Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezVálentýn
16. 02. 2004
2
0
2888
Autor
Happy
V dusivě rudé stužce
andělské kýče
ke koupi
Zahradu srdce kluzce
vrzem paklíče
nezloupí
Po svátku růže tlí tu
vyhnívá tryzna z ní
entita
Oddlužit oblast citů
daňové přiznání
neskýtá
jo, jen chci k tomu Valentýnu...
původně český svátek - podle kněze Valentýna před několika stoletími, církví odvržen, po smrti kanonizován, oddával v řece ty, kterým to bylo znemožněno v kotele...
Komunisti zkazili co se dalo a MDŽ by nebyl - možná nemusel být - tak debilní svátek, kdyby byl bez propagandy...
Den matek bych s komunismem už vůbec nespojovala - za chvíli by nám totiž nic nezbylo...
a k básni dodám - jaký si to uděláš, takový to máš... :-)
****
mně se to líbí
necháme se zneužím komunisty a oslavíme MDŽ a taky kapitalisty a oslavíme Valentýna a pak oslavíme každej svoji lásku bez "kalendáře" a to bude to nejlepší na konec.
prolog bych podepsal ... báseň na mne stařičkého Noa moc komplikovaná.
"Zahradu srdce kluzce
vrzem paklíče
nezloupí " ?????
Krásnoočko
16. 02. 2004
Noe - myslím že bys to pochopil, kdybys to pochopit chtěl :o) - promiň, nemám sebemenší chuť to vysvětlovat.
Krásnoočko - proti Valentýnovi samotnému ani tak nic, jako spíš proti tomu obchodnímu kolem něj. Vytváří se atmosféra, že kdo něco nekoupí, nemiluje.
Krásnoočko
16. 02. 2004
Rozhodně nevysvětluj ... a nechci tohle tvé dílo zatracovat. Jen to co jsem vytáhl je pro mne zcela nesrozumitelné ... to je ale asi dost vedlejší. A budu nad tím přemýšlet.
Krásnoočko: hmmm.
Ten_co_dává_avíza
16. 02. 2004Pán_pupenů
16. 02. 2004
:)) jako blbůstka dobrý, i co se týče poskládání slov - tedy formy..;)
P_P: :)))
chroust...:)) bych to chtěla slyšet..:)