Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePsí kusy (dva)
14. 02. 2004
1
1
4896
Autor
Roman_Tik
Pejsek vepřový
Skočil do křoví
Ale pozor! Je tam drát!
Tohle nemělo se stát!
Pejsek bez hlavy
Leží ve křoví
Hlava bez těla
Tohle nechtěla
Proto pejsek vepřový
Již asi nám nic nepoví
1 názor
průser_mračen
30. 09. 2004
Jak to myslíš Sleepko? Vždyť je to krásné. Půvabná básnička o zvířátku!
Podvraťáci jsou nejlepší. Hele, Radvane, přiznej se, že tys nedostal valentýnskou pusu a teď se tu mstíš nebohýmu zvířeti?
Právě proto je podvraťák. Jeho táta ojel nějakou svini a tak to dopadá. Valentýnskou pusu sem nedostal, což mě strašně štve, poněvadž sem nešukal už strašně dlouho...
Hele, Radovane... hlavu do studený vody, vylepšit slovník o slušnější výrazivo a úspěch se dostaví...
Já vim, ale ta abstinence ze mě udělala sprostého a zkaženého hulváta. Eliško, řekni mi něco: Proč vy ženský jednu chvíli chcete pořád píchat a najednou na to kašlete a necháte nás pak tahle dopadnout? Proč to děláš Eliško?!
Radovane... Z toho se budeš muset začít vyhrabávat sám.. Těžko to za tebe někdo napraví..
Teď jsi mě trochu rozesmál - bude to asi oboustranný, nezáleží na pohlaví.. Asi bude tedy chyba někde jinde...:)
Každý máme svý důvody..
..a někdo třeba migrénu
:))
Mno jo, Eliško, ty máš taky migrénu? Protože jestli ne, tak já jsem velmi fešný chlapec s vytříbeným smyslem pro humor a rovněž dobrý milovník. Kde bydlíš?
Radovane, nejen, že mám migrénu, ale navíc nejsem tvůj typ :)
Brou noc...:)