Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHodina češtiny jednoho neposedy
17. 12. 2003
0
0
1575
Autor
Hanika
Stála před tabulí a mluvila o muži,
jehož tělo se dávno rozpadlo v cizí půdě.
Neustále, neustále o něm mluvila,
co dělal ten rok a ten, co psal,
co mu spálili, jak měl rád své děti,
byl třikrát ženat, že mu veškerá didaktika shořela,
tak raději utekl do Amsterodámu a
rozložil se na břehu moře.
Neřekla, že nikoho nezajímá, že na něj
dneska každý druhý sere..
Ámosi Komenský, proč se o Tobě musíme tolik učit?
Byl´s asi hodně dobrej, ale proč
se musím učit o každým Tvým uprdnutí...??
princeznicka
09. 03. 2005
Je to nuda. Piště něco veselého. To je šílené když tady třeba čtu nějaké pesimistické díla. Proč se lidi díváte na ten svět tak škaredě? Na světě jste jen jednou a nevím jak vy, ale já si chci života pořádně užít. Ahojte
japhy: a rekni, ze nemam pravdu? Co bys tam jineho napsal...
Taky prej chvilku delal na Titaniku, ale to bude asi vtip, ze? :))))))
Abys nebyl debil, proto. Pravdou ale je, že to podstatné bývá školou opomenuto. Od toho máme ale mozeček, abysme se dovtípili, že o tom či onom stojí za to najít další informace a hlouběji se zajímat jeho životem, myšlenkami a dílem.
:) Jo, Amos... Náhodou, když na něj koukneš z hlediska lidskýho, tak se můžeš tak akorát poklonit a ...
jednou to pochopíš;)
Od Amose mám nejraději knihy Harry Potter a Fénixův řád, Těžká hodina, Krakatit a Tři kamarádi...
von_Tikowitz
17. 12. 2003Litochowitz
17. 12. 2003
a vite o tom, ze jedna Komenskeho knizka slouzila jako predloha pro zpracovani Terminatoru, taky ze napsal Bevrly Hils? Ze je autorem spousty clanku v Blesku?
Mila holka... snad vis, zes napsala kravinu... mozna si to myslela jinak, ale vyznivas jako hlupak... povzdechnu a bude.