30.04.2010 23:43 |
K dílu: O život
|
Stínolez
|
Lakrov: Inu, budiž mi obhajobou, i když se vlastně za to trochu stydím, že je to výplod za půl hodiny cca dvě hodiny před uzávěrkou :)
Aurora: Vím, že zadání je samo o sobě příběhem, ale jde o to, že všichni mají stejné a každý to může zasadit do jiného prostředí, pro každého může být ta slečna v tramvaji z jiného důvodu - proto jsem volil vlastně trochu příběh obalující téma (příběh) - jestli mi rozumíš... Tebou zmíněné chyby a občasné ní/ni souvisí s tím jak dlouho jsem to psal a vymýšlel a tak - viz má odpověď Lakrovovi (vím, není to omluva, příště se budu snažit více:) )
Japiš: Díky:) Na druhou stranu, pokud nevěříš, že by ses přiblížil povídce - na napsání jsem měl zhruba měsíc, takže se o to třeba pokus a uvidíš, že to půjde. Pokud skutečně něco napíšeš, dej pak echo a já si to pak klidně rád přečtu.
|
30.04.2010 11:28 |
K dílu: Vždy může být hůř
|
Stínolez
|
Inu.. četlo to spoustu lidí a nikdo nenapsal ani řádek, proto budu asi první a možná i poslední. Nehodlám a nechce se mi hodnotit tohle dílo po stránce stylistické atd., protože se mi ho tolik nechce kritizovat, čistě jen prostě z principu, možná trochu z pochopení.
Chtěl bych jen pár řádků k dílu, obsahu a příběhu samotnému. Negativismus a pesimismus, který zde ze sebe vypisuješ je poslední dobou tak neuvěřitelně rozšířený jev, že najít ve světě čistého optimistu je zhola nemožný výkon. Mé štěstí bylo, že jsem takových pár lidí poznal a že mi dokázali ukázat cestu, kudy jít. Říká se, že nejlepší je být životním realistou, protože člověk se neužírá zbytečně, ale nemá i přehnané naděje. Zkus alespoň to. Mysli na Martu, na to, jaká byla a jak žila. Zkus se malinko přiblížit jejímu vzoru ve smyslu trochu jiného náhledu na život.
V životě vlastně ani nejde o to, kolik cílů si vytyčíme a jaké. Jde o to někam směřovat a někam jít. Jde o vůli pokračovat. A to je jedno, jestli Tvým cílem bude jednička ze zeměpisu, jednička z matiky, úspěšně zakončené studium, dobrá práce, rodina a dvě děti, vnoučata... Cokoliv může být snem a cílem - pak je jen na nás, jak se k nim postavíme a jak si je splníme.
Už jen z této úvahy je vidět, že se nad tím zamýšlíš a víš, že je něco špatně a je něco potřeba změnit. Teď musíš ale přejít od myšlenek k činům. Přeji pevné nervy, hodně odhodlání a vůli pokračovat, i když Tě srazí život na kolena. Vůli vstát a vzpřímeně kráčet dál i přes veškeré další rány osudu.
|
10.04.2010 18:25 |
K dílu: Noční bitvy
|
Stínolez
|
Ehm... tak pardon - nejak jsem myslel, ze to postuju na hlavni stranku.. inu - kdyz uz tu spamuji, tak alespon nejaky koment k dilu: ano - boli to.. (*)
|
10.04.2010 18:23 |
K dílu: Noční bitvy
|
Stínolez
|
Kuk Candy :)
|
27.02.2010 13:08 |
K dílu: Oddanost v.1.1
|
Stínolez
|
S touto povidkou mam projit cely workshop, takze az do cervna se na ni bude pracovat.. Ackoliv tak razantni zmeny, jako byly z puvodni verze na tuto jiz nebudou, presto zmeny budou - tim jsem si jist.. Hlavne treba za dalsi mesic budu mit vetsi odstup od te povidky a uvidim tam neco, co ted nevidim. Tuto verzi jsem se sem rozhodl dat vzhledem k markantnim zmenam.. Pak uz prijde jen konecna a meziprodukty uz ne..
|
26.02.2010 11:37 |
K dílu: Oddanost v.1.1
|
Stínolez
|
PR: Chapes vyznam workshopu?
|
26.02.2010 08:32 |
K dílu: Oddanost v.1.1
|
Stínolez
|
Inu, uvidi se, co prinese dalsi verze. Jista blokovitost je vsak nezbytna, kdyz se spojuji vlastne de facto 4 osudu, kazdy na to kouka z jineho pohledu a vse se toci o okolo vice mene jednoho..
PS: Ucel tam stale chybi? - Dobre, je to zakomponovane v tom, ale asi to neni do oci byjici.. Magie, která trima v knizeti/knezne, je vysava, takze kdyz si je magie vybere, napisou seznam jmen opacneho pohlavi, ktere na sklonku sve vlady privedou do trunniho salu. Ti pak prokazuji svou oddanost zemi, schopnost obetovat se pro knizectvi a jsou-li umysly skutecne ryzi, nechybi-li jim laska, oddanost, pokora pak si tu danou osobu magie vybere a vstoupi do ni. V tu chvili zemre stary vladce a zrodi se novy a silny, ktery obnovi magickou ochranu. A je jen otazkou casu, kdy sousedni knize stihne prijit v cas, nebo kdy nekdo kolobeh (cyklus) zpretrha...
|
26.02.2010 08:11 |
K dílu: Oddanost v.1.1
|
Stínolez
|
Takže přerod se líbí? :-)
|
26.02.2010 08:02 |
K dílu: Oddanost
|
Stínolez
|
Ale ne.. zde je to stale stejne.. nova verze bylavlozena jako dalsi dilo, aby bylo mozne pripadne porovnani..
|
26.02.2010 01:42 |
K dílu: Oddanost
|
Stínolez
|
Nahozena druhá verze...
|
11.02.2010 11:13 |
K dílu: Oddanost
|
Stínolez
|
Inu... za chvili - resp. do konce unora by mely byt zpracovany pripominky lidi z workshopu a bude druha verze... Nevim, jestli to sem nahodim, nebo sem pak dam az tu konecnou.. uvidi se..;)
|
10.11.2009 23:01 |
K dílu: ..ego
|
Stínolez
|
Mile... :)
|
10.11.2009 00:39 |
K dílu: Hovor se smrtí...
|
Stínolez
|
ProdukceNamolu: Mozna to muze znit jako psani nevyrovnane 16ti lete slecny, na druhou stranu ona by videla jen jednu stranu, nikoliv obe a dalsi strany za tim..:)
|
31.10.2009 15:19 |
K dílu: Hovor se smrtí...
|
Stínolez
|
Bylo, je... a věř, že ještě bude...
|
31.10.2009 14:37 |
K dílu: Hovor se smrtí...
|
Stínolez
|
Maje.. dobre - ale kde to myslis?
|
31.10.2009 01:40 |
K dílu:
|
Stínolez
|
Po kolikate lze nahlasit navrat? .. Snad nespocetnekrat, presto to pak pusobi fadne a nudne.. V sedi dnu dnesnich hledajice utechu u podobne smyslejicich a tvoricich lidi.. snad treba.. Kdo vi...
|
31.10.2009 01:38 |
K dílu: Pořezaná
|
Stínolez
|
Jemné, leč výmluvné...
|
31.10.2009 01:36 |
K dílu: temná
|
Stínolez
|
Once, during the night
the young man woke up and cried,
cried for his eternal love,
took a deep breath and then he laughed.
His sadness was in that voice,
had he another choice?
He wishes to fall asleep once more
to forget on her, he adore,
had not to wake up again
and till the end of his day be without pain..
------
Chapu a rozumim pocitum Tvym v basni recenych.. Lec zivot je o tom, jak na nej divame se..
|
31.10.2009 01:24 |
K dílu: ..vzpomínky
|
Stínolez
|
Melancholické, věcné a věčné..
|
31.10.2009 00:17 |
K dílu: Amerikanizace
|
Stínolez
|
Kam ten svet speje? ... :)
|
30.10.2009 23:58 |
K dílu: balada o rosalinde
|
Stínolez
|
Taky...!
|
30.10.2009 23:51 |
K dílu: balada o rosalinde
|
Stínolez
|
Rabbe... inu.. kritika je stale kritikou a jedni ji berou jini ne.. Kdo vi - casem ale kazdy pochopi...
|
30.10.2009 23:39 |
K dílu: ..velké plány
|
Stínolez
|
... *
|
30.10.2009 23:37 |
K dílu:
|
Stínolez
|
Zdravim.. uz jsem zase tu.. zacinam byt zase aktivni.. .:)
|
30.10.2009 23:35 |
K dílu: balada o rosalinde
|
Stínolez
|
Inu.. neni to tim, ze bych precetl malo balad, mel jsem se lepe vyjadrit, asi jsem netusil, ze dojde k nedorozumeni. Samotny pribeh by nemusel byt detinsky a na baladu se hodi, ackoliv zpracovani se mi takove zdalo..
A uz nikdy prede mnou nerikej, ze stredovek a 19. stoleti je skoro to same..!
|
30.10.2009 23:27 |
K dílu: balada o rosalinde
|
Stínolez
|
Predem se omlouvam za sva slova, ale pisu to, co citim. Zacnu-li z formalni stranky, obcas mne trochu zklamalo, ze neni jednotna forma, v jistych slovech pouzivas diakritiku a v jinych Ti chybi. "ea ea ea" jsem po dvou versich spise jak pokrik bral jako oddeleni jednotlivych strof, jako obcas v knihach byvaji vnitrni celky kapitol oddelene hvezdickami. A co se samotne basne tyce - inu, pripada mi trochu detinska (omlouvam se, nemam lepsiho ekvivalentu).
Snad Ti to bude co k cemu..
PS: ad prolog: stredovek a 19.stoleti.. - to je trochu velke rozpeti, nemyslis? :)
|
30.10.2009 20:24 |
K dílu: No name III
|
Stínolez
|
Děkuji...
|
29.10.2009 19:57 |
K dílu: Exodus nesobeckého dendrofila
|
Stínolez
|
Dobře, klidně si to přidej na seznam domácích úkolů, ale s tím, že si u toho dej velký vykřičník se slovy: Nechť to neovlivní smysl Tvych basni.. :)
|
29.10.2009 08:31 |
K dílu: Úklidové rozjímání
|
Stínolez
|
Já raději, když partnerka svými pohyby odpovídá. Než kdyby se mi hadice v rukou vlnila..
|
29.10.2009 08:30 |
K dílu: Voníš
|
Stínolez
|
A já mlčím rád..
(Tak pssst, ať nevyplašíme šepot,
co po záchvěvu vzduchu se nese..)
|
29.10.2009 08:20 |
K dílu: Voníš
|
Stínolez
|
... Neni moc, co říct a to něco málo člověk si musí uchovat.. ;)
|
29.10.2009 08:14 |
K dílu: Úklidové rozjímání
|
Stínolez
|
Nahá12: Myslím, že i vysavač má částečně na tom rozpoložení svou část viny, takže dynamitem odbouchnuty by si za to mohl vlastne sam :)
Ad haiku: zajimave...
|
29.10.2009 08:11 |
K dílu: Exodus nesobeckého dendrofila
|
Stínolez
|
Zajímavě si hraješ se slovy. Ač přesně nevím s jakým frázováním a jakým rytmem v mysli jsi to psal - nevadi. Co to mělo říct řeklo - a velmi pěkně.
|
29.10.2009 08:10 |
K dílu: Šla babička
|
Stínolez
|
I na jednoduché říkance se dá najít něco pravdy a děti ji zpravidla vystihují tak krásně. :) Každopádně je vidět, že autorka má ráda život - přímo z toho číší - a proč taky ne, že?... :)
|
29.10.2009 08:05 |
K dílu: Nesobecké stáří
|
Stínolez
|
*, ano - mrtvým věřme, neboť si po nás již ničeho nežádají a nic neslibují...
|
12.08.2009 00:46 |
K dílu: ...
|
Stínolez
|
Mírová Anda: děkuji... Myslím si to také..
Orbital: Zkus pochopit z jedné básně celý život autora, jež se tam prolíná - nejde to... .)
Adamova Eva: Hledat se musí všude, však jinde jsem nenalezl...
|
28.05.2008 12:59 |
K dílu:
|
Stínolez
|
Jsem zas zpět... :)
|
28.05.2008 11:51 |
K dílu: Vojáku...
|
Stínolez
|
Já nevím, co ti všichni mají, je to lyrické, krásně to plyne až - pravda - na tu revoluci, pointu to má a závěr je strhující..
Kdo je originální v této době?
|
28.05.2008 11:33 |
K dílu: *****
|
Stínolez
|
Po dlouhé době, co jsem se zase objevil narazím na toto... Krásné..
|
28.05.2008 10:04 |
K dílu: O dívce, která psala srdcem...
|
Stínolez
|
Ahoj Viky,
po dlouhé době jsem se vrátil sem zase zpět a toto objevím.. Omlouvám se, že Ti to musím říct, ale plně souhlasím s těmi přede mnou. Srdce na konci je gýč (zesílení slova kýč) a celkově povídka vyznívá naprosto předvídatelně. Nemohu říct, že se mi špatně četla - to ne, plyne to relativně pěkně, ale to je tak jediné, co Ti k tomu mohu říct..
Je mi líto..
|
04.07.2007 20:15 |
K dílu: Hovor se smrtí
|
Stínolez
|
Bibi: Ano... ale i obecně známé věci se lidem musí připomínat, protože na ty lidé většinou - právě protože jsou obecně známé - zapomínají..
Monsherry: Děkuji - pokud to člověk dokáže prožít je to potěšení pro autora, protože to napsal dobře - alespoň pro někoho.
Martinez: ano..a někdo míň, ale nemělo by se na ní zapomínat.
Dee-Dead: smutně milé? - krásný obrat..
|
04.07.2007 08:46 |
K dílu: Báseň bez bázně
|
Stínolez
|
Ano - kategorie sedí - blbůstka... příjemná, milá, ale blbůstka...:)
|
04.07.2007 08:45 |
K dílu: Něco o Bohu, Nietzschem a mrkvi
|
Stínolez
|
Lol... pro nás matematiky je to super :c) Ale co, tip za to nedám, ale je to vtipné a docela i pěkné .c)
|
04.07.2007 08:44 |
K dílu: Netuším
|
Stínolez
|
Krásné a rozporuplné... .c)
|
04.07.2007 08:43 |
K dílu: Šerosvit
|
Stínolez
|
Není to tak, že by se mi tato báseń nelíbila, ale přesto k ní mám nějaké výhrady..
Když se u Anetté vyčítal verš "hořím/nořím" ... Někdo by mohl vyčítat tobě: "smutek/zármutek"... :c)
A další věc - je logické, aby smích spal na lůžku někoho opuštěného? - Od kdy je opuštěnému do smíchu? Ale to jen tak můj maličký - a možná zcela mylný postřeh.
|
04.07.2007 08:38 |
K dílu: Naivita
|
Stínolez
|
Je vidět, že jsi si něco takového musela prožít, protože člověk, který by byl "kus ledu" a neprožil si něco podobného, by to nenapsal tak krásně, plynule. Je to jako horský potůček, který se obratně vyhybá kamenům, který by mu mohli být na překážku.
*
|
04.07.2007 08:31 |
K dílu: A bylo ticho
|
Stínolez
|
Viz předchozí kritiky - krásné, miniaturní, ale naprosto účelné a vše vyjadřující, co básnířka chtěla říct.
*
|
04.07.2007 08:29 |
K dílu: Plamen v moři
|
Stínolez
|
Stejně jako ta další - i tato má své jisté kouzlo, které vnímaného člověka dokáže dosti pohltit. Nemyslím si, že na rýmu: "hořím/nořím" je něco špatného. Možná to bylo úmyslně dáno tak, že se ti na to nic jiného nerýmovalo, ale stejně se ti to tam do textu tak krásně hodí, že bych tomu toto opravdu nevytýkal.
*
|
04.07.2007 08:25 |
K dílu: Něžná krutost
|
Stínolez
|
Je to krásné, rytmické s nádhernou melancholickou melodií.
Jediné, co mi na tom nesedí je interpunkce. Vím, že je to maličkost - prkotina, ale buď se rozhodni interpunkci vynechat všude, nebo ji tam naopak všude kde má být dej - takto na půlce, že ji někam dáš a někam ne - to se mi nelíbí...
Ačkoliv: "Komu se to nelíbí,
ať si *** políbí." :c)
Takže se těma mejma kecama nedej vyvést z rovnováhy a piš vesele dát...
t*
|
30.12.2006 00:08 |
K dílu: Zimní čas
|
Stínolez
|
Říkám.. můj první pokus:)
|
31.08.2006 00:05 |
K dílu: Hospodská elegie
|
Stínolez
|
i já souhlasím z Vlkodlakem.. je to pořád o jednom a tom samém..a to asi o tom, že člověk nemá psát (ani se o to pokoušet - natož to nějak prezentovat) když je nalitej..;c)
Proč také myslíte, že je to hospodská elegie?:)
2 jiko: to je celkem slušné...;)
2 Norsko: budiž, normálně bych to možná nahradil něčím jiným (třeba "pouze"?), nebo by se to nějak vymyslelo, ale takhle to nějak nechci moc měnit..;)
|
26.08.2006 23:12 |
K dílu: Ach živote...
|
Stínolez
|
Je to vidět.. já přišel taky z hospy..;)
Možná je celá má poezie jen "hloupý žert"..
"Planá slova
pronášená do větru."
|
26.08.2006 20:57 |
K dílu: Výplod choré mysli..
|
Stínolez
|
Alespoň něco;c)
Jinak...??
|
26.08.2006 20:55 |
K dílu: Ach živote...
|
Stínolez
|
Ne, je mi 19 (skoro)... a kde beres tu jistotu, ze to má být hlubokomyslná báseň? ..
|
26.08.2006 10:33 |
K dílu: Bude chroustům patřit nebe
|
Stínolez
|
Aha... třeba tím to bude, že ho neznám?
|
26.08.2006 10:32 |
K dílu: Z toulek
|
Stínolez
|
t*.. Teplý déšt ve mně evokuje slzy, nevím proč na mne odtamtud číší smutek a radost zároveň... byl tohle autorův úmysl?
|
26.08.2006 10:27 |
K dílu: Bude chroustům patřit nebe
|
Stínolez
|
Nevím, nějak mi drhne to u játer a Sartra. Nemohu to tam nějak zkousnout.
Co se týče prologu, je to zajímavé a člověka po pár pivech napadají občas roztodivné věci, ale v jedné věci tam máš pravdu.. (neuraž se).. ale je to ptákovina. Alespoň mi to tak připadá, nedokázal jsem tam nalézt cosi nepospatelného jako třeba u Vikingů, takže dneska bez tipu.. :c)
|
26.08.2006 10:22 |
K dílu: Bláznům
|
Stínolez
|
Rychle čtoucí, rychle myslící;)
|
26.08.2006 10:21 |
K dílu: (zvědavým)
|
Stínolez
|
Bůh v kaluži čeho.. vlastní krve, či sýra taveného? :)
t*
|
26.08.2006 10:19 |
K dílu: Bláznům
|
Stínolez
|
hezká grafická stránka..;) Text se mi taky líbí..;) Jen bych to chtěl slyšet zpívat :c)
|
26.08.2006 10:18 |
K dílu: kerouacům
|
Stínolez
|
"o hospodu
dál"
kde k smrti jsem se
uchlastal... :c)
|
26.08.2006 10:16 |
K dílu: Vikingům
|
Stínolez
|
* .. Pocitově bych ti k tomu jistě něco řekl, ale.. nedokážu to vyjádřit..;) sorry..
|
26.08.2006 10:14 |
K dílu: mirror or mask
|
Stínolez
|
Tahle báseň má jistě mnoho podtextů, které se mi při tom, (jak řekla Vella) jak přebíhám duny, jistě unikají, ale i přesto si myslím, že toto dílko je natolik krásné, aby dostalo tip. Už jen pro ten zvláštní smysl pro rytmus, pro hraní si se slovy... Pro hasnoucí plamének...
|
26.08.2006 10:10 |
K dílu: Příměří
|
Stínolez
|
Líbí.. Ale ne vždy je nutné znát pravidla hry, abys ji mohla hrát... trochu odkoukáš a zbytek je improvizace..;c) To s těma áčkama a béčkama je moje deformace z hodin češtiny, kde se učíme ty voloviny jako střídavej a obkročnej rým apod. Nikdy mě tahle teorie moc nebrala a proto si jdu vlastní cestou. Něčím, co většinou je trochu MIMO, nebo čemu se říká volné verše. Ačkoliv pokusů o ty klasické básničky mám víc než dost.. Ale stále to jsou jen a jen pokusy.. :c) (neuveřejnitelné..)
|
26.08.2006 02:50 |
K dílu: jaká bída
|
Stínolez
|
Zajímavé..
|
26.08.2006 02:48 |
K dílu: Kovová
|
Stínolez
|
Je to moc pěkné..
"a do mozků z tekutých písků někdo nám zadřel kovovou třísku.."
Dokonalé..;-)
|
26.08.2006 02:46 |
K dílu: Výplod choré mysli..
|
Stínolez
|
Děkuji..;-)
Krátit? Uvidíme...;) tuhle ale ne..;)
|
26.08.2006 02:39 |
K dílu: Básnický lívanec
|
Stínolez
|
Zajímavej název, pro zajímavé nehaiku..;)
|
26.08.2006 02:38 |
K dílu: Děkuju
|
Stínolez
|
Připadá mi to jako jedno z klasických vyznání, kde je opravdu vidět, že danou osobu máš rád, ale přesto tam nepřicházíš s ničím převratným a novým.. Je to pěkně napsané, dobře vyjádřené, ale na t* to není.. promiň ;-)
|
26.08.2006 02:31 |
K dílu: Žal noci
|
Stínolez
|
hezky graficky délka řádků a výsledný celkový obrázek..:-)
|
26.08.2006 02:28 |
K dílu: Už ne...
|
Stínolez
|
s tipem...
Připomíná mi to cosi o Mistru J. Husovi...;c)
|
26.08.2006 02:26 |
K dílu: Pre J.O.
|
Stínolez
|
"odlesky šepotu" - to je krásný..;)
|
26.08.2006 02:23 |
K dílu: Zírání do nikam
|
Stínolez
|
a být, či nebýt.. toť otázka..
|
26.08.2006 02:22 |
K dílu: intelleguánská
|
Stínolez
|
jo taaak.;) (ze by kofein?.) )
|
26.08.2006 02:22 |
K dílu: 13. komnata
|
Stínolez
|
verš sebe-tebe je sice již dost ohrané klišé, ale závěrem jsi to trochu vylešil..;)
|
26.08.2006 02:20 |
K dílu: Jak voliér
|
Stínolez
|
Naprosto úžasný... nevycházel jsem z údivu a dost mě to překvapilo.. jednoznačně t*
|
26.08.2006 02:16 |
K dílu: Příměří
|
Stínolez
|
Opravdu pěkné, tip si jistě zaslouží...
Líbí se mi struktura básně.. Vázané verše jsem si zpravidla přestavoval aabb, abab, abba a takové..;) Tohle je ale mnohem zajímavější a né tak jednotvárné...
Máš můj obdiv...
|
26.08.2006 02:13 |
K dílu: intelleguánská
|
Stínolez
|
Počky... vrána je na pět ne? .)))
|
26.08.2006 02:12 |
K dílu: zorka čte v básních blues
|
Stínolez
|
opět pěkné...;-)
t*
|
26.08.2006 02:11 |
K dílu: Znám tě..."Norsko"
|
Stínolez
|
krátké, trefné...;)
|
26.08.2006 02:11 |
K dílu: Sloupoví chrámu na náměstí...
|
Stínolez
|
to pak leze z člověka všechno možné...
|
26.08.2006 02:10 |
K dílu: Naděje?
|
Stínolez
|
Barva ani nevadí...
Jinak.. je to zajímavé, vyjadřuje to jistou naději, ale i trochu zklamání?
|
26.08.2006 02:06 |
K dílu: Na polovičný úväzok
|
Stínolez
|
Je to pěkné..;)
|
26.08.2006 02:05 |
K dílu: Ztráta
|
Stínolez
|
mno.. docela jsem se pobavil...:c)
|
24.08.2006 19:38 |
K dílu: Ach živote...
|
Stínolez
|
Děkuji..
|
24.08.2006 18:27 |
K dílu: Agresivní jezdci plní sklenici mlhou
|
Stínolez
|
bezva...t*
|
24.08.2006 18:24 |
K dílu: Niektorí otcovia sú kokoti
|
Stínolez
|
Číší z toho až moc zklíčenosti.. A, bohužel, asi zasloužené:(
|
24.08.2006 18:19 |
K dílu: satori
|
Stínolez
|
Není slov..
|
24.08.2006 18:17 |
K dílu: (název jsme ukradli a byl nám ukraden stádem sobů s norským vzorem)
|
Stínolez
|
Super..;)
|
24.08.2006 18:12 |
K dílu: Vlčí beh
|
Stínolez
|
Moc pěkné.. t*
|
24.08.2006 18:01 |
K dílu: Ach živote...
|
Stínolez
|
Věčná filozofická otázka..
|
24.08.2006 17:16 |
K dílu: Večerní
|
Stínolez
|
Super.. máš můj obdiv. Tento styl psaní je dosti ošemetný, ale uchopil jsi ho za správný konec a vyšlo z toho něco, co je moc krásné..:c)
|
24.08.2006 17:14 |
K dílu: Psychiatria blues
|
Stínolez
|
Pěkné, s nápadem (myšlenkou..)
|
24.08.2006 16:27 |
K dílu: Výplod choré mysli..
|
Stínolez
|
Lilith_já: Poslechni si Děkuji od Kryla... "Za slzy, za slzy děkuji, ty naučí mne citu... "
Alternic: i tak se to dá říct:)
Anyz: Jsem rád, že se v tom nepatlám sám:)
|
24.08.2006 10:38 |
K dílu: Stín
|
Stínolez
|
viz DarkMind... ale i ty trochu drhnoucí verše mají své kouzlo:)
|
24.08.2006 10:31 |
K dílu: Má slova ztrácí se
|
Stínolez
|
Nemohu souhlasit s a2a2a, neboť to grafické doplnění se mi moc líbí..patří tam.. ale.. je to pouze otázkou názoru, ny?:)
|
24.08.2006 10:25 |
K dílu: Výplod choré mysli..
|
Stínolez
|
A někdy jako nůž v srdci, či kudla v zádech, nebo jen sladké opojení kdykoliv se k tomu člověku přiblížíš..
|
24.08.2006 10:24 |
K dílu: Instantní povídka
|
Stínolez
|
Dokonalé...
|
24.08.2006 10:18 |
K dílu: Parapet Soboty
|
Stínolez
|
Opravdu pěkné :-)
|
24.08.2006 10:17 |
K dílu: Výplod choré mysli..
|
Stínolez
|
Já? Na lásku věřím..ano.. proto jest toto výplodem choré mysli, jest toto básní, která byla psaná tehdy, kdy jsem o sobě dosti nevěděl..:c)
|