28.08.2017 21:42 | K dílu: Ztraceni | ina |
Díky za konstruktivní kritiku. Jen, není větší kretén povaleč a opilec Otto, který nemá žádnou ctižádst? :) |
||
18.07.2012 22:38 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Ne, nemas. V nicem. Prakticky jen meles nesmysly. Neustale. Je mi Te lito. | ||
18.07.2012 19:04 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Obecne jsem shrnul svuj nazor na Tve vytvory. Kritiky i literarni pociny. Nechme to byt. Nepublikuji na pismaku, abych se tu s nekym dohadoval. | ||
18.07.2012 13:01 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Rekl bych, ze ze stejnych duvodu nemas Ty na "kritiku". Cetl jsem par Tvych "del" a stacilo mi to. Uprimne receno mi ty texty ani nestaly za komentar. | ||
16.07.2012 22:20 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Vznesene literature? :-D Hahaha. Ze nemam vlastni nazory? Asi jsem prilis unaveny na nejakou delsi polemiku, takze zustanu u "Hahaha". Precetl jsem par kritik, z vetsi casti s redaktory souhlasim, ale tahle posledni mi prijde jako takove male nevrazive (a hlavne) nekonstruktivni odplivnuti. | ||
07.07.2012 22:29 | K dílu: Refugio | ina |
Dekuju ;-) | ||
04.07.2012 18:23 | K dílu: Stařec a omře | ina |
Zavidim Vam Vasi fantazii. Styl psani se mi taky libi. Jen ten zaver... Cekal jsem neco, co by ctenare sokovalo. I tak - tip. | ||
04.07.2012 12:38 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Diky moc za kritiku. Za tu diakritiku se omlouvam. Casto pisu v praci, kde neni mozne nainstalovat CZ klavesnici, takze si hacky a carky nechavam doplnovat programkem, ktery neni dokonaly a behem nasledne kontroly to uniklo me pozornosti. Opravim. S tou kostrbatosti souhlasim, opravdu do bije do oci, kdyz si to clovek precte nekolikrat. Ale co se tyce "vytukavani cisla", tam si dovolim nesouhlasit. Ja osobne jsem cislo sve pritelkyne vytukaval dost casto, proto jsem to pouzil i v textu. Samozrejme jsem mohl nechat Roberta preklepnout pri vyhledavani v seznamu kontaktu, ale uznej, ze by ten popis mohl neprijemne zasahnout do spadu pribehu, stejne jako vlozena situace, kdy se bude Robert certit, ze se mu (treba) zase nenacetly kontakty a on musi lovit cislo domu ve sve pameti. Ale jinak samozrejme dekuju za pripominky. | ||
03.07.2012 21:20 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Presne tak, psychologicka bariera. Ta mikroplatba by mela byt samozrejma a intuitivni. To prevod z uctu na ucet zdaleka neni. Uvazovali jsme tez o platbe formou SMS, ale poplatky operatorum jsou vrazedne. | ||
03.07.2012 21:09 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Aha, to je skoda. Mel jsem podobne plany se svou sagou na pokracovani, ale stale resime zpusob platby. Bohuzel jeste nikdo neprisel s tzv. "mikroplatbou". Bez ni budou podobne projekty tezko uskutecnitelne. | ||
02.07.2012 23:09 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Ze ja na to vubec reaguju. Tohle mi vzdycky hne lzuci. Ta nezodpovednost, ta neucta k tradicim. Mesity v Evrope? Pro boha, vzdyt jste dospely clovek! Doufal jsem, ze yyhle multikulturni reci samozvanych intelektualu jsou davno pase. To se tu za chvili objevi ekologiste a globalni oteplovaci? To snad ne. Pojdme stavet kostely v Bagdadu, jiste nas multikulturne privitaji. Tahle civilizace je (bohuzel) odsouzena k zaniku, kdyz si vlastni obyvatelstvo neuvedomuje hodnotu tradic a vlastni kultury, ktere je treba chranit a branit. | ||
02.07.2012 22:58 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
A krome toho, co jsem psal, si myslim, ze je vuci nasim predkum (kteri krvi a zelezem vybojovali nase uzemi) neuctive davat vsanc cizim kulturam nas milovany kontinent. Pri vsi ucte, je mi fuk, kdo je neduverivy. Ja mel v Baskicku trafiku a videl jsem to na vlastni oci. A netykalo se to jen muslimu, ale i dalsich cizaku, kterym jsme nezodpovedne otevreli dvere. S temi cikany jsi me pobavil. Jeste je zacni obhajovat. | ||
02.07.2012 21:33 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Ja vim, ze to sem nepatri, je to literarni server, ale na druhou stranu, spousta autoru nechava protinat cervenou niti svych myslenek sva dila. Jiz zmeneny Dickens publikoval sva dila (primo nasakla levicovou ideologii) v novinach a platil ve sve dobe za velice kontroverzni osobnost. Takze jakkoli nesouhlasim s obsahem, formou me uchvatil. Jiste, s dejem muj nastin chmurne budoucnosti Evropy nesouvisi a ja doufam, ze tento scenar nebude nikdy naplnen, ale chtel jsem do textu (a rad bych tak ucinil i v dalsich povidkach i novelach) zanest kus sveho rozhorceni nad tim, co se kolem me deje. Nechtel jsem samotny pribeh zaneradit nejakou ideologii, takze jsem tu myslenku pouzil jen jako vysvetleni, proc Robert prisel o praci. Nikdy jsem nebyl zadnym rasistou a bojovnikem proti pristehovalcum, ale muj postoj se zmenil v prubehu let, kdy vidim, co se kolem me deje. At uz zkusenosti z Francie ci Spanelska, kde jsem stravil taky kus zivota. Ono je sklicujici videt, jak spanelsky duchodce, ktery ve sve zemi cely zivot plati dane, musi uhradit celou cast jizdenky, na rozdil od mnohych (a skutecne mnohych) pristehovalcu, jimz 50% hradi stat/mesto. Rozcililo me, ze novy francouzsky prezident obsadil tri mista ve vlade muslimy a jako vrchol vysmechu "venoval" muslimum ministerstvo pro rovnost zen. Je to zkratka ve mne a nemyslim si, ze je na skodu, kdyz sve poboureni ventiluji psanim. Jak psal(a) reka, do samotne dejove linie to nezapada, ale jako soucast uvodu, kdy jsem musel nejak vysvetlit, proc hlavni hrdina prisel o svou praci, mi to neprijde az tak rusive. | ||
02.07.2012 12:50 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Jak jsem jiz psal vyse. Xenofobie je strach z neznameho / nepoznaneho. Clovek by nemohl zit na JZ Francie (kde se uz nejakou dobu zdrzuju) a neprocestovat vetsi cast Evropy (nastesti v bezpeci sveho vozu), aby pro nej problem pristehovalectvi a pristehovalcu byl nepoznanym (stejne jako mentalita "tech druhych"). Myslim si, ze autor ma pravo prednest ctenari svuj nazor a je jen na konzumentovi, zda mu text daneho tvurce bude blizky, ci nikoliv. Z toho duvodu si ja osobne odpoustim Dickense a precist znovu Twista, asi bych se osypal. Stejne tak je pro me zapovezena literatura J.B. Shawa, Haska a dalsich. Jak rika Rene Nekuda, dejte myslence pribeh a lide si ji zapamatuji. Ja jsem k pribehu myslenku pro zacatek prilepil. | ||
02.07.2012 04:51 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Diky za kritiku. Jen bych dodal, ze rozhodne nejde o xenofobii. Nemam strach a uz vubec ne z neceho neznameho. Nastvany nejsem. Zatim. To budu, az se problem, ktery jsem nastinil, dostane do extremu, treba prave takoveho, jaky zminuje text. Ale snad do te doby Evropa dostane rozum. | ||
29.06.2012 15:47 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Ano, nepopiram, ta anekdota me k napsani inspirovala. Mel jsem ten namet v denicku uz nejakou dobu a nedavno jsem se do psani povidky pustil a textik ze me vypadl takrikajic na jeden nadech... | ||
28.06.2012 22:35 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Dekuji za pripominky, urcite nemuzu rict, ze bych s posledni kritikou nesouhlasil. Jinak navrzenim samozrejme souhlasim :) | ||
27.06.2012 22:12 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Jj, snazim se, sec muzu :-D | ||
27.06.2012 14:54 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Diky za prispevek. Nejsem sice holka, ale budiz. Nehadam se, jen obhajuji svuj vytvor. To se prece slusi, kdyz uz jsem si dal s textem nejakou praci, ne? ;-) | ||
27.06.2012 14:51 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Diky za prispevek. Nejsem sice holka, ale budiz. Nehadam se, jen obhajuji svuj vytvor. To se prece slusi, kdyz uz jsem si dal s textem nejakou praci, ne? ;-) | ||
26.06.2012 23:29 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Diky, prijemna kritika potesi. :-) Jen jsem se chtel zeptat Jakuba (a myslim, ze to bude zajimat i dalsi pismaky), jak slape jeho "e-shop" s povidkami? Jaka je odezva z rad ctenaru a jakym zpusobem vyresil platbu za sva dilka... | ||
26.06.2012 18:09 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
S clovekem, ktery tvrdi, ze vulgarity jsou fajn a navic si mysli, ze ukolem literatuty je nudit, si nemam co rict. Je mi lito. Dickens? Ne, rozhodne ne, nejsme s Charliem na stejne vlne. | ||
26.06.2012 17:28 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Zivot muze byt nudny, literatura nikdy. Zivot Zdendy nudny (a zrejme i bez fantazie) bude, kdyz si neumi predstavit, ze by otec (v pripade me povidky dva otcove) uchovavali svou strelnou zbran v dosahu sveho syna. Ja si, Zdendo, neumim predstavit (a prijde mi ta situace take dosti pritazena za vlasy), ze bych se stal svedkem vrazdy (nebo snad jinym ucastnikem nasilneho testneho cinu) a prece se podobna temata v literature objevuji. A rekl bych, ze to je i jednim z ukolu literatury - vtahnout ctenare do situace, ktera neni v zivote zcela bezna. Vulgaritu v zaveru predchozi kritiky komentovat nebudu. Za to mi nestoji. A pokud Zdenda neumi vstrebat nastin nejakeho problemu, je mi lito, ale zrejme ma problem i s Dickensem, ktery nenastinoval, ale primo palil! | ||
26.06.2012 17:27 | K dílu: Nevěrná manželka | ina |
Zivot muze byt nudny, literatura nikdy. Zivot Zdendy nudny (a zrejme i bez fantazie) bude, kdyz si neumi predstavit, ze by otec (v pripade me povidky dva otcove) uchovavali svou strelnou zbran v dosahu sveho syna. Ja si, Zdendo, neumim predstavit (a prijde mi ta situace take dosti pritazena za vlasy), ze bych se stal svedkem vrazdy (nebo snad jinym ucastnikem nasilneho testneho cinu) a prece se podobna temata v literature objevuji. A rekl bych, ze to je i jednim z ukolu literatury - vtahnout ctenare do situace, ktera neni v zivote zcela bezna. Vulgaritu v zaveru predchozi kritiky komentovat nebudu. Za to mi nestoji. A pokud Zdenda neumi vstrebat nastin nejakeho problemu, je mi lito, ale zrejme ma problem i s Dickensem, ktery nenastinoval, ale primo palil! | ||
17.06.2012 23:59 | K dílu: Refugio | ina |
Diky moc za nazor. Nelze nesouhlasit. Chtel jsem se Te zeptat, po tom, co mi napsal kolega vyse, jestli si myslis, ze se s mym psanim da nejak pracovat, neco delat. Jeste jednou diky. | ||
17.06.2012 01:36 | K dílu: Poslední noc s ní | ina |
Mne teda od zacatku bylo jasne, ze se o dite nejedna. Nevim, nevim... | ||
16.06.2012 13:40 | K dílu: Poslední noc s ní | ina |
*T* Tohle je dobry, postaveny na nejakym zaklade. Ne jako vetsina zdejsich del o pocitech, pohledech do oci a nevyrcenych tajemstvich, nad nimiz milovnikovi artificialniho psani plesa srdce radosti, ale v krame po nich nesahl ani znudeny duhodce, filosof na penzi. Porad mi to sice neprijde jako hotovy kus, povidka, kterou bych si stahl do Kindle a po precteni nelitoval, ze uz jsem na konci, ale jak rikam, dava to smysl a stoji to necem realnem. I styl mi prijde adekvatni tematu. | ||
08.03.2012 17:49 | K dílu: Úryvek z knihy: Krušný život taxikáře | ina |
Dekuji za upozorneni. Samozrejme nizkonakladoveho. Uz jsem to opravil. | ||
06.01.2012 15:13 | K dílu: Holčička | ina |
Mne se to libi. S pistou nesouhlasim. Snad je ten zaver - uspechany. Tip. | ||
27.12.2011 16:10 | K dílu: Mam ten obraz stale pred sebou | ina |
Dekuji za kritiku ;-) Preklepy opravim, CZ klavesnici se pokusim nekde obstarat... Po letech me psani zacina opet bavit. | ||
27.12.2011 16:05 | K dílu: Zivot taxikare - Kapitola I | ina |
Uprimne? Zaplatku nevymyslim. Jen s odstupem nekolika let prepisuju zazitky, pocity a pribehy, ktere mi pripravil zivot sam. | ||
27.12.2011 15:43 | K dílu: Nebezpečí z Beneluxu | ina |
Aby pro Tebe bylo citelny i jiny kus, zmenil jsem formatovani textu a dodal diakritiku u jine sve kratulinke povidky. http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=399392 K te realite - Povidka "Ze zivota taxikare" ma k realite hodne blizko. | ||
27.12.2011 15:39 | K dílu: Zivot taxikare - Kapitola I | ina |
Pismo jsem zvetsil, za pouziti tohoto serveru (http://nlp.fi.muni.cz/cz_accent/)se pokusil doplnit diakritiku (ale priznejme si, dokonale to neni), takze forma byla vylepsena, nicme obsah zustal stejny. P.s.: Kdyz si nekdo najde cas k precteni meho "dilka", ja si najdu cas k jeho uprave. | ||
27.12.2011 15:28 | K dílu: Nebezpečí z Beneluxu | ina |
K tem otaznikum. Nevim, proc se text formatoval timto zpusobem. Mely to byt uvozovky. | ||
27.12.2011 15:26 | K dílu: Nebezpečí z Beneluxu | ina |
Hehe, tady jsem nove ctenare neocekaval, je to devet let stara zalezitost. Psal jsem to snad jeste na stredni. Takze tam asi kousek naivity byt musi, ne? | ||
27.12.2011 15:23 | K dílu: Zivot taxikare - Kapitola I | ina |
Ta pribram je preklep. Jinak gramaticke chyby nevidim. Bohuzel, s diakritikou je kriz. CZ klavesnici v koncinach, kde se nachazim, sezenu velmi tezko. :( | ||
23.12.2011 21:17 | K dílu: Moje nocni fotografovani | ina |
Ja nejsem holka ;) | ||
05.01.2003 00:00 | K dílu: | ina |
Takže jsi proto, aby lidi, co pracují jak otroci platili na ty, co se doma válí? | ||
06.01.2003 00:00 | K dílu: Závislost II. | ina |
Já už Elišku nechci nijak dráždit... Ona není zas tak špatná... V pátek možná zajedu do JIma | ||
06.01.2003 00:00 | K dílu: Závislost II. | ina |
Znám ji??? :)))) Té mojí došel kredit a to je úplně nejlepší, takhle ji umlčet :)) | ||
06.01.2003 00:00 | K dílu: Závislost II. | ina |
CO je na té formě? | ||
05.01.2003 00:00 | K dílu: Závislost II. | ina |
Za to písmo se omlouvám. Bylo to na normostrany do nějaké soutěže, myslím. Díky za námět. Zatím jsem dávám ještě ty části, které jsem psal před časem. Ale za chvíli se do toho pustím znova. | ||
05.01.2003 00:00 | K dílu: | ina |
Možnás mohl trochu rozepsat tu krásnou průvodčí :) | ||
05.01.2003 00:00 | K dílu: Závislost I. | ina |
To je asi ten největší problém. Nedokážu dočíst knihu do konce. To spíš 2 napíšu :)) | ||
05.01.2003 00:00 | K dílu: Závislost I. | ina |
..jenomže brzo sám sebe vyčerpáš a o čem psát potom? | ||
14.01.2003 00:00 | K dílu: Dění na litovelské m gymnáziu #2 | ina |
Pustila ke dnu driv, nez jsem stacil zautocit :))) ...ale mame tu na dedine lepsi holky :)) Mas rad Barbiny? | ||
05.01.2003 00:00 | K dílu: Dění na litovelské m gymnáziu #2 | ina |
To si piš! Je to ta, co mě pustila ke dnu :) | ||
05.01.2003 00:00 | K dílu: | ina |
Super, konečně se k tomu dostal někdo, kdo ví, o čem píšu. Zdar ve škole.... | ||
05.01.2003 00:00 | K dílu: | ina |
Taky doufám. Dát to sem byl jen takovej pokus. Zkus mou SMS bláznivou povídku... Ale díky | ||
05.01.2003 00:00 | K dílu: | ina |
No, já se ani nedivím. Možná byla chyba uveřejnit to tady na P., ale jako totální šílenost způsobená příchodem prvaček to obstálo (u nás na vesnici :) | ||
05.01.2003 00:00 | K dílu: | ina |
To se mi líbí. Jak říká Sněhurka, ty postavy jsou dokonaly. Jen se mi nelíbí ti úředníci :) Pěkně popsaná povaha lidská... | ||
05.01.2003 00:00 | K dílu: Konec atomového věku | ina |
Tak díky, příště si dám pozor, co píšu. | ||
05.01.2003 00:00 | K dílu: Konec atomového věku | ina |
Mas recht, fyzika neni mou nejsilnejsi strankou. Je tak nejaka chyba? :) | ||
05.01.2003 00:00 | K dílu: RANNÍ AUTOBUS | ina |
Dobrej námět na horor. Já se občas zasnažím navodit stísněnou atmosféru. Občas se povede. :) TIP | ||
18.11.2002 00:00 | K dílu: NA VĚČNOST A ZPĚT | ina |
Jojo, ten dialog je moooc povedenej. Malokdo umi mluvit za svoje postavy :))) | ||
20.02.2003 00:00 | K dílu: | ina |
Ty jednoslovny odpovedi mi pripomnely mou holku. Co se tyce toho popisu, souhlasim s JB. Trochu to na me dychlo 1.republikou... | ||
18.11.2002 00:00 | K dílu: | ina |
Jsem rad, ze nejen ja, ale i dalsi pisi krapet delsi povidky, aspone se necitim jako outsider.... :) | ||
05.01.2003 00:00 | K dílu: Můj vzor Vašek | ina |
Já myslel, že to bude o mym oblíbeným Vaškovi K. :) Ale i tak to bylo dobry. P.s.: Doufám, žes ty bedny nemusel platit :) | ||
05.01.2003 00:00 | K dílu: A přece tě mám rád | ina |
No, já dopadl tak, že ani nevím, kde jsem skutečně já... Ale je to chyba, když se staneme obětí vlastní role? |