Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNenávratnost blízka
30. 12. 2003
2
0
1363
Autor
Jolina
Nenávratnost blízka
Vzpomínky vtiskly mi polibek
Na moje čelo
Snad se mi te
hdy ještě chtěloNeškrtnout jedinou záchrannou zápalkou
Nerozmotat uzel na kapesníku
Nezahodit staré knihy smíchu
Nezazpívat poslední sloku
Nezpřetrhat pavučinyNezbořit přemostění
Neslyšet hlas konce
Nezamknout bránu
Tma uhasila naděj
iJá totiž nezapomínám
Radosti krutě zvážněly
Písnička celá dozněla
Vítr smetl všechny sítě
Oheň spálil něžnou blízkost
Křik burácí údolími
Klíč leží na dně potoka
11.12.2003
Díky moc, nerýmovala jsem, ale psala, co jsem si myslela a doufám, že ty lidičky, co to zažili, tu básničku pochopěj...jsem ráda, že seš jeden z nich...
To Jirik: To mě pak napadá, proč je čteš, ale to je jedno..
Kdyby nebylo konců, nebylo by ani začátků... Jinak mě to celkem vzalo... Vzpomínky vtiskly mi polibek na čelo... Krásné...
Terčem mé kritiky? Kritizuju? Uf... No, prostě nemám rád nerýmované lyrické básně, nijak mě neberou, nechytám se a tak... Je tam moc smutku a málo rýmů, ať máš něco konkrétního :)...
Víc takových táborů - ano.
Víc takových následných dílek - ehm... No... Umgh... Jak jen zní to slovo? Aha, už to mám - ne.
Básně lyrické nerýmované je kategorie, která mi prostě nesedí - zvlášť když tam najdu něco takového, snad příště :)...
Nevadí, ale když už kritizuješ, tak mi alespoň, prosím, napiš, co vlastně je terčem tvý kritiky:(Díky!!!
Díky moc, jo, já jsem opouštěla jeden fakt moc vydařenej tábor, a taky jsem ho poprvý vedla, asi hodně zážitků najednou, Tak jsem je nějak vstřebala a tohle z toho po několika měsících zůstalo!
Mnamka :)
Muzes prosim napsat, ceho se to tykalo, cos opoustela? Sny, ideali, realitu precenenou, nebo uz nepotrebnou? Copak?
Moc me to zaujalo, ja sam sem dost citlivej na zahazovani idealu, nazoru, lidi, myslenek.
tipik :)