Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO světě
06. 01. 2004
1
0
1606
Autor
Tinwe
Hledat cesty
ztrácet cíle
jít dva metry,
ujít míle
Mhouřit oči
řeči vésti
rozplakat se na rozcestí
Křičet TICHO
mlčet slova
stárnout pýchou
plakat znova
Tahle báseň není o Vás
to je o všech ostatních
kampak jinam vinu schovat
než do srdcí nevinných?
"To jsou všechno levná slova!"
jen si račte pomyslit
"a co na nich?" svět je provaz
jen se na něm oběsit....
Celkově se mi to dílko líbí, ale osobně mě nepříjemně zaujaly dvě věci...celá báseň si z počátku pěkně sviští...bez čárek a bez spojek až naráz BUM! objeví se "!a! plakat znova" Proč tam je to "A"??
V následující sloce mě pak zaujal třetí řádek:"kampak jinam vinu"...Ale co s tou vinou? Z jistého hlediska se dá klidně sloveso vynechat...každý si tam něco doplní podle vlastní logiky a stylistiky, ale z hlediska rytmického bych tam určitě něco dal. Chybí mi tam dvě slabiky, takže bych použil asi jednu z možností: vložit, zašít, hodit...asi něco z toho...
Víš...nechci ti do toho kecat...nebo tě k něčemu nutit...to bych si nedovolil. Tyhle dvě změny by způsobily, že by báseň mnohem lépe plynula...
a sacra..no abych rekla ted si me dostal, oboji sou chyby, ktere tam v rukopisu nebyly...jdu to opravit...
ta prvni pulka mi nejak neladi s druhou...ale cosi to vyjadruje, takze..:-)