Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehovno_z_labuťe 5
04. 03. 2004
3
0
3502
Autor
hovno_z_labuťe
hovno_z_labuťe 5
michal_k_kosmonaut
09. 01. 2005
První a druhej díl se mně líbil, ale od trojky dál to nestojí za nic. Zkus se v šestce polepšit. A jestli se to nezlepší, tak se na to psaní vyser (samozřejmě labutí prdelí).
Morbid_Pimple
19. 05. 2004
To jsem si početla, ale v kritikách!!!! Nezlob se, ale za tohle já ti tip nedám. Určitě už máš rozpracované pokračování.... Ale jinak Labutě jsou krásné....bytosti.....
Svým způsobem je mi to blízké, ovšem raději bych se dočetl něco víc o onom aktu vyprazdnování labutě.
turandot: já ti nějak nevim.... jen si zkus představit ten zápech, který hovno_z_labutě vydává... ble
hovno, cítím s tebou (tedy tebe)
Wemínku:
toho sem si samozřejmě vědoma, jo, je tady u něj trochu smrad...ale co!(máchnutí rukou)...s jarem přibydou i mouchy...
přiznám se ti, to je jedinej důvod proč u něj neobědvám...
hahahahaahahaha!!!!
Ty seš číslo, milé hovnozlabutě!!!
Dostalos mě na kolena!
vybraný jazyk, ohromující forma, hloubkou uchvacující trefný obsah a navíc interesantní grafická úprava!!! To vše ti musím přiznat, byť se obvykle bráním všem těm dvojkám a trojkám a osmičkám...Čelisti dva byly sračka- ty můžeš psát do miliónu a nikdy to nikoho neomrzí...(úklona)
hahahaahahaha...(fejdaut)(zubíce se navěky odcházim na oběd)