Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTo není život !
04. 08. 2000
0
0
2479
Autor
Brablenec_P
Já koukám takhle v neděli,
že výkend je zas v prdeli.
Pořád dokola vstávat a jít?
Takhle to přeci nemůže být.
Když přijdu domů je vlastně večer.
Tohle je život? Z toho bych brečel.
Když potom konečně přijde ten pátek,
děláme z toho všichni svátek.
Jenže to volno tak strašně je krátké,
zdá se nám to všem vyjímečně sladké.
V neděli večer pomalu procitnem
Zase to začíná, kde se pak ocitnem?
Kdo na tuhle otázku odpoví
ten - vyhrál to každý ví.
Kdo zůstane tu s námi,
ráno vstane z jámy.
Porád dokola vstávat a jít?
Takhle to přeci nemůže být!
To Brabl: No, ono to asi není ani tak o té práci a o penězích, jako spíš jako o věcech pro který je možný žít. Jestli jsem se trefil, píšu si plus bod.
Merle mi připadá, jako že všechno ví, všechno zná a všude byl dvakrát(nejmíň).
Brable, já nevím, proč by nemohlo? Den a noc se taky střídají vcelku pravidelně a bez jednoho nepoznáš to druhé. Kdyby nebylo světlo, nebyla by tma, ale obráceně to platí taky. Tedy, to jsou mé úvahy, možná je to jinak :-) Jen já si myslím, že ... kdyby nebyla otravná práce, kdo by se pak těšil na to krásný volno? :-)
Brabl: Míra říká: pokud CHCEŠ televizi a bazén, MUSÍŠ na ně vydělat a tedy i MUSÍŠ mít náročnou práci, co tě vysává, tedy i ten stále stejný koloběh... A pokud na počátku je tvoje přání, nenaříkej nad jeho důsledky... (každá sranda něco stojí, jde o to kolik a čeho seš ochotnej zaplatit)
Brablenec_P
07. 08. 2000
To je super....... jen ta úvaha? Proč? Možná spíš blbůstka !? Něco by možná chtělo doladit, ale to se srovná...Ale je to dobrý, tak pokračuj
Brablenec_P
04. 08. 2000
Vážné téma, či lépe naléhavost otázky, je zde v zajímavém kontrastu s vyjadřováním, které mi připadá zlehčující. Při čtení jsem se zadrhával (hlavně v prostřední sloce). Myslím, že některé úpravy by mohly zvýraznit vyznění (např. poslední verš poslední sloky by se mohl shodovat s posledním / místo 4./ veršem první). Docela rád si přečtu Tvé další básně.
Brablenec_P
04. 08. 2000
na formu se teď vykašlu, ikdyž je to v aréně, a zkusím ti odpovědět.
1) je to všechno TVOJE CHYBA!!!
2) bych to mohl rozvést...
Máš práci, která tě vysává? Změň ji za snažší, hůř placenou. Potřebuješ peníze? A potřebuješ jich určitě tolik? Stojej ti ty peníze za život, o jakým píšeš? K čemu je ti krásnej byt, auto, a búhvíco ještě, když se z toho nemůžeš radovat?
Prostě, seš svůj vlastní pán, tak toho využívej, pokud teda určitě chceš... (je to jen věc priorit)