujem. Chcela som len zmenu. Auto sa mohlo otocit. Je jasne, ze ludia su vovnutri. Beriem to ako fakt, neurcitok. nezda sa mi to divne, ale asi to je divne, ked ma na to upoznujes. Nechcela som napisat: Otočila auto. Nazov oblubeneho serialu, mozno by to chlapec povedal, ale to sa mi vobec nezdalo podstatne. Dakujem, popracujem este na tom, a mozno to tu opat oprvene zavesim. Chce to cas. Este pockam na komenty a potom sa do toho pustim. Ked ti poviedka nepripada dobra, preco si ju navrhla za poviedku mesiaca? To sa mi zda divne.
|
||
16.10.2012 22:47 | K dílu: Na rázcestí | Ingrid.072 |
Dakujem za nazory: Rášek: po prečítaní si tvojich komentárov som si mnohé uvedomila. Áno, sú tam preklepy, a to som poviedku čítala veľakrát. Stále to nestačí. Asi som si mala dať najprv odstup od nej a potom ju opraviť. Pochopila si to správne. Pozerajú sa na vlastné havarované auto. Kam sa podel strýko? Podľa mňa, to nie je podstatné. Zavolala teda na políciu a povedala, čo sa stalo. Na druhom konci sa namiesto odpovede ozval sa obsadzovací tón. Bolo jej jasné, že policajt položil. Z tohot je jasné, že sa dovolala Či nie? Ďakujem za pochvalu ohľadom vykreslenia postáv. Na poviedke teda ešte zapracujem, opravím si ju.
|
||
14.10.2012 23:16 | K dílu: Na rázcestí | Ingrid.072 |
Ahoj DavidPetrik, som rada, ze sa ti poviedka paci a suhlasim zaradenim do sutaze poviedka mesiaca . Dakujem! |
||
14.10.2012 23:14 | K dílu: Na rázcestí | Ingrid.072 |
Ahoj Janina6, ano, so zaradenim do sutaze poviedka mesiaca urcite suhlasim. Som rada, ze sa ti poviedka pacila. Budem rada ak ju navrhnes do sutaze. Dakujem! |
||
14.10.2012 23:11 | K dílu: Na rázcestí | Ingrid.072 |
Ahoj Janina6, ano, so zaradenim do sutaze poviedka mesiaca urcite suhlasim. Som rada, ze sa ti poviedka pacila. Budem rada ak ju navrhnes do sutaze. Dakujem! |
||
14.10.2012 01:43 | K dílu: | Ingrid.072 |
Moja poviedka "Preco sa bojis lesa" dokonca bola navrhnuta redaktorom prozy na povidku mesiaca. Za co velmi pekne dakujem, ale neviem, co s tym? Moze byt zaradena do sutaze? Ak nie teraz, moze byt zaradena do sutaze v buducom mesiaci? Ako to vlastne chodi? |
||
14.10.2012 01:39 | K dílu: | Ingrid.072 |
Ako sa mozem zapojit do sutaze? Kam mozem poslat svoju poviedku? A mozem vlastne sama, ako autor, alebo ju navrhne niekto iny a posle ju? Budem rada, ak toto pochopim, lebo som sa v tomto prispevku o tom nedocitala. Ingrid.072 |
||
10.10.2012 15:48 | K dílu: Na rázcestí | Ingrid.072 |
David Petrik, budem rada, ak sa poviedka dostane do PM. Dakujem. Takisto, dakujem vsetkym za nazory, sice protichodne, ale ako sa hovori: sto ludi, sto chuti. |
||
09.10.2012 23:23 | K dílu: Říjnový Habakuk 2012 – nominace | Ingrid.072 |
Už sa nemôžem zapojiť do súťažer svojou poviedkou? Práve som kvôli súťaži vložila novú poviedku a teraz čítam, že uzávierka bola 8.10..Ak nie, čo budpci mesiac? Kam môžem poviedkuposlať? na email, alebo stačí ak poveidku pridám na tústo stránku a ty si ju nájdeš a ak uznáš za vhodné, zaradíš ju do súťaže? Rada by som sa jej zúčastnila. Nevedela som, že uzávierka už bola. Škoda. Nedá sa urobiť výnimka? Ingrid.072 |
||
20.09.2012 23:03 | K dílu: R&E - Vy se nám líbíte | Ingrid.072 |
Ahoj, pekne, ale vynechala by som poslednu vetu, je tam podla mna navyse, ako z ineho pribehu. Ten posledny usmev hovori za vsetko. A tiez nie je dolezite, ci ten pan bol ani nie stary, ani ne mlady. Nechala by som iba pan. Je to skutocny pribeh? Inak, citlive. Mam taketo miniaturky rada. | ||
09.08.2012 00:03 | K dílu: básne | Ingrid.072 |
Dík moc. Prvá je určite naj, aj podľa mňa. | ||
05.08.2012 00:56 | K dílu: 3. Prvé stretnutie, 4. Prechod - "Engerau" | Ingrid.072 |
Ahoj, velmi rada poslem, len mi, prosim posli email. Budem ti vdacna, ked docitas a napises svoj nazor. | ||
01.08.2012 22:52 | K dílu: 2. Sny - "Engerau"/zvyšok | Ingrid.072 |
Nepoznam Reckovu. Ceska autorka? Znama? Vygooglim. Rada si precitam aj to scifi od Nairy. Nasla som to. Je to scifi, podobne mojmu? | ||
01.08.2012 01:55 | K dílu: 2. Sny - "Engerau"/zvyšok | Ingrid.072 |
Zkrátka máte na problematiku jiný náhled. To znamená,že je to na h... alebo v lepšom prípade na ruby. No, čo už? Mohol by si mi to viac opísať? Chýbajú fakty? Viac sa zameriavam na psychológiu postáv? Je to detské? Lyrické? Kto je to Naiřa? Tiež autorka na pismak? | ||
31.07.2012 22:54 | K dílu: Poslední přání | Ingrid.072 |
To je pravda. Vsetci zijeme z rychlika a na doraz. | ||
31.07.2012 22:54 | K dílu: Poslední přání | Ingrid.072 |
Toje pravda. Vsetic zijeme rychle a na doraz. | ||
31.07.2012 22:51 | K dílu: 2. Sny - "Engerau"/zvyšok | Ingrid.072 |
Metropolis je mnam. To mozem aj kazdy den. Dakujem, ale az take dobre to urcite nie je:-) Inak, dakujem ti za tipy. Ak mozes, a mas cas, budem velmi rada, ked mi napises kritiku, cokolvek, vsetko... vacsinu na tuto novelu dostavam zle komenty...ze je to nerealne, zle opisy, a vela opisov, a hlavne same klise, zla stylistika, gramatika, detske, absurdne, proste vsetko zle. | ||
30.07.2012 23:09 | K dílu: 2. Sny - "Engerau"/pokračovanie 2. | Ingrid.072 |
Velmi dobry konicek. Zaujimalo by ma nieco si od teba precitat. Neuvazoval si nad tym, ze to prepises a zverejnis? | ||
29.07.2012 13:41 | K dílu: Dvere | Ingrid.072 |
Dakujem. Je to sen, ale zaroven aj zamyslenie sa nad inym alternativnym svetom, nad ludmi, nad nasimimi ja. | ||
28.07.2012 22:06 | K dílu: 2. Sny - "Engerau"/pokračovanie 2. | Ingrid.072 |
No, problem bude v tom, ze uz mam celu novelu napisanu, a postupne ju sem pridavam. Samozrejme, ak by to stalo za to, rada by som na nej porpacovala, prepisala ju.... Moze byt, ze na zaciatku neposobi velmi prehladne, rozdiel medzi chudobnymi, ak neratam opis sidliska chudobnych. O to mi az tak nejde, ako skor o svet chlapca, hl. hrdinu, a vlastne deti. Neskor k pribehu pribudnu dalsie postavy z bohateho sveta a tam by mal byt citi rozdiel. Co skoror pridam dalsiu cast. | ||
27.07.2012 23:35 | K dílu: 2. Sny - "Engerau"/pokračovanie 2. | Ingrid.072 |
Ahoj, velmi pekne dakujem za reakciu. Som rada, ze si cital moje prispevky. Toto mi doposial povedali vsetci. Neuvodila som si to, ale moze sa stat, ze niektore deti budu inteligentne, a pokial patria do chudobnej vrstvy, bohatych to nezaujima. Ti vydavaju len naraidenia, aby deti pracovali. Kazdy hrdina pribehu, teda takemr kazdy je niecim iny, vynimocny, inak by to bolo nudne. O com by cely pribeh bol? Koho by to bavilo citat, ale ked hl. hrdina je niecim odlisny, premysla, citatel sa moze dostat do jeho sveta. Neviem, ci mam pravdu, ale praveze som si taketo deti vybrala schvalne, aby som ukazala ako ziju, premyslaju, trpia, ako ich okolity svet a system ubijaju, az zabijaju. Budem velmi rada, ak budes citat dalej, i ked neviem, ci ta to bude zaujimat, ked to velmi nezodpoveda pravde, aku ju vidi vacsina. Ja mam asi iny svet, a vidim veci inaksie. Je to pravda, hovoria mi to vsetci, kt. ma poznaju. Tym padom nebudem nikdy dobre a logicky pisat, ale co uz. Jedine ak by som pisala poeziu snad. | ||
22.07.2012 14:55 | K dílu: Priepasť | Ingrid.072 |
Ahoj, musim pozriet Markotu Lazarovu. Ak dobre chapem, je to nazov filmu. Limonadovy Joe to je pre mna velmi vesele. Suhlasim s povinnym citatim s Kladivom na carodejnice. Takisto mam rada Bilu nemoc od Capka, Capek bol geniailny. RUR ako divadelna hra, bomba. Od neho slovo robot pochadza. Ceska literatura je bomba, ale predsa by som total na prve miesto zo vsetkych ceskych filmov dala ten najpravdivejsi Kurvahosi Gutentag! To je zaklad vsetkych filmov na svete. To je alfa omega, z neho sa treba ucit, je tam vsetka mudrost a pravda sveta. Aj smutok, aj veselost... vy muzi mate radi Kmotra. Mne to nic nehobori, ale Kurvahosi, to je ine cafe. | ||
22.07.2012 14:50 | K dílu: 1. Medzi dvetmi - "Engerau"/pokračovanie | Ingrid.072 |
No, a sme doma. Logika a ja sme nepriatelia. Mas pravdu. velmi pekne dakujem, musim to napravit. To je logicke, ze v zime haved nezije, iba ak by to boli stroje. Dakujem velmi pekne. | ||
22.07.2012 01:20 | K dílu: Deziluze, asi 7 | Ingrid.072 |
Pravda!!! K veci! | ||
22.07.2012 01:17 | K dílu: 1. Medzi svetmi - "Engerau" | Ingrid.072 |
Som rada, ze mi o prispevkoch nieco napises. Rada by som poznala nazory citatelov. Ztial si druhy v poradi po VH64. | ||
22.07.2012 01:15 | K dílu: 2. Sny - "Engerau" | Ingrid.072 |
Tak to musim zohnat. To je presne, co milujem. Dik za tip. Tesim sa na tvoje komentare, postrehy... | ||
22.07.2012 01:15 | K dílu: 2. Sny - "Engerau" | Ingrid.072 |
Tak to musim zohnat. To je presne, co milujem. Dik za tip. Tesim sa na tvoje komentare, postrehy, vsetko. | ||
21.07.2012 17:56 | K dílu: Priepasť | Ingrid.072 |
Nemám rada moderné psycho horory, ako Texaský masaker motorovu pílou, môj názov: Texaský manažér s motorovu pílou, alebo Votrelec vs. predátor, to sú gýčoviny, blbosti. | ||
21.07.2012 17:55 | K dílu: Priepasť | Ingrid.072 |
Ja miluje old chool horory a české adaptácie sú moje náj. Môj najobľúbenejší film je Krakatit od Čapka, Kladivo na čarodejnice, Nosferatu z roku 1922, teda nemý, prvý Dracula a prvý Frankenstein tuším z roku 1932, ak sa nemýlim. | ||
21.07.2012 17:53 | K dílu: Portrét | Ingrid.072 |
A čo mám povedať ja? Autor je väčšinou na vážkach, ako niečo ukončiť. Myslím, že by to mohlo byť aj lepšie, pouvažujem, ale zataiľ, ako píšeš je to OK. Ďakujem za názor. Tiším máš už odo mňa prečítané takmer všetko. Musím sa polepšiť!!! | ||
21.07.2012 17:52 | K dílu: 2. Sny - "Engerau" | Ingrid.072 |
Staré sa vracia. Old school žáner je moderný. Rada sledujem retro správy. Že bude moja novela vyzerať tak, to mi nikdy nenapadlo, nebol to vôbec môj zámer. Až tak komunizmus nemilujem. Beriem ho ako zvláštnu minulosť. Ďakujem za názor. Malého Bobsa vôbec nepoznám. Od koho to je? | ||
19.07.2012 21:33 | K dílu: Priepasť | Ingrid.072 |
Ahoj, dakujem. Mozno mas pravdu. Dala som tam Bratislavu skor preto, aby som sa zapacila na sutaziach komisii:-) Aj pre mna je to rusive. Moje temy? Viem, ze su psycho, nakoniec, ako ja. Aj ja som trochu mimo, preto mam taketo depresivne temy rada. Ako vidim, pomalicky sa v horore vyznas. Presiel si do ineho zanru, ktory si ani nechcel citat. Kazdou mojou poviedkou odhalis kusok mna, sposob zmyslania, ako vzdy vlastne. Tak by to aj malo byt, nie? Podla toho, co clovek tvori, taky aj je. Je mozne ho spoznat a pochopit. | ||
17.07.2012 16:26 | K dílu: Prečo sa bojíš lesa? | Ingrid.072 |
Hehe! Ďakujem, ty môj verný čitateľ. King je klasika, veľmi dobrá, ale samozejme, ako pre koho. Čo je so slovíčkom zachovat? Je v ňom chyba? | ||
17.07.2012 16:26 | K dílu: Prečo sa bojíš lesa? | Ingrid.072 |
Hehe! Ďakujem, ty môj verný čitateľ. King je klasika, veľmi dobrá, ale samozejme, ako pre koho. Čo je so slovíčkom zachovat? Je v ňom chyba? | ||
16.07.2012 01:13 | K dílu: Krysy | Ingrid.072 |
S tým predplatením dobrý nápad, ale určite ma veľmi poteší ak si prečítaš moje práce, a vidím, že čítaš zodpovedne. To je bomba. Ďakujem. Zatiaľ som čítala jednu tvoju prácu, napravím. | ||
16.07.2012 01:11 | K dílu: Krysy | Ingrid.072 |
Ahoj, dík za koment. Máš pravdu, ten druhý chalan tam nezohdáva žiadnu rolu. To mi doteraz ani nenapadlo. Možno by stálo za to opraviť to na väčší horor, pocity jednej osoby, až na ten koniec. Neviem, či ten bezdomovec, kt. býva na výťahu na finále stačí. Inak je to skutočný prábeh, teda, čo som počula od kamoša. V Petržalke skutočne býval bezdomovec na výťahu, samozrejme, pokým ho nenašli. | ||
12.07.2012 22:52 | K dílu: Dvanásť rokov | Ingrid.072 |
Je to moja obľúbená téma. Čím pochmúrnejšie, tým lepšie. Všetko musí končiť smrťou. grand finále, ako život. Raz určite. | ||
12.07.2012 22:51 | K dílu: Odbočka | Ingrid.072 |
Ďakujem!!! | ||
11.07.2012 13:11 | K dílu: Dvanásť rokov | Ingrid.072 |
No, tak to je potom blbe pre mna. Asi preferujem jednoduchost. | ||
10.07.2012 21:40 | K dílu: Oferta | Ingrid.072 |
Aha už som pochopila, až teraz som prečítala prelóg. Chutné. | ||
10.07.2012 21:38 | K dílu: Oferta | Ingrid.072 |
Kawa je káva, herbata - bylinkový čaj, gotowane, choď do vane? zvyšok netuším... alebo v tom nemám nič hľadať? | ||
10.07.2012 21:37 | K dílu: Oferta | Ingrid.072 |
Čo majú tie slová presne znamenať? Alebo nič, sú len tak? Sú vymslené: Kawa lub herbata, jajecznica, jajka sadzone, parzone, gotowane Inak, chutné! | ||
10.07.2012 21:36 | K dílu: Oferta | Ingrid.072 |
Čo majú tie slová presne zanmenať? Alebo nič, sú len tak? Sú vymslené: Kawa lub herbata, jajecznica, jajka sadzone, parzone, gotowane, | ||
10.07.2012 21:33 | K dílu: Dvanásť rokov | Ingrid.072 |
Ahoj, nakuknem. Vysvetlenie: Ona bola duch, len si to neuvodomovala. Myslela si, že je stále živá. | ||
09.07.2012 20:45 | K dílu: Panoptikum | Ingrid.072 |
Hehehe" Aj to sa stáva. Aj ja som na to došla neskôr. | ||
09.07.2012 20:44 | K dílu: Zrkadlo | Ingrid.072 |
V pohode. Vy ste technici, logici, to ja nie som. | ||
09.07.2012 13:06 | K dílu: Panoptikum | Ingrid.072 |
Dokonca sú rovnaké. Ani sama neviem, ako sa mi tam dve dostali, ale nehcem si ani jednu vymazať kvôli komentom. | ||
09.07.2012 13:04 | K dílu: Zrkadlo | Ingrid.072 |
Áno, samozrejme, preklep, hrubka, fuj! Tipujem, nie typujem. Nevšimla som si, ospravedlňujem sa. Vysvetlenie: no, otovrený koniec. Mohlo sa jej to zdať, mohla všetkých zabiť, ale takisto mohla byť aj šofér električky. Priznám sa, že som ani nechcela mať konkrétny záver. Najpravdepodobnejší záver je, že všetkých zabila a neverila tomu. Prečo, to ani ja neviem. Asi by som poviedkam mala dávať hlbší zmysel, ale horor je horor. Podstatný je strach. | ||
08.07.2012 22:21 | K dílu: Panoptikum | Ingrid.072 |
Ďakujem. Som rada. | ||
05.07.2012 21:17 | K dílu: 1. Medzi svetmi - "Engerau" | Ingrid.072 |
Upravila som príspevok. Zmenila som fond a skrátila text. Bol naozaj dlhý. | ||
05.07.2012 00:26 | K dílu: 1. Medzi svetmi - "Engerau" | Ingrid.072 |
Ak by som chcela zvrejenit celu novelu tym, zhe by som kazdy mesiac, ako sa tu da, zverejnial kratku cast, uverejnenie celej novely by trvalo vyse roka. Ludia by celkom zabudli co citali. Fakt sa tu neda uverejnit prispevok castejsie ako raz za mesiac? Budem rada, ak mi odpovies. Co sa tyka fondu, je to kvoli normostranam, tak ako to ma byt, ked sa dielo posuva do vydavatelstiev, alebo sutazi, ale OK, zmenim. | ||
03.07.2012 14:07 | K dílu: 1. Medzi svetmi - "Engerau" | Ingrid.072 |
V pohode. Dák za reakciu. Iný názor som zariaľ ani nedostala, takže nič sa nedeje. Asi je to fakt na nič. Zaujímalo ma, či sa nedozviem aj niečo iné. Možno je dobré svoj čas a energiu venovať radšej napr. vareniu, keďže s písaním je to bezpredmetné. | ||
02.07.2012 15:50 | K dílu: Návrat | Ingrid.072 |
ďakujem za radu, VH64. Môj komentár nepatril tebe, ale inej čitateľke. Súhlasím s tebou, asi to chce čas, aby som si uvedomila, že treba začať malými vecami. Moje ambície sú bohužiaľ veľké a túžba ešte väčšia. | ||
02.07.2012 15:48 | K dílu: Návrat | Ingrid.072 |
Ďakujem veľmi pekne. Chcela som, aby bola lepšia. | ||
02.07.2012 12:19 | K dílu: Návrat | Ingrid.072 |
No, ďakujem za reakciu. Môj vzťah takto fungocal dvanásť rokov, ale už konečne pracujem na odchode, lebo ako píšeš, je to psaychický teror. Vždy so sa snažila o zmierenie, ale priateľ opäť skĺzol do teroru a už to nevydržím. Vždy, ke&´d píšem pravdu, realitu, to, čo zažívam sa to každému zdá nereálne. Prečo nemôže byť literatúra o pravde, ale o klamstvách? Prečo chcú, či potrebujú byť ľudia stále klamaní. Píše sa, že žianda realitanemôže byť v knihe podaná reálne, lebo by to bolo príliš drsné a nik by to nečítal, a pritom sa hovorí, že ľudia najradšej čítajú knihy zo života. Tento paradox nikdy nepochopím. Keby mi to tak len niekto vysvetlil.... | ||
28.06.2012 21:56 | K dílu: Zrkadlo | Ingrid.072 |
Aha! Už mi je to jasnejsie. Precital si si aj ine moje poviedky? Buem rada, ked napises svoj nazor, aby som ich mohla este vylepsit. | ||
27.06.2012 22:44 | K dílu: Zrkadlo | Ingrid.072 |
Budem rada, ak ma skritizuješ:-) lebo tak sa dá zlepšiť čo najviac. Čo je to kabrňáctví? Prepáč, ale to slovo mi nie je známe, aj keď som ho už počula. | ||
26.06.2012 22:25 | K dílu: Zrkadlo | Ingrid.072 |
Keby aj ostatni mali takyto dobry a zdravy nazor:-) | ||
26.06.2012 11:04 | K dílu: Panoptikum | Ingrid.072 |
Ďakujem pekne!!! Vážim si to. | ||
26.06.2012 11:04 | K dílu: Zrkadlo | Ingrid.072 |
Veľmi pekne ďakujem. Žiaľ, podľa viacerých je to veľmi zlé, preto si ma veľmi potešil. | ||
20.06.2012 09:33 | K dílu: básne | Ingrid.072 |
Preto som to napísala. | ||
06.06.2012 21:29 | K dílu: Návrat | Ingrid.072 |
Teraz som si všimla, že mám pri poviedke tri tipy. Ďakujem veľmi pekne, i keď som podľa reakcií pochopila, že táto upravená verzia je horšia ako prvá, a preto ma tipy zaskočili. | ||
05.06.2012 21:35 | K dílu: Návrat | Ingrid.072 |
Ahoj, Rášek, ďakujem za radu. Ani ja nemusím byť psychológ, aby som si to uvedomila. Keby sa to dalo, zmením to, ale je to ovplyvnené veľa faktormi. Možno raz sa mi to padarí. Týmto spôsobom nemám nikdy šancu napísať niečo dobré, písanie beriem skôr ako psychoterapiu. | ||
05.06.2012 13:37 | K dílu: Návrat | Ingrid.072 |
Ahoj Rášek, ospravedlňujem sa za tykanie, ale tak mi to príde prirodzenejšie. Ďakujem veľmi pekne za koment. Ani som netušilo, koľko redkatorov ma číta a som nesmierne rada, lebo mi to veľmi pomôže. Vôbec som si neuvedomila, ako poviedka nakoniec u iných vypáli a musím uznať, že máš pravdu. Je to domáce násilie a hrdinka to berie ako jej chybu. No, opäť ako ja. Mám to doma dosť často a potom prenášam seba do poviedok a preto sa iným zdajú nereálne, ale môžem potvrdiť, že sa to stáva aj v mojom prípade. Všetko beriem ako svoju chybu a prehru. Aspoň čitatelia môžu nahliadnuť do iného sveta, nie síce veľmi príjemného, i keď neviem, či o to stoja. | ||
05.06.2012 13:31 | K dílu: Návrat | Ingrid.072 |
Dakujem velmi pekne za radu. Viem, ze mam medzery v teorii a mala by som si to dostudovat. Zatial pisem skor intuitivne, a tak to potom aj vyzera. Dolezite je mat napad, a ani s nim som si nie vzdy ista, ale budem na sebe pracovat, lebo chcem a bavi ma to. Dakujem este raz. | ||
04.06.2012 12:24 | K dílu: Návrat | Ingrid.072 |
Ďakujem, Janina6. No, snaha sa vždy nevypláca, ako vidím. Inak, táto poviedka je priamo zo života. Nie je to falošné, zažila som to. V živote sa stáva čokoľvek, ale asi máš pravdu, na papieri nesmie byť nikdy okopírovaná realita, lebo je neuveriteľná. Neuvedomila som si to doposiaľ. Ďakujem za názor. Dosť mi pomohol. Musím sa na svoje rpíbehy pozerať očami iných. Zaujímalo by ma, či aj iní to vnímajú ako ty. | ||
04.06.2012 00:30 | K dílu: Návrat | Ingrid.072 |
Ďakujem za reakciu. Keď to nevyšlo, nič sa nedeje. Pokus sa môže brať ako literárne cvičenie. Všetko sa dá nejako využiť. | ||
03.06.2012 18:30 | K dílu: Návrat | Ingrid.072 |
StvN áno, tento text tu predtým bol, ale teraz som ho rozšírila. Skarabea, ďakujem, že sleduješ moju tvorbu. Musia byť aj podpriemerní, aby priemerní a nadpriemerní vynikli. Na nič sa nehrám, píšem, ako dokážem. Podľa komentárov vidím, že tadiaľto cesta nevedia, i keď sa mi akýmsi zázrakom podarilo v novinách vydať poviedku, píšem si pre radosť, keďže zlepšiť mi akosi nejde. Nenahnevaj sa, ale radšej ma nečítaj, ušetríš si energiu, zrak a mne smútok. Čo mám viac napísať, keď neviem písať? Inge | ||
03.06.2012 00:14 | K dílu: Návrat | Ingrid.072 |
A ospravedlňujem sa za preklep. Ďakujem, opravím. Asi som prehliadla a opravovala som ju veľakrát. Dík. | ||
03.06.2012 00:13 | K dílu: Návrat | Ingrid.072 |
Ahoj Patrik, veľmi pekne ďakujem za rekaciu. Ak som správne pochopila, je to lepšie. Teda, reparát sa mi podaril? | ||
12.05.2012 17:39 | K dílu: Návrat | Ingrid.072 |
Ďakujem všetkým za nápady, návrhy, názory. Priznám sa, asi je to skôr náčrt. Nevedela som, či námet vôbec stojí za povšimnutie, ale podľa vašich reakcií áno, čo ma veľmi potešilo. Popracujem na tom a napíšem ti, Patrik, správu, keď to bude hotové. Určite to na stránku potom zavesím. Budem sa tomu istý čas venovať. Inge | ||
17.04.2012 14:16 | K dílu: Správa | Ingrid.072 |
Ak je kritika dobra a poradi, je super. Mne sa prve riadky zdaju az dost putave, ale ja som autor, takze to vnimam inaksie. Ale s chronologiou odstavcov, mate pravdu. Asi to cele posobi chaoticky. Nie ste jediny, kto mi to povedal, takze asi to prerobim. Dakujem este raz. | ||
17.04.2012 14:14 | K dílu: Správa | Ingrid.072 |
Ďakujem veľmi pekne. Veľmi ma to potešilo. | ||
15.04.2012 17:54 | K dílu: Správa | Ingrid.072 |
Dakujem velmi pekne. Beriem na vedomie Vase rady. Inge | ||
04.03.2012 20:15 | K dílu: básne | Ingrid.072 |
Dakujem, ved len zacinam. |