Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHvězda
28. 02. 2004
0
0
2917
Autor
Perlino
Svítí, svítí hvězda nad hlavou,
a potom padá,
svým úsměvem nalíčí i stěnu,
jež nad Tebou má zásnuby se zemskou gravitací.
Jen hvězdy občas přání splní.
Paclík> Dík - mohu-li se mezi ně počítat (a já doufám a věřím, že ano), pro příště si to určitě budu pamatovat :-)
Perlino> ;-)
Souhlasím s Paclíkem (můžu to psát takhle, nebo jinak ? :-))
+
s papouchem, který názory všech ostatních demonstroval skvělým modelem :-))
Možná je to tím, že mě pořádně nezaujal ani námět, ale - celkově se mi tam moc nelíběj ani ty obraty - tak jak to je tomu příliš nerozmím, takže se budu schovávat za to, že sis vzal špatnou bábovičku (nebo písek ?) :-)
->Petr: Spíš bych řekl že tu bábovičku:)
->Yorick: Díky, že bych to zkusil:)
já nevím, bylo by to super kdyby hvězdy plnily přání ale v tomhle směru jsem poněkud skeptická
vůbec to s sobě nesedí ale to líčení je radost!
jen to nechat dozrát, jako banán...(rozuměj: mělo jich být víc...)
jo, formu by to chtělo ... aspoň formičku .. takovou tu na pískoviště ... ale tohle je jako když nasypeš slova do pytlíčku, zaštěrcháš a vysypeš na stůl... :-)
slee.: my papoušci jsme už od přírrrody takoví rrrozkošní, někdy až rrrozkošatělí :-))
treti radek tam do te poeticnosti vubec nesedi
jinak miluju hvezdy a vim, ze plni prani... byt ty vydrzi jen kratce, prece mam tu zkusenost, ze plni...