Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVIZMA
Autor
Igor_Indruch
Supervizní výpověď tušených souvislostí, které navštěvují omámené mozky, zatímco decibely rozechvívají uši i celé tělo a kdy jen torza vzkříšených názorů a myšlenek…
…věžouce ulehnoU smrdníci hyena hyena hyena dosti už lží a teď pojďtE v slzách BUM! VIVA LA IMPEREUR! Celá naše země dýchÁ krušně pod… MERCI… teď už ničeho nežádáM co mám to mám sire hero a nic víc ještě něco
I'M GONNA LEAVE YOU
BABE?BABE?BABE?
to také ani pláč ani vztek jenž mne sžírÁ neudeřÍ jako blesk a nezabijE ona mě mohlA přivésT na cestu která se mi hnusÍ spoutaT jako pes bych lízaL její vlasy odmítlA počkej ještě chvíli hyeno až smrdníci ulehnoU a nakonec zradnoU chroustajícE mrkeV. bla bla bla bla bla bla reflex pocit naděje šílenství v kostech a dávení slov k ničemu s drápy v očích zalitých duhoU ležmO nač ti ptáci polibků a lásek živote zniČ ve mně zoufalství hryžE mou samotu do prázdna jež propast v mžení měsíce tam v zahradě kvetoU růže s kořeny z pelyňku v srdci zakořeněném s dýchavičnou zarputilostí snažÍ se získaT zpět evropu kterou sežrala bestie s holicí štětkou v nose cigaretu zapálÍ delirium tremens a toho rána potkajÍ lehký holky na poušti mrzáčka zpěváčka a beznaděj láska zaplavÍ jejich na střepy rozbijÍ kramfleky třesoucí se ruce paniců na živůtcích či halenkách ukrývajících tak na to opravdu nejseM zvědaV už jedoU snad ptáčata zvítězÍ na lukem s ničivou silou těch ňader neposkvrněného početí pod lesknoucím se skalpelem laserový paprsek z očí pasáka (vepřů) zraňujE kůži vybraných statí a projevů na mechovém polštáři zanechá kapky rosy moucha servence smršťkujE utužený liberalismus v letargii vládců vloužících pod bičem jenž sloužÍ do dózu krve a chleba ani to ticho netlumÍ řev kamene planoucího ohněm nenávisti ke kalným očím z mléčného skla ovčího národa na pastvisku pijícího vlastní moč to snobismus přechází v nechuť k řádu sympatie k teroru vzbuzujE spasitel na místo něhy gaia julia caesara anižby pozdraviL talířek z nerozbitného skla prostřelený kulí co zabila prezidenta lincolna a ptÁ se ryb proč mlčí k tomu všemu žáci kde stříhajÍ ušima zajíci v běhu před stínem hvězd prach usedá na tváře a ňadra mladých dívek které zabíjíme na maso a prodávámE v nuceném výseku za korunu kilo a řízky na fotbal do tašky se dívámE na góly kde s papírem a ve strouhance šlachy pijÍ dogy sherry na počest silonového sáčku povstaňtE z trosek JEANA ARTHURA RIMBAUDA a vystudujtE kájovu university v stověžatých útrobách zabedněnci pak větší z vás se zrodÍ hurá za kariérou s titulem to je správné že kvetoU stromy a zeleň od jara do podzimu atd.