Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMuži
24. 02. 2004
1
0
4270
Autor
Lolita´s
..." Muž chce ženu natolik chytrou,aby pochopila jak je moudrý,a natolik hloupou,aby se mu obdivovala."...
..." Muž má jedinou lásku-svět,žena má jediný svět-lásku."...
pozorovatel
24. 03. 2004
Elyn: Ty jo! Koukám, že tu nejsi!! A já myslel, že patříš k místnímu inventáři!!! :)))
Pozorovatel: To ne, být druhý je pěkná nuda!!
První bylo vejce!! :))
Pozorovatel: nezapomeň, že první budou poslední...
Thurin: :)) jo, možná.... ale inventář je třeba občas šoupnout taky do skladu :))
Nebylo! :))
Thurin: ne jako, dovopravdy :)
(aby se vlk nažral a koza zůstala celá, chacha :))
Elyn: No, já bych moc žrát nechtěl, pač jsem si ve dvě v noci dělal topinky a je mi z toho nějak šoufl...
No, ale jen tak lehce:)))
Nadruhou stranu, já jsem schopen jíst téměř za jakékoliv situace!! :))
pozorovatel
19. 03. 2004pozorovatel
19. 03. 2004
Koukam,se mi tu ztrhla debata.Jsou dve pravdy a kazdej veri jedne.Zeny te,ze Buh stvoril muze a na podruhe si rekl,ze ted to dovede lepe a stvoril zenu.A muzi veri te pravde,ze zena je JEN z jeho zebra.Ale je to jak hadat se o tom zda bylo driv vejce,nebo slepice,...Takze muj nazor je ze zena bez muze neni nic a muz bez zeny take ne.Jsme tu na svete dohromady abychom se doplnovaly.Buh by preci zenu nestvoril,kdyby si myslel,ze bez ni muz muze byt.
Uz to nebudu pitvat-Couvales
Elyn: A já myslel, že ženské zbraně jsou úplně jiné... To bude asi tím matením!!! :)))
Thurin: někdy je dobré, pro dokonalejší zmatení, mást muže jejich vlastními zbraněmi a vydávat je za své :))) Já už mlčím :)))))
Elyn: Nejlepší ale je nechávat ženy myslet si, že nás mohou zmást našimi zbraněmi. které vydávají za své.... A pak když tomu uvěří...
Thurin: až tak blbé ženy nejsou... Poslyš, není nakonec jednodušší bavit se prostě narovinu :) Než se dokonale zmateme vlastními i cizími zbraněmi, že nebudeme vědět, zda žena či muž už? :))
Thurin: kdybych jen věděla co :)) Ale slíbila jsem, že budu mlčet, tak je možná vhodná příležitost k tomu..;))
(autore, pardon :)
Elyn: Ono se to stejně všechno zvrhává nějakým špatným směrem... :)) Tak se měj hezky a já jdu konečně na tu večeři, na kterou jsem se kvůli Tobě nemohl odtrhnout!!! :))))
(autore, taky se omlouvám, ale zato může ona:))
autore, já to tady teda taky čtu, ale myslím, že ani ty tomu nevěříš (nešel dřív, aby nemusel vařit, v tom je ten fór :)))
Elyn: Já si jdu na minutku!! Vařil jsem už dnes jednou a byl to úlet!! :)))
Prej budu mlčet!! Tady je důkaz, že ženským není radno věřit!!:))
autorko, myslím, že jsme oba soudní lidé a že je nám to oběma jasné, že?
Thurin: Jak vidíš, vůbec, ale vůbec nic ti neříkám, vůbec na tebe nemluvím a tak... a ten úlet je náhodou fajn, když to neskončilo otravou...:))) chichi..:))
pozorovatel
01. 03. 2004
Pozorovatel: ale ano, jasná věc, že vy jste králové a hlavy tvorstva a kdoví čeho..;) No, dyž si tak potrpíte na ti tituly, tak co s váma?..;)
:)))))
pozorovatel
01. 03. 2004
Pozorovatel, vidíš, kdybys mi to neřekl, tak já to ani nevím...:))
No jasně, že chceme být pro vás dámy a samozřejmě taky první dámy a první na světě v ohnisku vaší pozornosti a věrnosti a vděčnosti a péče a lásky a tak všeho, co si jen vy muži dokážete vymyslet. My vás v tom rády podpoříme..:)))
:)))))))))))
pozorovatel
01. 03. 2004pozorovatel
01. 03. 2004
pozorovatel: .......:)) a my chceme být JENOM ten svět..;)))
Ano, ty jsi pozorný pozorovatel, je to tvá profese :))
pozorovatel
01. 03. 2004pozorovatel
01. 03. 2004
Jo, jet to tak!! XX je žena!! Resp. XY je muž a pohlaví dítěte ovlivňuje tedy muž.
pozorovatel
27. 02. 2004pozorovatel
27. 02. 2004
Nepopiram ze to neni z moji hlavy,...ale je to moudrost a ja ji jen zdeluju svetu,....sama sem netusila kdo to rekl,...jen vim ze je to pravdivy a ze stim souhlasim....
Elyn:
??Více mužů jako Thurin, ty není těžké přesvědčit o čemkoliv :)))))))))) ??
To jsem vůbec nepochopil, ale možná se to ode mě ani nečeká.:)
Navíc mi spíše většina lidí vytýká víceméně opak, že vždy stojím v opozici, ale kdo ví, třeba je to tak...:))))))
Thurin: Úsměv stačí...:) pochopení se od tebe neočekávalo :))))) Když jsi ten majitel mozku bez jednoho žebra a víc od Hospodina, muži, nežádáš :))))
Elyn: Jak říkám: Život je divadlo!!!
Ale má to aspoň nějakou pointu? Jestli nad tím mám zkusit dumat?
Thurin: Ach... snad ani ne :)))
Pokud je muž namyšlen na svůj mozek, pak je pro ženu lehké přesvědčit ho, že vlastně žádný nemá, protože dal jí do rukou veškeré zbraně..;)))))
(bez urážky a zcela ne-osobně :))
Elyn: Tak to se mi líbí!!! No, já zas tolik namyšlen na svůj mozek nejsem, jak by mohlo vyplývat z těch citátů, ale zase neskromně přiznávám, že celkem inteligentní jsem. Ale je fakt, že znám dost holek ještě chytřejších...
Prostě se mi to tam chtělo jen tak napsat a doufal jsem, že to bude bráno s humorem a nadhledem, což se i vlastně stalo... :))
Muži výjimečně souhlasí. Obvykle se tyhle citáty zvrhnou v sexismus, ale tentokrát se v tom nacházím.
A co na to muži?
Jdeme na pivo...
Ne, ale teď vážně...
Co jsme taky mohli chtít za jedno žebro...:)
Aneb..
Bůh měl jeden mozek a ten dal Adamovi... :)))
*
snuff: Jako prvá?
I v bibli je psáno, že bůh stvořil člověka a ženu!
A při tom s chlapa je to tak snadný...
To zkus pochopit ženský, to je teprve zdrcující...
Lolita´s: Když už nejsi schopna vymyslet vlastní citáty, tak uváděj alespoň zdroje. Naneštěstí mám v téhle oblasti rozhled, takže to doplním za Tebe.
..." Muž chce ženu natolik chytrou,aby pochopila jak je moudrý,a natolik hloupou,aby se mu obdivovala."... ISRAEL ZANGWILL
..." Muž má jedinou lásku-svět,žena má jediný svět-lásku."... PETER ALTENBERG
(avi)
s_b: Já jen, abys viděla, co všechno si ti lidé nedovolí ... !
Můžeš, je to na místě. :o)))
chroust: Citátů znám desítky, možná stovky a ve svém e-zápisníčku :o) jich mám poznamenaných tisíce. Tyhle dva znám - ačkoliv jsem si nemohl za Boha vzpomenout na křestní jméno Zangwilla.
buď je to diplomatka a nebo jsou dvě :))
Více mužů jako Thurin, ty není těžké přesvědčit o čemkoliv :))))))))))
:) chrouste, to je máš ale určitě napsaný (paměť)...:)) nebo
zapisují jiní? :))
hrdě vzpřímen...lidé klekají...do prachu padají... natahují ruce.. s notýsky...