Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNemožný sen
26. 12. 2003
2
0
2388
Autor
Candy
Vidím ho, slyším ho, cítím ho, mluvím s ním
a přesto je tak vzdálený
chtěla bych se mu přiblížit
jen dotknout se ho maličko
a teplem zahřát duši svou
Já nechápu, co na tom zu..,Dero,katu..a Andul.. nechápou. Vždyť je to tak jasné a tak přesné...ach jo. Dávám ti :-) + T*.
Já mám pocit, že mně to říká hodně...hodně moc......
Ty víš, Candy, co mám na mysli...-když jsem slyšela: "Jsem dál než si myslíš..."
A připadá mi to úplně jasný: jako když člověk píše o někom, kdo je mu blízko jen fyzicky, ale co se týká citů, tak mezi nimi zeje propast...-tak to aspoň beru já...
*
Ja tomu nerozum...o cem to je:
a) je to o snu a pak mi to nedava smysl..protoze v tom snu mluvis beze slov, citis vsechno....a pokud se naucis trochu jak pracovat se sny...muzes si aktivne vybrat jak budes jednat v tom snu...:-)
b) me to prislo, jako kdyz mluvis o Bohu. Pak se mi to libilo, ale nelibil se mi ten titulek, protoze s tim nemel nic spolecnyho...:-)
Já jsem tím nemyslela někoho konkrétního,ani Boha,ale spíš to bylo psaný v takový smutný chvilce a myslela jsem asi na někoho,kdo by mě mohl mít rád,někoho vysněnýho,co nebude nikdy reálný,...
Ale jinak děkuju za vaše názory.
Andulka: Já vím,že můžu se svými sny pracovat a vybírat si,jak v nich budu jednat-to taky dělám,ale skutečnost je a vždycky bude jiná a sny zž někdy přestávají stačit...