Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePředjaří
01. 03. 2004
4
0
2275
Autor
21Zrzka
Neroztávej! Sněhová vločko!
Dala jsem srdce tobě Srdce k ledu…
Dnes se bojím návratu vlaštovek
Jsem pověrčivá.
Loňský březen byl neobvykle teplý
přesto nehřál
Strach mám z opakujících se scénářů
Už nemám co ztratit
Snad mohla bych získat
ale bojím se vsadit na chmýří pampelišek
Radši je nech spát! Vločko!
Dej mi čas
Ještě pár dnů mrazivého klidu...
Neroztávej! Sněhová vločko!
Až odejdeš
marnivé květy mi rozum omámí
Pavučiny mě svážou
A z jara
mě jistojistě rozbolí hlava
takové jednoduché obrazy tvořící pěkný dojem a zajímavou atmosféru. díky za ně
Don´t_worry
30. 05. 2004
Mně se ta básnička moc líbí, vyjadřuje strach ze zklamání a přesto ohromnou touhu znovu zkoušet, začínat a hledat...
Tip
Nejlepší je poslední sloka... trochu tomu chybí náboj, ale možná je to tím mrazivým tématem:)
vsak? neb? zkus je vymenit, tady nezapadnou
nejsi nahodou ledova kralovna? ;)
neboj, ja to pochopil... uplne marne to neni, ale neco tomu chybi... vlastne tomu chybi trochu vic...
I ja mam pocit, ze jsi ledova kralovna, bojis se jara, ktere je tak krasne.
Anebo Te nekdy na jare neco ranilo, co nechces, aby se s jarem vratilo. Neboj se, jaro Ti prinese radost.
s těmi spojkami souhlasím, přidal bych ještě "ač"... Přeci takhle nemluvíš... Ovšem "však a neb" bych nenahrazoval, prostě bych je úplně vypustil.
Něco bych udělal s "Strach mám..., ač teď nemám.."
Ale ve skutečnosti bych druhou sloku vyškrtl úplně. Není vní nic nového a mezi dobrou první a vynikající třetí kazí celou báseň.
Nemyslím, že by tu něco chybělo, spíš mnoho přebývá. Nesnaž se podávat vše polopaticky. Nepíšeš návod k obsluze žehličky.
Dal bych tip, ale musela bys to upravit. Ne, dám ho stejně.