Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMrva is not dead!
22. 01. 2004
4
0
8699
Autor
Roman_Tik
Mrva sedí na kanapi
Na dojezdu po konopí
V hlavě má jen máslo
Dávno jí tam zhaslo
Mysl drogou otupena
Duše polapena
Přesto mrva dále hlásá
Konopí je , děcka, krása
Budete-li souhlasit
Můžeme si zahulit
Užijem si krásný zmar
Konopí teď dvakrát zdar!
Nazdar!
Pišta_Hufnágl
02. 02. 2004
To sem rád, že tu takhle debatujete, jak to udělat, abych si tu husu mohl dát. Je to od vás strašně milý, ale už byste se nějak měli dohodnout. Sbíhají se mi sliny a já už je nestačím polykat (Vypadá to docela blbě,,)
Fou, co tak zostra? Já chtěl jenom upéct husu, je to snad zločin? Hodláš mě za to soudit? Měla by ses zamyslet nad tím, co by si na mém místě udělala ty, kdybys měla na tu husu tak strašnou chuť... Nesuď mě, nemáš na to právo...
Tos měl říct, Radovane, dřív... I když, těstoviny s brokolicí by ti asi taky moc nechutnaly, když jsi na ty husy...
:)
Pišta_Hufnágl
31. 01. 2004
Stando, kdy si měl mladý léta? Protože já je mám porád.... Eliška byla vždycky tvrdohlavá husa. Je strašně emancipovaná a myslí si, že když ten článek psal chlap, ponížila by se, kdyby se podle toho řídila... Stojí ti to za TO eLIŠKO?
Pišta_Hufnágl
31. 01. 2004
Teda, Tiku, tu tvrdohlavou husu si vyprošuju...
Tvrdohlavá možná, ale husu ti neupeču, habys věděl, to bys k tomu přišel sakra lacino, k takovýmo obědu..
:)
Hele, Eliško, a kdybych to vodvolal, upekla bys mi tu husu? Když já bych jí zas připálil....
Hele, Radovane, víš, třeba bysme mohli říct Zdenkovi, mně ty husy taky zrovna dvakrát nejdou, já radši ryby...
:)
Vodvolat se můžeš, třeba k soudu v Haagu..:)
Eliška jsem já a která jsi ty?
Foukalíno, ale zapomínáš posílat avi :)
takže, radši nefoukat a nebo jo? Hele a to bys mohla upíct tu husu? Když máš oheň:) a určitě umíš..;)
a co potentní agresivita Stando? Ta mi dělá v mých partnerských vztazích největší problémy. Já ti jí přitom kolikrát tak seřežu, že druhý den už se mi ten její zmrzačenej xicht vůbec nelíbí a musim si sehnat novou...
No konečně rozumnej názor, ale u mě to ty ženský ani vyžadovat nemusej. Prostě je seřežu ať to vyžadujou nebo ne...
Elyn, já mám takovou nepěknou, řekl bych až skoro zlou zlozvyk. vždy a za každou cenu pošlu avízo každému. Copak by ode mne bylo pěkné, abych se se svými moudry a legracemi nepodělil s ostatními? To nikdy!
oba jsme vedle......nejen já.
rozmlátit někomu ciferník, to není sranda pro mě, ani jen tak, když o nic nejde, jen o slova...
Nebuď z toho smutnej....
Pišta_Hufnágl
30. 01. 2004Pišta_Hufnágl
26. 01. 2004Pišta_Hufnágl
25. 01. 2004
Zdenku, rád bych tě přefikl, ale mám červeného Zdenka, či snad modrého? Dostal se nápad! Oba přetřu na žluto a jeden z těch žlutejch prostě přestřihnu...
Marilyn_Manson3
25. 01. 2004Pišta_Hufnágl
25. 01. 2004
Předpokládám, že jsem zrovna ten, kterej se narodil ve stejnej den jako já, ale možná že jsem až ten, kterej se narodil vo dva roky pozdějc, nevim, ještě bych tam musel brnknout...
Pišta_Hufnágl
24. 01. 2004
Pozdě, mě to totiž včera nedalo a zavolal jsem tam. Byl jsem zvědavý, který z nich jsem skutečně já a zjistil jsem šokující věc! Číslo do porodnice jsem zapoměl, takže jsem se omylem dovolal na pohřební službu a tam mi oznámili, že jeden Roman Tik umře během příštího týdne. Ptal jsem se jich, jestli to jsem já, ale oni prej tohle nesměj tyhle informace nikomu poskytovat. Máš pravdu, Pišto, vůbec sem tam neměl volat, teď mám akorát brouka v hlavě...
Pišta_Hufnágl
24. 01. 2004
To je fajn, já tma zkusim brnknout ještě jednou. Ale počkat, já nechci aby mi umřel brácha. Mimochodem, teď jsem na písmáku i ve verzi reloaded a složil jedno ze svých vrcholných děl. Takže: Roman Tik reloaded, pokračování příště....
Pišta_Hufnágl
24. 01. 2004
Jé, Zdenku! Ty ses mi vrátil? Ale co to má znamenat? Hraješ si na hodiny, nebo snad... Bojím se pomyslet... ČASOVANÁ BOMBA???!!!
Pišta_Hufnágl
23. 01. 2004
Moje jméno je Roman a přímení Tik, pokud takovým lidem říkají někde na světě Voloďa, tak to jsem já. Ty dojezdy................
Pišta_Hufnágl
23. 01. 2004Marilyn_Manson3
23. 01. 2004
nic moc rýmy ale cenim si obsahu,párkrát sem si zahulila ale radši se držim zpátky.
Voloďa já nejsem. Dnes jsem se na to ptal mamky a ta mi to odpřísáhla. Samozřejmě že mamince jsem nevěřil a zavolal jsem si do porodnice a tam mi řekli že se u nich žádnej Voloďa nikdy nenarodil. Ale Romanů Tiků se tam narodilo pět a jeden dokonce ve stejný den jako já!
Marilyn_Manson3
23. 01. 2004
proč bych měl bejt sakra zhulenej? Vypadám snad jako nějaká fetka? Pohleď na mé jemné vlnité kadeře, zdravou růžovou pokožku a pochopíš, že jsem jednoznačně silný narkoman, ale ne zhulenej...je mi líto... Mě je u prdele kdo je Voloďa, tak doufám že nenařknete vy mě, že jsem lhostejný k otázce Voloďy...
Vo lodi se nemá cenu bavit, ale co třeba o letadle! Myšlenka mě docela zaujala. Rým je opravdu velmi nerytmický, ale ve mě to z nějakých záhadných důvodů vzbudilo nečekané sympatie
Pišta_Hufnágl
23. 01. 2004
Takže, rýmy koušou, hodně, jenže do poesie o sobě. nenápadité, mizerná báseň ale dobrá říkanka. Nápad s Lidmi-mrvami je asi to nejzajímavější, bylo by dobré ho propracovat a v jiné formě, třeba v něčem volném a nerýmovaném, se zaměřit na psychologické a sociální problémy mrvolidí.
Apropos, určitě se najde pár lidí, kteří ti proti tomu budou protestovat a předhodí ti pár desítek opojených básníků, od Baudelaira přes surrealisty až k beatnikům
Já nejsem žádnej opojenej básník! To si vyprošuju! Neopájím se ani se nebásním!
Já nejsem žádnej opojenej básník! To si vyprošuju! Neopájím se ani se nebásním!