Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seK vykradení
18. 12. 2003
6
0
4361
Autor
Zbloudilá
Nechci už žádný city a emoce!
NABÍZÍM SRDCE K VYKRADENÍ!!
nenávist, slzy, lítost i lži
všeho je dostatek
a dveře na noc nechám otevřené ...
Neznám:) Co slíbim, splnim...tys taky pod olivovnik nepřijela, mezitím ti tam ty poděkování zasypal sníh...;)))
Jsem já to ale hlava skopová, já ho dal taky pod stromek:) Tak taky za rok, letos jsem všechno zkazil....;)
Ani ne, já zavřu oči a budu se soustředit na štrůdl:)))
24. už to nestihnu, leda za rok:))) Tak nškdy jindy, no......
třebas dneska večír jo? poprosim maminku, at nejaky udelame navic.. myslim ze budou, budou slintat a nebude ti to vadit, kdyz na tebe nekdo hladovy bude ulisnyma ocima slintat :o) ?
Nohu? Nohu bych si taky dal;)))
A nevypadne? A budou mi hodně závidět, když ho tam budu v tom okně vychutnávat:)))? Kdy mám přijet;)???
celou jednu nohu? uplne celickatou .. vzdycky se od nas line vune z baracku a lide se zastavuji a otaceji se a divaji se smutnyma ocima do nasich oken, jesli nahodou nevypadne nejaky strudlik :o)
jimmiv: prisel´s pozde :o)
katurigo :o))) zkusim to.. ale aby mi pak nedali horsi :o))
kwpd: ju je :)
:)))
Koukám, že jsem taky přišel pozdě a žádnou památku si neodnesu;) Ale hlavně, že je líp....
Jinak je to pěkné, originální a působivé...*:)
gask: děkuju, nějak se nade mnou stočil tmavý černý deštichtivý mrak :o)
Rychle zahnat, nejlépe úsměvem;) Klidně nějakýu dodám, za příplatek i na počkání a do domu:)))
Jako příplatek přijímám téměř cokoliv....:))) Stačí navrhnout, já to odkejvu a vyrážim....(až nacpu zpátky svoje vyplivnutý plíce:)))
ach to sluvko temer .... můze vyloucit cokoliv :o) takze treba kousek strudlu by se ti libil? je vyborny, vonavoucky sladoucky .. mnam mnam :o)
Celej štrůdl jo, kousek? Tak na ten dojedu možná do Kutný Hory;))) I když, pokud bude tak dobrej, že vůně doletí až sem, pak vyrazím i za kousíčkem;)))
kde bydlis????? ja se zastavim:o) protoze to zni zajmave a asi si to lidi mohou ruzne prebrat:o)
navzdory_čtenářům
18. 12. 2003
Líbí ... ale - nenabízej.
Nabízíš odpad a ten spíš než dveřmi, měl by jít kanálem. Dveře zavři, někdo by mohl vzít i to hezké. A nezoufej, bude líp.
však už jsem ty dveře zavřela, nechala jsem je otevřené jen na tuhle noc .. uz je lip :o)
a dekuju