No, může to pocházet od oběšenců. A oběšenkyň. Ti vyplazují jazyk. A nebo od toho, jak při dodělávání člověk chroptí, koulí očima...k tomu se domyslí jazyk automaticky.
Já potkala v autobuse jednu holčičku a ta jazyk vyplazovala spodní stranou nahoru, celý ho překrucovala...a mě se to líbilo. Tak jsem to zkoušela také a umřela jsem málem já...
mám takový postřeh:
nevím, jak ostatní, ale můj dědeček, jelikož byl myslivec, má doma dostz obrásků takových těch loveckých zátiší...
a ještě od Ježíše; ten sice vyplazenej jazyk nemá, ale je to podoba smrti, kterou je vidět nejvíc (kostely, muka, obrazy, medailony... televise)... a k tomu je tato podoba podobná právě těm zvířatům v zátiších... jde o tu svěšenou hlavu...
tak si myslím, že došlo ku spojení lidské a zvířecí smrti...
hare, hare, háre! tfuj!!!
(omlouvám se uraženým)
Děláš z toho aféru.
V mým okolí si tak nikdo nehrál.
Možná jsme nebyli tak ovlivnitelné děti.
Každopádně to nemůžeš vztahovat na děti obecně.
StvN - nedělám z toho aféru, prostě mě to zajímá. nemám ráda záhady - chci prostě vědět co k tomu vede děti..dobře, ty z mého okolí. říkáš ovlivnitelné - a to je právě to - chci zjistit, CO nás vlastně ovlivnilo.
Ty na to totiž jdeš špatně. Koukáš, kde se v jejich okolí vyskytuje vyplazený jazyk a z toho vycházíš. Podle mýho to je přístup ze špatné strany.
Tak...teď sem viděla anglickou pohádku na čt2 (Once upon a time) a byla tam Karkulka a vlk tam chípnul s vyplazeným jazykem!!!Ha!:)))
takže je to možná tím, že děti (tedy aspoň děti v mém věku) se dívají spíš na pohádky ve kterých umírají zvířata...a ty umírají s vyplazeným jazykem. teď se snažím vzpomenout si jak to bylo v pohádkách od disneyho...
rebeko, oralni sex NENI uchylka! :-)
Ja si hrala na Sipkovou Ruzenku a soused me musel probouzet polibkem. Nikdy jsme to nehrali od zacatku az dokonce, jenom tu polibkovou cast porad dokola..:-)
Taky jsem si predstavovala, ze mi umrel otec, a vsichni me litovali. Ja musela predstirat jak jsem z toho smutna, ale uvnitr jsem z toho mela radost! Ale dodnes si pamatuji, ze jsem si ho predstavovala se zavrenou pusou...:-)))
Nikdy jsem si na nic takovýho nehrál a co vím o vyplazeném jazyku, tak to je nějaký symbol neuctivosti, či opovržení.
Andulka: ty si asi s otcem neměla moc hezký vztah co:))?
StvN: zajímavé...takže je možné, že když jsme znázorňovali smrt s vyplazeným jazykem, vnitřně jsme jí pohrdali...to je přímo revoluční myšlenka:)))
Děti nemívají strach ze smrti.
Maji...maly mi ve 4-5 letech, kdyz mu vypadly prvni zuby, zacal plakat a plakat, ze uz je jako deda bez zubu a ze jeste nechce zemrit...:-))))
Vyplazený jazyk mají většinou jen oběšenci. Ti prý kromě vyplazeného jazyku zažívají i jakési sexuální vzrušení (nebo něco na ten způsob) - ověřeno pouze na mužích.
Ne, že bych se o věšení nějak zajímal, na toto téma došlo při jedné z hospodských debat.
Promiň.
V dětství jsme si hrávali na smrt často.
Živý probouzel mrtvého polibkem.
Jaký magický moment!
Jaké příjemné hření tenkrát ve mně.
Když ona byla mrtvá.
A krásná.
A dělala, že mě nevidí.
Ale jazyk měla v svých zavřených ústech...
Jinak by to nevypadalo esteticky, víš.
Zavřený oči, a nic víc.
Snad by to tedy měl být mýtus zavřených očí, nemyslíš?
Přestože každé malé dítě vidí v televizi skoro dennodenně smrt - ale v prakticky v žádné z jejích ztvárnění se zavřené oči nevyskytují...
Tedy promiň, že to vidím jinak...
... a vezmi si můj tip, - - - není mi na nic.
Nejraději bych ti dala tip tady za tohle...něco tak oduševnělého jsem jako reakci vážně nečekala.