31.05.2019 17:39 | K dílu: Šestáková Lhota | Krapet |
dobrý! |
||
01.04.2019 19:22 | K dílu: Skok | Krapet |
No, že myšlenkový proces abstinoval je taky pravda... možná se to na výsledku taky projevilo :D |
||
01.04.2019 17:54 | K dílu: Skok | Krapet |
Děkuju za tenhle tip. Myslím že to asi dost vystihuje to, co nedělám moc dobře. Zkusím se na to soustředit :) |
||
01.04.2019 17:25 | K dílu: Skok | Krapet |
// bylo to na konci; "jsem rakovina"// díky, původně to tam nebylo, pak jsem to chtěl dát pryč, ale už jsem spal. dal jsem to tedy pryč teď. je to blbý a odvádí to pozornost uplne nekam jinam |
||
30.03.2019 16:13 | K dílu: Neklid | Krapet |
Koukám že se mi neuložily ostatní strofy a zbylo jen to, co jsem měl na začátku uložené v konceptech. achjo! |
||
01.11.2018 20:52 | K dílu: Devět sil | Krapet |
nedokázal. ten konec nesedí a je rytmicky mimo. zbytek rytmus snad má... nebo taky ne? |
||
29.09.2017 18:28 | K dílu: Totální stigmatizace | Krapet |
a je to stigmatizace, když je to řečeno v kontextu, jak sám uvádíš "Takže je potřeba zdůraznit, že těch osob mezi těmi, kteří se léčí pro duševní poruchy, kteří jsou opravdu nebezpeční, je poměrně nepatrný zlomek. "
? |
||
29.08.2016 23:44 | K dílu: Život je utrpení, víš? - Poesie v Crossu vol. 5 | Krapet |
jo už to vidím... |
||
29.08.2016 23:43 | K dílu: Život je utrpení, víš? - Poesie v Crossu vol. 5 | Krapet |
a kdy to je? to bylo dneska? |
||
12.11.2013 14:18 | K dílu: panychida | Krapet |
Tak teď jsem (asi) příjemně překvapen! :-) |
||
12.11.2013 13:43 | K dílu: panychida | Krapet |
dával jsem to uložit jako koncept. asi to neumim :D |
||
06.09.2013 09:15 | K dílu: Zimnice | Krapet |
Souhlas, je to staromódní... ale proč být pořád jen dnešní :-) |
||
15.05.2013 03:02 | K dílu: Děvky mají špatný charakter a končí hrozně | Krapet |
O čem to sakra je? Nic zajímavého, žádná pointa... působí to na mě jako trochu přitažený za vlasy a je to takový křečovitý... moýná jsem to přečetl moc rychle. |
||
14.05.2013 18:02 | K dílu: h | Krapet |
Sakra proč to porád vidíte?! :D |
||
14.05.2013 14:55 | K dílu: h | Krapet |
jo, chtěl jsem to dát do konceptů :D |
||
13.05.2013 19:58 | K dílu: osmého | Krapet |
Co znamená "vodnatá" ? příliš přebytečného textu? |
||
10.05.2013 23:55 | K dílu: osmého | Krapet |
Jo. Nevadí to. |
||
10.05.2013 21:35 | K dílu: Proč nechal Goethe tak dlouho umírat Werthera? | Krapet |
Byl placenej za normostrany, tak to natahoval když došly nápady, no... |
||
24.02.2013 00:42 | K dílu: Dobrý večer | Krapet |
Oldřich: pracuji na tom :-) Max: díky za komentář, mně vlastně pomáhá se nad tím znova zamyslet! Jestli obruč vyvolává konkrétní, moc reálnou představu "obruče" tak tam možná ruší... ale zase významově koresponduje s roletami... ale možná že je ta souvislost spíš subjektivně vnímaná, to je úplně možné. |
||
24.02.2013 00:38 | K dílu: Uvolněná skladba | Krapet |
Jasný... BTW připadá mi že dobrá kulisa pro umírání je snad téměř všechno, respektive v každém prostěředí není na škodu tohle téma vytáhnout. |
||
21.02.2013 21:52 | K dílu: K | Krapet |
Helgard: a co se ti na tom nezdá? |
||
21.02.2013 21:09 | K dílu: K | Krapet |
Helgard: číst nejlépe od shora až dokonce! |
||
21.02.2013 16:05 | K dílu: Uvolněná skladba | Krapet |
Díky za odchytnutí chybek... s dovolením je opravím, aby nerušily. JEště nevím, jasně, tohle je taková epizodka... :-) |
||
20.12.2012 14:40 | K dílu: Nanebestětí | Krapet |
sám seš bukve :P |
||
20.12.2012 01:13 | K dílu: Nanebestětí | Krapet |
skleněnky |
||
18.09.2012 23:04 | K dílu: Prevence | Krapet |
a pročpak leviathana nedávat? | ||
13.01.2012 15:58 | K dílu: lichá | Krapet |
a já už nejsem na gymplu... sakra... :D | ||
13.01.2012 15:57 | K dílu: lichá | Krapet |
a já už nejsem na gymplu... sakra... :D | ||
10.01.2012 15:38 | K dílu: Fotografie duše | Krapet |
swerige: :P Tóru: máš pravdu, moc díky za připomínku - pojmenování problému, pohraju si s tím :-) | ||
20.11.2011 11:45 | K dílu: Vzkaz z noci | Krapet |
co znamená uflí??:P | ||
18.11.2011 13:35 | K dílu: Vzkaz z noci | Krapet |
dík!:) pavlikovar: ta závorka je tam snad z podobnýho důvodu proč je v ve tvym komentu mišlenka, mje a smtšť :)) aby to bylo autentičtější a né moc uhlazený Wv: dá se to vůbec psát jinak než směšně a dětsky aniž by to působilo chladně?:) | ||
18.11.2011 00:22 | K dílu: Andílek | Krapet |
Tahle otáýka mě taky trápí... :D | ||
15.11.2011 19:16 | K dílu: Andílek | Krapet |
Hele, jsem si toho vědom:D | ||
12.11.2011 00:13 | K dílu: sebestředná | Krapet |
Díky!!! ani nevíš jak s rytmem bojuju, aspoň někdy to vyjde docela dobře :) | ||
08.11.2011 21:08 | K dílu: Dotyk prázdna | Krapet |
To sem pochopil. Mohl bych zopakovat i sebe, ale to bychom se zacyklili. V každým případě díky za poznámky, zkusím si z nich něco odnýst.:) | ||
08.11.2011 18:36 | K dílu: Dotyk prázdna | Krapet |
Jasně. Já jsem jenom využil toho, že jsme relativně v anonymitě a proto si můžu dovolit ukázat, že ty rýmy nejsou samoúčelný. K tomu o autenticitě nemám co říct, určitě netvrdím opak. | ||
08.11.2011 18:36 | K dílu: Dotyk prázdna | Krapet |
Jasně. Já jsem jenom využil toho, že jsme relativně v anonymitě a proto si můžu dovolit ukázat, že ty rýmy nejsou samoúčelný. K tomu o autenticitě nemám co říct, určitě netvrdím opak. | ||
08.11.2011 16:38 | K dílu: Dotyk prázdna | Krapet |
máš pravdu, rozumím - v tomhle případě dokážu, i když to samozřejmě nemůžu k tomu rovnou napsat. Jde tam o to že je na mě jedna holka naštvaná, proto je tu ticho, nekomunikuje... a já se ve sprchách byl připravenej pořezat, ale neudělal jsem to. Chápu že ta básnička" je bez tohohle pozadí, takže to pak vypadá všelijak.:) | ||
08.11.2011 16:05 | K dílu: Dotyk prázdna | Krapet |
řemeslnou nedostatečností myslíš špatnej rytmus? je to hlavně v něm? Díky za tu poznámku o aktualizovanym způsobu... to je fakt, měl bych hledat nějakou invenci(: | ||
08.11.2011 10:54 | K dílu: Dotyk prázdna | Krapet |
Díky za názor! Proč myslíš že sem to zabil, připadá ti to pitomý, nebo co se tam nehodí? Já zrovna tady psal to co sem si fakt myslel:) | ||
18.10.2011 18:55 | K dílu: Sedmižhář | Krapet |
To jsou přesně ty pocity. Mně tu zrovna hraje Great Gig in The Sky :o) | ||
16.10.2011 15:27 | K dílu: Stržený závěs | Krapet |
To je přesně ono, jak je obtížný sdělit pocit, protože každej si najde to svoje. To jak si to pochopil ty se mi líbí. :) O tom to vlastně je, aby pracovala představivost:) | ||
16.10.2011 14:36 | K dílu: Stržený závěs | Krapet |
p.a.m.: On je to taková moje představa, s těma vysokýma bílýma domama atd., která se moc špatně sděluje slovama a sdělit jí celistvě stejně není možné. Ale asi to chápeme podobně:) gringoo: Ta věta je zase jedna ze základních, kolem kterých postavím básničku". Tohle mě napadlo na hřbitově. Lidi tam daj umělý, zářivý kytky... a jedna taková myšlenka je, že ty kytky vypadaj jako pořád čerstvý, i když k tomu hrobu nikdo nepřišel třeba rok. V jistym smyslu to přináší trochu myšlenku na pokrytectví, jako by tam ty kytky byly jenom z konvence a povinnosti. - tohle je to, co bylo u mě za tou větou. | ||
06.10.2011 01:56 | K dílu: Andělák | Krapet |
ano, není tam žádný anděl pomsty | ||
09.09.2011 15:40 | K dílu: Láskopalna | Krapet |
Myslíte že má smysl to přepracovat? Je fakt že konec je úplně mimo co se rytmu týče... snad by se to nějak dalo. | ||
08.09.2011 14:32 | K dílu: rozervanost vs. racionální přistup | Krapet |
"rozervanost" může člověka i posílit a překonání pocitů absurdity může dát pevný základ, co pro někoho jiného je třeba bůh. | ||
07.09.2011 18:29 | K dílu: Kurz tvůrčího psaní Tomáše Zmeškala | Krapet |
Tak jo.) | ||
07.09.2011 17:22 | K dílu: Kurz tvůrčího psaní Tomáše Zmeškala | Krapet |
zadarmo, ale v jaké kvalitě kdyby se ti přihlásilo třeba 100 lidí? | ||
26.08.2011 09:19 | K dílu: Provazohama | Krapet |
Díky! S rytmem a spádem pořád bojuju, aspoň někdy to vyjde (: | ||
26.08.2011 00:01 | K dílu: Starost | Krapet |
OK, asi máš pravdu, bude lepší se zaměřit na jednu myšlenku :) nechal jsem to jít kam mě to neslo | ||
25.08.2011 21:23 | K dílu: Insidious - skutečně zákeřný horor | Krapet |
perfektní, vtipné :D (od všeho klíče, krém na vrásky a dvěma směry) :D * | ||
22.08.2011 22:37 | K dílu: Poprava | Krapet |
E.E: máš pravdu (: F: toho sem si nevšimnul, sakra :D ostatní: díky:) | ||
19.08.2011 01:32 | K dílu: žaloba je krásné slovo | Krapet |
zkrat je zajímavý slovo, skvěle vyjadřuje to spálení, super :D žaloba je slovo co mi zní tak jako těžce... tohle jsem si myslel, nakonec je dobré to vědět ((: | ||
05.08.2011 16:38 | K dílu: Slad kalu | Krapet |
Díky za komentáře. thalina: je to pravda, ale myslím si že např. nad použitím bible by se nikdo nepozastavil. Obšlehnul jsem ten název protože docela vyjadřuje (obsah knížky) to, co mělo být i v týhle básničce. Jo, dál je to patetický, což jsem si dovolil vzhledem k tomu že popisuju jádru svýho života, tak kdy jindy bych měl bejt patetickej když né teď :D Mimoň: No vidíš, nepochopil jsi to přesně. Raušový stav jsem bohužel nezažil. Tady jde spíš o stav myšlení, prožívání tragiky... což ale není tvoje chyba že jsi to tak nepochopil, protože se to prostě dá pochopit více způsoby. Nevím co udělat aby to vyjadřovalo přesně to co chci a nejspíš toho holt dosáhnout ani nejde. Ano, je to silně sebestředný, protože to je o mně mých pocitech. Opět nevím jestli to je na škodu, no asi nemusí nikoho zajímat co si myslim a kdo jsem. OK, to beru. Ad tučnost a kurzíva - nebyl jsem si jistý jestli by to vyniklo i samo o sobě. Když se na to ale teď dívám, vidím že "slad kalu" tučně nemá smysl. Je to na konci, to stačí. A ta kurzíva taky neni moc platná. Díky, upravím to. | ||
04.08.2011 23:13 | K dílu: Srdce | Krapet |
Promiň, ale závěr nemůže být lepší :D aspoň pro mě - to "příliš úzká", v týhle situaci je fakt to nejhorší co se mohlo stát... fakt se mi to zdálo :) | ||
23.07.2011 20:08 | K dílu: Srdce | Krapet |
Je přece zlaté... | ||
23.07.2011 18:50 | K dílu: Srdce | Krapet |
Tomu kdo nabídne nejvíc. | ||
29.06.2011 19:08 | K dílu: Soutěž překladatel: Kingsley Amis - A Note On Wyatt | Krapet |
Je pravda že s rytmem pořád bojuju :) asi to ještě zkusím nějak poupravit. To "Popařte" mě teď trochu rozesmálo. :) | ||
26.06.2011 23:46 | K dílu: výsledky 22. SUPERKOULE | Krapet |
děkuju pěkně) | ||
26.06.2011 18:03 | K dílu: Hroty žhavých šipek na obloze | Krapet |
děkuju za komentář. Ty dvě jsem/sem tam jsou jen tak, samozřejmě že bych to mohl mít gramaticky naprosto správně, ale nepokládal jsem to za nutný :D Ty dvě že nevím čím nahradit, je to trochu jako výčet a snad to i dodává určitou formu. Jinak máš pravdu s tím, že by to stálo za to přepracovat - většinou když něco napíšu tak tam jsou dva dobrý obrazy kvůli kterejm sem to napsal. (tady je to "plynovou komoru mojí hlavy" a ta plná čára) Ale zrovna tuhle básničku jsem dost předělával už během psaní a nejsem si jistej jestli bych jí zvládnul ještě vylepšit, což bohužel pro mě ale vůbec neznamená že je skvělá :D možná když se na ní za pár týdnů podívám, uvidím jak jinak by to šlo udělat. Měj se pěkně:) | ||
13.06.2011 17:39 | K dílu: Z ložnice do kuchyně | Krapet |
a já přemejšlel jestli tam místo "mravenci" nedat "milenky" :D ale pak by to zas vypadalo jako tradiční úloha ženy v kuchyni... áá | ||
08.06.2011 21:56 | K dílu: achaj | Krapet |
prosím? | ||
03.06.2011 20:34 | K dílu: kremaotrium | Krapet |
Jo, má :) | ||
30.05.2011 21:53 | K dílu: Srdcervoucí | Krapet |
Myslel jsem to tak, že si nemůžu vzpomenout - darovat vzpomínku - protože žádnou vzpomínku nemám. Tak místo toho hodím na hrob jenom pár růží. / To mě těší :) | ||
08.05.2011 14:34 | K dílu: Sirka ve zvonku | Krapet |
děkuju :) Ony ty sloky spolu tématicky nějak vůbec nesouvisí, jediný pojítko jsou moje pocity... tak sem to radši oddělil... a u toho předposledního to musí vyjadřovat chaos :) | ||
25.04.2011 23:22 | K dílu: Lebka | Krapet |
Je mi skoro 19. Nenapadla mě lepší kategorie. To že to připomíná rap mě trochu překvapuje. | ||
20.04.2011 20:31 | K dílu: Do poušti | Krapet |
představy + trocha korekce - to myslím není úplně na závadu | ||
20.04.2011 20:24 | K dílu: Do poušti | Krapet |
Podle toho jak to píšu. | ||
20.04.2011 17:56 | K dílu: Do poušti | Krapet |
To je fakt, je to jenom vycpávka... smažu to. díky! | ||
18.04.2011 22:26 | K dílu: MAlé tvary | Krapet |
Ano, to je zlomový moment i pro mě... dobrou -) | ||
17.04.2011 12:36 | K dílu: Pod zhaslou lampou | Krapet |
někdy je lepší nechat si dál už jenom přítomnost :) |