Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seValentýnské vyznání
15. 02. 2004
2
0
1336
Autor
Tsunami
Nechci tě zkrotit, zavřít do sklínky,
chci jen být s tebou, sbírat kelímky
sbírat kelímky... chm... nemůžu na to přijít... sbírat kelímky - já totiž neznám nikoho, kdo by se tím tak nějak zabýval a jako metafora je to tak neotřelé, až to... nechápu :) sbírat kelímky... buďto použité, nebo do sbírky... sbírá někdo kelímky do sbírky? těžko... ale v souvislosti se sklínkou by to trochu dávalo smysl... ale když ve sklínce nebude on(a), bude něco v kelímcích? cože? ... já na to prostě nemůžu přijít :)
zatracený kelímky, teď se mi o nich bude zdát! nebo někdy... až půjdu spát... třeba na to stihnu zapomenout :)
Elyn: nejdřív klínky, potom plínky - geniální :-))))))))))))))))))))))))
Ještě že jsem kelímky objevil až dnes ráno ... taky by mi nedaly spát *t
:)
- nebo zatloukat klínky a prát plínky?
a nebo jsem nepochopila hloubku těch kelímků...
parallelka
15. 02. 2004
Pokud tím pomyslným nápojem má být láska, tak chápu, že má větší smysl ji po kelímcích (skutečně) prožívat, nežli ji (zavřenou ve sklenici s patentním uzávěrem)..."vlastnit" a jen se na ni dívat...
Je do chytře začarované...
TIP...a díky!