Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTa-jí-dó
11. 02. 2004
5
0
4836
Autor
Noe1
Ten-jí.
To-jí.
Ta-jí!
Co
Ta-jí?
Ta-jí
To-fu
Ta-jí
Le-dy
na-Al
ta-ji.
Ta-jí
Ha-dy
Na-po
s-ledy.
Tak TOHLE by si zasloužilo interpretaci mnohohlasým mnišským sborem!!! :)*
Až tak? Přšměna Tomáše na Fandu? To bych neřekl, co to al-taj-dó dó-káže :)))))).
Mám prosbu ... mrkni se na moje dílko "Borovice" ( od altajských ha-dú po....-tó), jestli ti taky funguje obrázek Dík.
Slova mění svět... :-)
Koukl jsem se a funguje. Pěkný obrázek a zajímavá báseň (ačkoli obrázek se mi líbil o něco víc :-) ).
Teď nevím, pod co mám tenhle svůj výkřik dát, pod Borovici nebo pod Ta-jí-dó? Dám ho sem. :-)
Díky za skvělou zprávu. Máš pravdu, obrázek je báječný, básnička asi hlavně pro tu "borovici" které je věnována :-)))
Plicník: Můj obrovský obdiv a poklona tobě ... tys na to přišla !!!!!! ... je to totiž Al-taj-dó-ská halekačka. Číst potichu to nemá smysl ... jo a tai-tipy mne těší ... psal jsem chroustovi že až-taj ortodoxní nejsem a přesto mne tolerantě pustil do klubíčka :-))))
Copretinka: díky ... a nejen za tuhle reakci. Těším se, že se ke směru Al-taj-dó připojíš a že si za čas nějaké pěkné Al-taj-dó od tebe přečteme. Určitě na to máš :-)
Al-taj-dó-ská halekačku, tak to tu ještě nebylo:-)))))))))))))))))))
V klubu už jsi déle...
jé, já zjistila, že...
no, klubík... přece chybí to tam...
vskutku velmi ortodoxní Ál-taJ-dó:-))))))))))
stojíš o hlubší kritiku?
Tak to se hluboce klaním - hezká hra:-)))))))))))))))
hlavně NAHLAS
jo a bohužel zase tai-tip:-)*