krásné, smutné, upřímné...tip
Přidržíš CRTL a klikneš na autora, kterému chceš poslat avízo.
:-)
Přidržíš CRTL a klikneš na autora, kterému chceš poslat avízo.
:-)
Z toho plyne: korektury jsou nutné. :-)
neboj příště ho budeš mít.....nevíte náhodou jak se posílé víc avíz najednou....jako více autorům a nebo to musím udělat pro každýho zvlášt?
tak tedy strhli jste mě opravdu pěkně........někoho to pobavilo mě moc ne.Když jste mě tak vesele kritizovali tak jsem si od každeho z vás něco přečetl a že bych padal pod stůl to fakt ne.Například zlý mi tu nadával do blbů a ať se naučím česky a hned první jeho dílko co mi přišlo pod ruku bylo tak nespisovně a s chybami,že ho neberu vážně.Přiznávám jsou tam chyby,ale je to tím že to ze mě muselo ven.Psal jsem to přímo do písmáka a bez jakékoliv následují korektury......
bodejť... popadl mě všeobecně známí stres... (viz txt autora)/ blba beru zpět/ omluva se nekoná
na to, jak málo slov tu je, chyb jako maku zato
hrubší kritika není namístě
Našla si bídu děs. Všeobecně známí stres. Podle jákého řádu? O jejich pravidle nemáš páru. Neschovávej rtíky své. Říkám ti již po osmé.
kontaktuji slípink, když tak pěkně prosí... to víš, co se zakořenilo se těžko vymicuje!!! :)))
...
já se omlouvám, ale tohle dílko musím tipnout, protože mě dnes jako jediné donutilo nahlas se rozesmát
*
liž se dává v zimě do jeslí, takže zatím není...
ale opravdu mě to hrozně pobavilo :)))
máš ho dobře, neklepej se... (ale vždy když se blíží zima, musím myslet na ta ubohá žvížátka ktelá nemají liž...)
já jsem zábavnej denně od čtvrtka do pondělí
jen ostatní často nechápou můj humor pod svými dílky... :)
macgivere, kdyby ses náhodou naštval, že Ti tu plkáme a zaplácáváme místo, tak mi to nedávej vědět, protože je mi to naprosto jasné...
Ty se mi líbíš odjakživa.
Raději toho necháme, abych Ti nezačal být sympatický. Doufám, že to budeš Ty, kdo mi tu moudře nechá poslední plk a bude se dál věnovat svým nepersky kobercovým náletům.
nauč se česky, blbe a pak chtěj hlubší kritiku