Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVesmírný románek
02. 03. 2004
11
0
7297
Autor
Krásnoočko
Na tmavomodrém
parketu podvečera
se švihák Měsíc
dvoří Večernici.
Slunce,
v rozpacích,
zapadlo za obzor
a tiše se rdí.
Ti dva milenci budou
kolem sebe kroužit,
něž spolu potajmu
také někam
zapadnou.
chikvadrat
26. 05. 2004
velmi pekny postreh, zvlaste pak pro ty, co zboznuji vecerni/nocni oblohu :o) jsem jeden z nich :o)
Krásnoočko
19. 04. 2004Krásnoočko
05. 03. 2004
Není to špatné, hezký postřeh. Jinak bych napsal spíš "na tmavomodrém, než "na tmavě modrém".
Já už jsem si říkal, že ses tak zlepšila od té doby, co jsme se naposledy výrazněji potkali (jak jsme se chytli, no ... nic :o) a Ty pak tu krásnou báseň téměř zabiješ slůvkem "diskrétně" ... to je velká škoda.
Ale na tip bych to přeci viděl ... (uděláš něco s tím diskrétně, prosím?) ... ***
Ten nápad se mi moc líbí, asociace mi teď hlavou lítají *t
A tak to mají skoro každý večer...
Krásnoočko
02. 03. 2004Krásnoočko
02. 03. 2004
tedy Krásnoočko... nechat si mluvit do výběru slov .-)) bych nedokázal .-)
Krásnoočko
02. 03. 2004Krásnoočko
02. 03. 2004Krásnoočko
02. 03. 2004
já jsem taky proti tomu, aby se tyhle symboly objevovaly na autorských stránkách; dám technicky zanedlouho všem možnost, aby se mohli podobným nepříjemnostem bránit; a nehádejte se .-))))
Krásnoočko
02. 03. 2004Krásnoočko
02. 03. 2004
krásnoočko aspoň nekecej, neřekl jsem že s tím lyryk nic neudělá - naopak jsem si myslel že mě zase smaže ( pardon, zablokuje ) a vysmíval jsem se proto že je mi to jedno..
a jinak...jak dlouho budou ještě všichni posraní z hitlera a z druhé světové?? myslím že by měl ten starej čurák radost kdyby viděl jak se tady šedesát let po něm klepeme strachy a mlátíme se do hlav kvůli symbolu kterej si obšlehl z asie..
hele, neskonale mě mrzí tvoji židovští předci nebo tak ale..co mám dělat? mám zabetonovat všechny symboly a hákáče a tvářit se že je to ďáblovství? ne ne..je to obrázek a tím že bude zveřejňovanej z něj sejmeme jeho démoničnost..jasný?
a jinak..myslím si že jsi asi hloupá..