Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDva šálky cappuccina a hodina ticha
15. 02. 2004
2
0
2312
Autor
Wladdo_Satanas
Dva šálky cappuccina před nimi stojí,
v té chvíli rozmluvy je nic nerozpojí.
Ústa mlčí a přece si povídají
slova jsou zbytečná, jeden pohled stačí.
Dva mladíci, hrající šachy
trousí vtípky na adresu těch dvou.
Nevnímají,
jeden druhého pozorují.
Duše jsou spojené,
i když nic neříkají.
v té chvíli rozmluvy je nic nerozpojí.
Ústa mlčí a přece si povídají
slova jsou zbytečná, jeden pohled stačí.
Dva mladíci, hrající šachy
trousí vtípky na adresu těch dvou.
Nevnímají,
jeden druhého pozorují.
Duše jsou spojené,
i když nic neříkají.
Dík za avi :-)
No - ta slovesa na koncích řádků to furt házej an lacinou rýmovačku, ale - protože to MÁ být určitě nerýmované a ty rýmované náznaky jsou tam jen náhodou, pak - tohle se mi o poznání lépe čte a víc líbí :-)
Jo - na TIP to určitě bude :-)
TIP
Pochvala, ale na tip to není. Příliš mnoho otázek: koho nerozpojí, kdo povídá, kdo nevnímá, kdo neříká? Já už jsem takový nedovtipný.
Wladdo_Satanas
03. 03. 2004
Mám dojem, že téhle básni vyloženě vadí rýmy. Co třeba zkusit to ještě jednou a bez nich? Někdy má smysl vstoupit dvakrát (i vícekrát) do téže řeky.
Pěkná myšlenka, nepěkně vyjádřena - není z toho cítit ta hloubka - ale - vím, že by to určitě šlo ;-)
Škoda...
Wladdo_Satanas
24. 02. 2004
Kdyby! Na tom nesejde. Sedíš a chlastáš a připadáš si vypatlaný. Ale vůbec se neptáš na to, jestli to tak vůbec chceš. Co mi není rovno, potom je mi hovno. A já si myslím, že to je povedené. Vždycky je nejlepší něco napsat. Taky píšu sračky, ale jsem rád, že je píšu. Tak chlastej a piš - a když už nebudeš chlastat, tak aspoň piš. Piš o tom jak to vidíš. A do hajzlu, připadám si jak retardovaný řečník na tribuně...
To bych do Tebe tedy neřekl. Věděl jsem, že v Tobě něco je. No vidíš - a já už jsem takový pocit nelidsky dlouho nezažil. No, a tak už mi zbývá se jen smát. Ale fakt dobré, jen tak dál. Tak tedy, pročež, tudíž - typánek.
Wladdo_Satanas
22. 02. 2004
obvyklé je cappuccino, nicméně například němci opravdu užívají i cappuchino...
přišlo mi avi, ale kritika nikde, nebylo to posláno soukromě autorovi?
Wladdo_Satanas
16. 02. 2004
:) jo, někdy ani ta hodina nestačí...:)
je to takové neučesané, kostrbaté drobet...
první strofa je jako První setkání (katugiro)
druhá zase jako Partie šachu (S. Zweig)
a navíc jsem ještě neviděl přepis jako cappuchino :)