24.03.2023 12:43 | K dílu: zachcelo sa mi žiť | mrstnym |
Wau, wau, wau. Popravdě mě nikdy přírodní motivy tolik neoslovovaly, ale tohle je NĚCO. |
||
18.09.2022 21:32 | K dílu: Na útěku | mrstnym |
Asi tě platonicky literárně miluju. Je to trochu něco jinýho, než jsem od Tebe četl, ale cítím tam ten hlas. "Trestat úsměvem" a ta naléhavost... Rád se k tomu ještě vrátím, jako ke všemu tady. |
||
09.09.2022 01:03 | K dílu: Pod kůží | mrstnym |
Imprese. Cítím z toho chlad i žár. A oboje bolí. Oboje jinak. A mně se to i tak líbí. |
||
08.09.2022 15:52 | K dílu: Nahoře | mrstnym |
Těšil jsem se na něco novýho. Evidentně (a právem) zacházíš s básněmi jako s perlami. Díky za to. Vidím tam hodně schovanýho. |
||
02.09.2022 14:34 | K dílu: město jsem už prošel | mrstnym |
Na podrážku boty... skvělý |
||
28.08.2022 12:05 | K dílu: Slova | mrstnym |
Ach ne. Asi funguje majakovská persona nebo aspoň moje fascinace ním. Jinak jsou to nejisté verše jako mé první batolecí kroky a slova. Ale díky moc za čtení a za vlídný komentář. |
||
24.08.2022 13:31 | K dílu: O lásce H 22, 16 -19 | mrstnym |
Hm hm. Rád bych dodal něco smysluplnýho. Prostě to na mě silně působí, smyslový, smyslný, hezky rámcově přírodně zaobalený. |
||
23.08.2022 10:47 | K dílu: Proč netlučete, sráči | mrstnym |
Jsem Tě měl v oblíbených, ale pak mě začaly štvát ty neustálý notifikace. Teď toho trochu lituju. Ale zas aspoň můžu nacházet zpětně. |
||
20.08.2022 21:09 | K dílu: Smích | mrstnym |
Je to trochu protimluv, ale nakonec... "už jen těch dvanáct taktů lhostejnosti, nebo co to je". Moc díky za čtení. |
||
19.08.2022 10:57 | K dílu: Blondýna | mrstnym |
Ou, ATMOSFÉRA a ten nájezd hned v první sloce. Bezvadný. Strašně mi padne ta imaginace |
||
19.08.2022 10:20 | K dílu: Tančírna | mrstnym |
Díky za zastavení!Rem: Ale ne! Knírek ne! Hehe. Moc díky za hezká slova.sluka: Cením už jen to druhé čtení. Skácel u takových mladíčků nikdy nesmí chybět (bohužel). Cucám! Gora: Díky! |
||
18.08.2022 14:07 | K dílu: Předvolební blues | mrstnym |
Hehe, tohle miluju. |
||
17.08.2022 13:16 | K dílu: První středa | mrstnym |
Zkusím vysvětlit: Hodně souhlasím s tou mimoliterární čtenářskou znalostí a ošemetností. Popravdě si Odysea taky tolik nepamatuju, pracuju jenom s motivy, který si snad i trochu kroutím podle sebe.Ad. Nerval a Apollinaire – jde především o ta slunce. Řeším tam dichotomie, takže bilá slunce opálených ramen vs. Nervalova báseň El Desdichado: "... et mon luth constellé / porte le soleil noir de la Melancolie" (do překladu se nepouštím). Tady je Apollinaire potom jako Orfeus a zároveň popravčí slunce (poslední verše Zone). No a samozřejmě tam jsou milostný motivy, přeci jen je to věnovaný děvčeti! Díky za čtení i za komentář, mám z toho radost. |
||
16.08.2022 21:20 | K dílu: Dopis lehkého vlátí | mrstnym |
Díky za čtení, bohužel víc momentálně nesvedu: Moc se mi líbí |
||
19.07.2022 11:21 | K dílu: časem schované... | mrstnym |
Pro mě velice sugestivní. Krásné |
||
22.05.2022 00:11 | K dílu: Přeměna | mrstnym |
Páni, tohle mě oslovuje moc. |
||
14.05.2022 13:24 | K dílu: Mezi | mrstnym |
Díky za zastavení i za ztracení
((se)) |
||
08.05.2022 19:56 | K dílu: Chucpe | mrstnym |
yss, díky za komentář. "Kolem otevřených dveří / kdysi znal jsem malíře" je jednak hra s doplněním slovesa "znát", zároveň jde o záměrnou kontradikci (vlastně jsem ho neznal). "Krásná jako smrt" pro mě tedy chucpe nebylo, ale určitě to tak někdo taky může chápat. V podstatě ta neohrabaná troufalost (jak chápu chucpe) je tam ze všech stran, až na dotyčnou na ulici. Ze strany subjektu jako troufalost pochybovat o malířově počínání (kterému dává naprostý, možná i jediný, smysl ani se nepokoušet něco tak primordiálního zachytit), zároveň ze strany malíře, že vůbec na něco takového pomyslel. Konec je spíš už jakýmsi pokynutím ruky, kývnutím hlavou. A konečně chucpe ještě směrem k druhému básnickému já MIMO básnický svět. |
||
30.04.2022 11:48 | K dílu: Nebuď tak sentimentální řekla mu poté co jí přečetl tyhle řádky | mrstnym |
Tohle mi přijde super. Vidím v tom určitou depoetizaci v zásadě vznešených věcí; něco jako zprofanování sakrálního |
||
20.04.2022 01:50 | K dílu: Izomorfný kód | mrstnym |
Mně se to strašně líbí, ale já tomu moc nerozumím. Vysvětlí mi to trochu autor/autorka/kdokoliv do zpráv? Díky |
||
20.04.2022 01:40 | K dílu: Je důvod proč se mi zdáš | mrstnym |
Mně to přijde jako to upřímné, to obávané k vyslovení, a to se mi líbí. "Mihneš se jen tak pod prahem" a "nevztah se vztahem" je fajn. Mluví mi z toho osobní zkušenost, o to silnější slova. Přeji krásné především skutečnosti, sekundárně činy s dotyčným v básni. |
||
17.04.2022 21:12 | K dílu: Jablíčka | mrstnym |
Hodně si cením obnovení tradice lidové poezie v psaném textu. Myslím, že to stále, možná dnes víc než kdy jindy, má co říct. A mimo, řekl bych, bravurně provedená trojverší (jako by báseň byla košík haiku) je ve své gnómičnosti báseň významově plná a dobře vypointovaná. Trochu mi připomíná Karla Tomana, a možná proto se mi tak líbí. |
||
15.04.2022 19:49 | K dílu: Nardis | mrstnym |
Pro zajímavost přepisuji dílko L. Nováka (Receptář, 1992, Praha: Concordia) |
||
15.04.2022 19:47 | K dílu: Nardis | mrstnym |
Pro zajímavost přepisuji dílko L. Nováka (Receptář, 1992, Praha: Concordia |
||
15.04.2022 19:47 | K dílu: Nardis | mrstnym |
Pro zajímavost přepisuji dílko L. Nováka (Receptář, 1992, Praha: Concordia |
||
15.04.2022 19:43 | K dílu: Nardis | mrstnym |
Díky za vlídná slova. Těší mě, že je to takto chápáno, protože to vlastně definnuje záměr i věci "za básní". "Místo stop říkáš Sto" je reference na jednu instruktážní báseň Ladislava Nováka ze sbírky Receptář (s názvem Sto), za jejíž společnou interpretací-uskutečněním též stojí příběh. |
||
11.04.2022 12:04 | K dílu: Něco | mrstnym |
Popravdě, i když to mrzí, souhlasím. "Nešikovné" to definuje asi nejlíp. Každopádně i tak – díky za to. |
||
10.04.2022 22:06 | K dílu: Obcházení | mrstnym |
Ne že by to nebylo působivý už na první čtení, ale potřeboval jsem jich víc, aby mě to dostalo. Polytematický a zároveň občas hrubě konkrétní. Fakt bezva. |
||
08.04.2022 16:24 | K dílu: budu se opakovat | mrstnym |
Silný |
||
08.04.2022 15:54 | K dílu: budu se opakovat | mrstnym |
Silný |
||
05.04.2022 20:53 | K dílu: Včera na pivu (pozdní odpoledne s hrabalovskými motivy) | mrstnym |
Víc takových obrazů ze života. |
||
26.03.2022 20:40 | K dílu: Bird | mrstnym |
Díky, toho si cením. A já ho měl za jeden z těch slabších |
||
21.02.2022 10:59 | K dílu: Míšo | mrstnym |
Jé, díky. Bude to asi spleen. Ale kdybych měl upustit od nějaký metafizyky a tragiky, tak třeba neštovice. |
||
19.02.2022 13:53 | K dílu: Líné dny | mrstnym |
Působivý |
||
18.02.2022 12:22 | K dílu: Autor si nepřeje | mrstnym |
Páni, klidně by se hodilo i do sonetu. |
||
18.02.2022 12:14 | K dílu: Teoretikové všeho | mrstnym |
Díky za čtení |
||
18.02.2022 11:55 | K dílu: San Valentín | mrstnym |
Pravda, tady už je to asi fakt trochu moc. Teda... jsem chtěl říct: Mám rozflákanej mezerník na stroji. Nevím jak Zeandrich, ale za mě je to prostě pauza bez nutnosti uvést další verš. Účinek nechám už hermeneuticky na čtenáři. Ale za nájezd červotočů sázím tipa. |
||
18.02.2022 11:41 | K dílu: Negativní zkušenost | mrstnym |
Aru, svatá pravda. Ale jinak jsou to blbůstky. Díky Kamamura – no něco jsem se zase přiučil od Stoiků, Platóna nebo z deníčku patnáctiletých nebo zkrátka jen tak ze středověku. Za tip díky. Memento mori |
||
14.02.2022 22:51 | K dílu: Sépie | mrstnym |
Mluví to pravdu... a ještě něco víc. Neskryje. |
||
30.01.2022 14:55 | K dílu: Hadí kůže | mrstnym |
Tohle je super. Jen ať se rdí |
||
18.01.2022 20:58 | K dílu: Konec | mrstnym |
Díky. Pravda, je to taková deníčkovka. |
||
02.01.2022 16:55 | K dílu: Mr. Book | mrstnym |
Tohle mě hodně oslovuje. |
||
31.12.2021 14:45 | K dílu: Silvestr | mrstnym |
Super, pěkně vypointovaný! |
||
30.12.2021 10:57 | K dílu: Isabel | mrstnym |
Moc díky za VĚCNOU LITERÁRNÍ kritiku. Třeba se k tomu ještě někdy vrátím a poupravím, prostě jen tak, pro radost. |
||
30.12.2021 10:25 | K dílu: Isabel | mrstnym |
Milý pane, dokud nebudete považovat za funkční kategorii, do které bylo dílo přidáno, nemůžeme se zřejmě pochopit. S tím souvisí i (stejně lakonický jako vaše "kritika", nebo spíše "kritička") můj komentář o zákazech. Berete se asi moc vážně, to člověku neprospívá. Zkuste si přečíst Cesty polemiky (vyšlo to teď nedávno, autorem doc. Luboš Merhaut) – polemiky se postupně stávají osobními, jde přeci jen o osobní stanovisko. Vaše polemika ani literárně nezačala – začala osobním postojem, co by se MĚLO a NEMĚLO. Ach, kéž byste hodnotil metrum, dodržování cézur, literárněhistorickou tradici za tím vším. To by byla kritika literární, ne osobní. Nicméně chápu – základem kritiky je tedy neporozumění. Zde bych dodal, že základem kritiky je "nevůle pokusit se rozumět". Zřejmě jste nečetl ani předmluvu. Zkuste třeba výbor poezie Imitace imitace, má tam ke konci pěknou studii Juan. A. Sánchez o trendu imitace Petrerky v poezii pozdního středověku – odtud vlastně i ten Garcilaso de la Vega a Isabel Freyre –, pak možná taky budete chápat o trochu víc motivaci za sonetem, za (na dnešní poměry) až pitomými metaforami. A posledně – jemný, hedvábný psal, že někdo má písmák jako deníček. Ztožňuju se s tím docela dost, jelikož se mi líbí uživatelský prostředí a je to lepší než to mít uložený v telefonu nebo v počítači ve wordu. Bonus je, že si to občas někdo přečte. Nemám nic proti kritice, vlastně ji i dost uvítám, ale pokud jde o tuhle "pseudokritiku", který si na písmáku všímám docela dost, která se ničím nezmíní o samotném textu, o tom, co se píše, ale ledabyle (ano, stejně jako byl sonet napsán a přidán, to je však něco jiného, ne?) napíše něco ve stylu vašem, Mistře, tak nevím nevím. Zkuste se příště tedy chytit něčeho věcného, a ne vymývání mozku. Přeci jen tím si prošel ve škole tak trochu každej. Ciao |
||
29.12.2021 19:59 | K dílu: Isabel | mrstnym |
No hrůza!! Zakažme lidem psát tendenční sonety!! Nakažme lidem psát soudobé sonety!! |
||
27.12.2021 11:25 | K dílu: Sníh | mrstnym |
Technicky, pokud vím, je hrablo vlastně to samý co pohrabáč, ale možná to máme jen mísní záměnnou variantu. Krom toho na ulici dost lidí používá "zahnutý ocelový silný drát, který slouží na popel, uhlíky, uhlí a škváru" na rozbíjení a "vyklovávání" ledu na a mezi dlažebníma kostkama. Technicky myslím, že je to v básničce jedno. |
||
16.12.2021 20:30 | K dílu: Štěstí | mrstnym |
Hm, pravda. Mělo to kontrastovat, ale zdá se to trochu nekoherentní. |
||
02.11.2021 21:10 | K dílu: Věrnost | mrstnym |
Moc díky. Kamenní ticho je pro mě spíše záležitost asociace a smyslovosti – radši než kamenné. Kamenní mi navozuje malé studené oblázky ("ticho kamenů"), zatímco kamenné je pro mě cosi jako "ticho mezi skalami". Sloveso ani překlep to není. Celkově šlo o vyjádření pocitu, když si za větrnýho podzimu smočíš ruku ve studený kaluži. |
||
29.10.2021 23:12 | K dílu: Na Vítkově | mrstnym |
Přijde mi, že vyjádřit něco veršovaně, aby to neznělo přitaženě/kýčovitě/ohraně, bývá celkem oříšek. Proto si cením tohoto drahého kamínku. |
||
29.10.2021 23:05 | K dílu: Kukýnka předků | mrstnym |
Jsem ohromen. V kritikách už zaznělo vše. |
||
26.10.2021 13:52 | K dílu: O zubním plaku a tak | mrstnym |
Stojím před géniem, nebo alespoň před multižánrovou genialitou. |
||
15.10.2021 15:36 | K dílu: 7 | mrstnym |
Je to výborný. Hodně se mi líbí! |
||
24.09.2021 16:19 | K dílu: Útěk | mrstnym |
To mě převelice těší, ale s potěchou raději budu opatrný. I tak, díky za to! |
||
24.09.2021 16:15 | K dílu: Barvy | mrstnym |
Je to nádherný. Melancholie útočící na všechny smysly. |
||
09.09.2021 11:37 | K dílu: Moment | mrstnym |
Hm, a já měl na mysli Kolářovu parafrázi O básnickém umění. Avšak to se tolik snad ani neliší – básnění/válčení. |
||
07.09.2021 11:31 | K dílu: Moment | mrstnym |
Musaši, díky. Mistr Sun by básničku asi odsoudil, ale alespoň je prožitá. Za vsuvku k vážkám a motýlům také díky. Fascinující! |
||
25.08.2021 09:36 | K dílu: USTUPTE ! | mrstnym |
To je výborné. "Momentálně, / je zřejmě na ústupu" |
||
24.08.2021 20:12 | K dílu: Chvíle | mrstnym |
strašně moc díky, Aru! |
||
08.08.2021 19:17 | K dílu: V proudech a vlnách | mrstnym |
Tak málo tahů a přesto, hle, celý obraz.* |
||
08.08.2021 19:06 | K dílu: Rozum a chtíč | mrstnym |
Aru, díky. Je třeba říct, že poslední tři verše nejsou z mé hlavy, ale ze zdi toalet nejmenované undergroundové hospody. |
||
22.02.2021 19:57 | K dílu: Zavolal jménem | mrstnym |
je to krásné |
||
22.02.2021 19:47 | K dílu: ne jestli, ale kdy | mrstnym |
"zůstala slepou" - krásné :-)* |
||
22.02.2021 00:25 | K dílu: Kniha | mrstnym |
S. F. - moc díky Stromeček - ach to je mi líto, pro mě to totiž byl velmi silný zážitek. Ale není nad konstruktivní kritiku, že? |
||
21.02.2021 19:39 | K dílu: Kniha | mrstnym |
Děkuji děkuji mnohokrát. A odkud povědomé? |
||
21.02.2021 19:39 | K dílu: Kniha | mrstnym |
Děkuji děkuji mnohokrát. A odkud povědomé? |
||
02.12.2020 16:09 | K dílu: Patrně | mrstnym |
Díky za milou potěšující poznámku nejen literární! |
||
01.11.2020 13:27 | K dílu: Mám | mrstnym |
Díky, cením si toho! |
||
01.11.2020 13:18 | K dílu: A TO NEJSEM ŽÁDNÝ PAVAROTTI | mrstnym |
Já si naopak myslím, že poslední verš pěkně pointuje to, čeho by se někomu mohlo zdát mnoho. Rámcově hezky uzavírá čtyřverší a ironizuje konce veršů. Konec nás donutí vrátit se i titulu a teprve zde nacházíme příjemné rozuzlení cíleně monotónních rýmu a jakousi "druhou" pointu. Super* |
||
18.09.2020 23:52 | K dílu: Touha | mrstnym |
Aru, moc díky. Těší mě, že se líbí. |
||
18.09.2020 23:10 | K dílu: Maglajs - pár prken a speciální edice | mrstnym |
Nerozumím, ale hezky po tom plynou oči. "domaluj mi ahoj" hezké |
||
11.09.2020 10:20 | K dílu: M E N U E T . . . | mrstnym |
Moc hezká imaginace i s prologem. A rozbití syntaxe v sedmém verši? Super* trochu jako Holanovo "Mlčím vás jabloně" |
||
11.09.2020 10:16 | K dílu: Zátiší | mrstnym |
Těší mě, že si někdo všiml, že nejde o portrét ani podobiznu, ale o zátiší. Děkuji |
||
11.09.2020 00:25 | K dílu: NĚKTERÝ DEN JE PLODNĚJŠÍ | mrstnym |
Myslím, že by bylo skvělé to zhudebnit. |
||
11.09.2020 00:19 | K dílu: VIDÍŠ A JÁ JE MÁM STÁLE JAKO MODLU | mrstnym |
Páni. t* |
||
09.09.2020 23:22 | K dílu: VELMI | mrstnym |
Literární kritik by se možná především měl stát literárním teoretikem a historikem. Nebo alespoň rozumět literatuře. Proto ve mně tato báseň tak rezonuje. Veliké pravdy |
||
09.09.2020 22:04 | K dílu: MOŽNÁ, ŽE ZAS ÚPLNĚ NOVÝ ZAČÁTEK | mrstnym |
Přijde mi zde vyjádřena dvojí skutečnost jedním způsobem na opravdu malém prostoru (v čemž mi poslední dobou dokazuješ, že jsi výborný). //pavučin hvězd// jako metafora s nespočtem konotací. Ambivalence posledního verše (vést, nebo být veden/a?) mě nenechává klidným :) Tip* |
||
09.09.2020 22:01 | K dílu: STÁLE BLÍŽ K REALITĚ MOŽNÉHO... | mrstnym |
Velice zručně komponováno ("aliteračně anaforicko-kataforická" korespondence začátků veršů). Trochu mi připomíná Zábranovu báseň Hrůzy, ale zároveň meditativností je až civilistní. t* |
||
31.08.2020 17:23 | K dílu: PAK | mrstnym |
Výborné |
||
31.08.2020 17:22 | K dílu: A JE TO TU ZASE: BÁSNIČKY? | mrstnym |
Hravé, a vůbec ne pouze "hezké". T* |
||
31.08.2020 17:20 | K dílu: Bezejmenná | mrstnym |
Podle mě brilantní, až se mi nelíbí, že se v této (mnou domnělé) "narážce" na podobný styl psaní poznávám. Skvělá trojverší a přesahy. Tip* |
||
31.08.2020 17:19 | K dílu: Bezejmenná | mrstnym |
Podle mě brilantní, až se mi nelíbí, že se v této (mnou domnělé) "narážce", na podobný styl psaní poznávám. Skvělá trojverší a přesahy. Tip* |
||
31.08.2020 11:43 | K dílu: Normální chlap | mrstnym |
Hezky vyjádřeno, je vidět "chvějící se ruka" a "polykání slov" (v básni bolesti). Mnoho problematiky na malém prostoru, to se mi líbí. * |
||
22.04.2020 21:09 | K dílu: Nacházet ztracené | mrstnym |
@mezimrakyZřejmě. |
||
08.02.2020 23:06 | K dílu: řekni mi co je to radost | mrstnym |
Moc se mi líbí! Fakt super. |
||
31.01.2020 14:03 | K dílu: Volnej den | mrstnym |
super |
||
25.12.2019 11:52 | K dílu: Psací stroj | mrstnym |
Díky, toho si cením. |
||
08.12.2019 22:16 | K dílu: Milostná poezie | mrstnym |
Je to výborné. Trochu mi to připomíná Oldřicha Wenzla. Krásná práce. |
||
07.12.2019 20:28 | K dílu: Kvílení | mrstnym |
No takový postoj jste tam napsal Vy, ne já. Já jenom napsal, že pokud to neznám, je to pro mě plytké. V názorech se evidentně nesetkáváme. Přeji hodně štěstí. |
||
07.12.2019 10:39 | K dílu: Kvílení | mrstnym |
Já teda nevím, ale nepřijde mi. Přeci člověk, který není na takové intelektuální a vyspělostní rovině, nemůže rozklíčovat spousta znaků. Tím je tedy báseň pro něj plitká. |
||
06.12.2019 20:51 | K dílu: Kvílení | mrstnym |
Přál sis reflexi na dílka, a tak tu jsem. Sám bych nepřišel na některé z referencí. Dürerovo dílo a život neznám natolik, abych mohl říct, jestli se tam skrývá nějaký konstitutivní prvek výstavbového principu významu. Pokud míříš doopravdy k sonetové formě, možná bych se pokusil opravdu dovést do dokonalosti rytmus, nicméně já opravdu nejsem purista. Dvacet dvojka na mě působí dost konvenčně s mnohokrát obrácenými motivy (což nemusí být úplně špatně). Líbí se mi prostoupený motiv kvílení dvacet dvojky a trojky (hlavně ve zvucích – škoda, že oceán do zvukovosti kvílení není tolik zdůrazněn), ale řekl bych, že sledem tolika různých obrazů tolik nevyzní – mísí se zde barvy, zvuky tříštících se vln, antické náměty (po studii klasických autorů a kultury bych jim možná porozuměl více). Klidně bych si pohrál s nějakou hláskovou instrumentací. Dvacet dvojka na mě často působí nuceně, jak z hlediska rýmu, tak z hlediska metra (viz řečnické otázky a ten jeden přívlastek v postpozici). Dýchá to na mě tak nějak ničím a vším, klidně bych to (a jak rád) označil za klasickou literaturu, a to ve všech (i pejorativních) významech. Nic mě nepraští do nosu a aluze na jiná literární díla, potažmo jiná umělecká odvětví, sice svědčí o vyspělosti a intelektu básníka, ale pro mě jako obyčejného čtenáře je to trochu plytké. Ale nakonec – je tam hezká obraznost, hezká pojmenování a snad chápu poslední verš třiadvacítky jako apel správně. Pokusím se sledovat Tvoji další tvorbu, protože jsem fanoušek rýmů a líbí se mi, že báseň není psána jenom jako hezká rýmovačka.Hodně štěstí.M. |
||
05.12.2019 12:45 | K dílu: Haiku válečné | mrstnym |
Díky za vzdělávací exkurz, zřejmě nechápu Vaše pojetí lyrična! |
||
05.12.2019 12:43 | K dílu: [bez názvu] | mrstnym |
Já teda nevím, jak jste usoudil na základě jednoho srandovního textu, že vím tak málo o poezii, ale díky za konstruktivní kritiku, která se zcela věnuje textu!
|
||
05.12.2019 12:41 | K dílu: [bez názvu] | mrstnym |
Já teda nevím, jak jste usoudil na základě jednoho srandovního textu, že vím tak málo o poezii, ale díky za konstruktivní kritiku, která se zcela věnuje textu! |
||
20.03.2018 23:46 | K dílu: dítě bez ambic | mrstnym |
Ajeje, dá se to tu nějak upravit? | ||
19.03.2018 22:28 | K dílu: jsem příliš mladý? | mrstnym |
Děkuji za názor! Někdy se prostě člověk ustřelí. Asi se nic nemá přehánět, že? U, jak říkáte, poetických plevelů to platí dvojnásob. |