Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVlakem vlekem
28. 01. 2004
6
0
8726
Autor
Seregil
Kopyta klapou a
dech se lehce tají.
Rvačku nectím
proto chopím se větrné války.
Míjím světlo a
tmu vyvezu do nečasné dálky.
Večerní schlíplost
proberu možná až zítra.
Chvěj se večere
nastanou čertova jitra.
Ano - cítím vlaku vlek
v zasněženém kraji.
Navždy_Tvůj
10. 02. 2004
mile, ale neni to tvoje parketa... ty slova nic nespojuje, nevim, nezda se mi to
ale vlaky mam rad :)
Děkuji reb... :-)
maio: rýmované mi jdou a nejdou.. spíš ne.. ale snažim se..
Tato tvoja sa mi javi ako tazkopadna. Zbytocne komplikovana. Skusim inu. :-)
Pišta_Hufnágl
29. 01. 2004
Pišto... I ty, Brute?:)
Seregile, je to takové klopotné, líbí se mi první (ta je opravdu, jako když jede vlak) a poslední... vlaku vlek :)
Slovíčkaři Pišto... :*))
No ne vždy se svítí na věčnost v básních Elyn.. díky...
Prázdné kup´é, jen jsem čekal, kdy nastoupí parta vagabundů...
Teď mi dochází, že jsem to nenapsal srozumitelně...
No další chybky plavou na povrch... ;-/
Pišta_Hufnágl
29. 01. 2004
:)) ale hezký to tu bylo, povídání a tak..;)
Seregile, tohle je fajn a ne sem dát dokonalý dílo..
Tvůrčí duch tu může řádit..;)
Marilyn_Manson3
28. 01. 2004
chroustjazzi... jezdím tam za pokrevními příbuznými.. opravuji Marilyne.. nepochopil jsem.. uf.. vy rejpači..
Marilyn_Manson3
28. 01. 2004
Dokud dýchám stojím si za svou pravdou a budiž mi svědkem mlčenlivý vlak, hospoda u nádraží a zasněžená lávka, po které jsem šel...
Vy se mě snažíte zviklat... to nepřipustím... za chvilku mi začnete tvrdit, že jsem jel z Plzně od markytánky ze Sarajeva...
Tss.. bohapusté výmysly...
No jen pokračuj chrouste a já se uchýlím k agresi...
Vytvořím nátlakovou skupinu, která tě rozebere na prvočástice a podložím si jimi svou klávesnici...
Samozřejmě, že jsem byl u svého dědečka, babičky, sestřenice, strejdy, tety a jejich psa v Dobřichovicích a jel jsem zpět vlakem ve 20:09
Tak to jsi docela mimo, Dobřichovice jsou na cestě do Berouna, protéká jimi Berounka, je to okres Praha - Západ..
Prostuduj si mapu ... samozřejmě mapu Čech...
Marilyn_Manson3
28. 01. 2004
:-)
Úsměv patří debatě.
Jinak - básnička - pocity maluje, ale trošičku krkolomně. Je to - jak to napsat, takové chtěné. Není to volné - jako nádech, výdech a splavně říct, co cítíš. Jako bys slovíčka kladl lopotně jak zedník cihly. Někde vzadu cítím, co jsi chtěl říct, a přes ten mus a tu ubouchanou zeď to není vidět.
Takhle jsem si vymalovala pocit z ní:
Vlak jako kůň
splašený bílý - že dech se
v tom reji tají
jsem trubadúr, jsem bojovník
jen s větrnými mlýny
Na trati nečasňata
- zas proclí den
zaplatím jenom nocí
A že je smutno?
zítra se bude platit
jen čertovými jitry.
Vlak jako kůň
a kraj je sněhobílý.
Tak promiň. :-)
Díky Rowenno za názor a báseňku...
Inu jsem průkopník v rýmovanostech...
Marilyn_Manson3
28. 01. 2004
Miluji cestování vlakem a když je to buď s někým, nebo za nějakým příjemným cílem, tak to je bez chyby... jinak nějaký obraty se mi líbí... Jo a držím palce v obraně :)
No jo, co chceš, takhle z praku. Já jsem jen vymalovala pocit, který Seregil nastínil. Jinak. Chtěla jsem vystihnout to hlavní, co se pokoušel vystihnout i on. :-) Snad jsem to pochopila dobře.
Seregile: :-) Ještě jednou se omlouvám za zásah.
Pišta_Hufnágl
28. 01. 2004Marilyn_Manson3
28. 01. 2004
Rowenno: díky za kritiku ... prostě na vystižení pocitu jsem nepoužil tu správnou formu.. je to vydřené ve vlaku při jízdě a chtěl jsem, aby to bylo na mě netradiční... uchýlil jsem se k prostředku, který nepoužívám /ne tak často/..
Každým pádem smekám před tvou básní, trefilas přesně...
P.S.: není se za co omlouvat..
Pišto: Chvějící se večeře? Nechápu...
Ale no tak...I kdyby měl v Dobřichovicích nějako bokovku /to bych ho teda hnala/ tak to tady nemůže přiznat- ví, že to budu číst... :-)
Marilyn_Manson3
28. 01. 2004Marilyn_Manson3
28. 01. 2004Marilyn_Manson3
28. 01. 2004
tak tahle ne. cetla jsem uz od tebe lepsi veci, mnohem lepsi..:-)..tak az ta pristi..:-)