Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřítel
03. 03. 2004
5
0
4762
Autor
Arienalia
Přítel jako hvězda na obloze přízraků je ,
na tvou krušnou cestu světem září..
Až však jeho svit zhasne?
Tehdy poznáš jeho skutečnou cenu..
právě ve chvíli ,kdy zůstaneš ve slepé temnotě sám..
..můj příteli..
To nemělo znít jak od mudrce, jen to prostě tak cítím ... a bolesti jsem si už zažil taky dost ... proto se asi snažím hledat ve všem spíš to dobré (i když se mi to dost často moc nedaří - nikdy se ale nevzdávám :-) ).
Dobrých přátel si velice vážím.
Moc pěkné a zajímavé, ale nybel bych takový pesimista ... myslím, že skutečných přátel není sice příliš, ale zas tak extrémně málo jich myslím také není :-) ... naštěstí ... chce to jen lidem trochu více otevřít srdce, aby si jejich přátelství a láska mohli k nám najít cestu ... vím, jsme potom zranitelnější, ale musíme riskovat, jinak bychom byli stále sami a žádné skutečné kamarády bychom nikdy nenašli ...
Ari: Je mi to líto, nemám skoro nikoho, ale mě máš taky. :-) takže ses skoro v ničem netrefila
Elemmírë : Myslím ,že každý víme ,jak to ve skutečnosti je... nechme to být ,jo? ;-)
Elemmíre: Je mi líto. Ale co ,vím ,že tě to nemrzí ,máš hromadu jiných ,vždy jsi měl a budeš mít. Já mám jen jednoho človíčka ,pro kterého bych umřela. Ale i za to jsem tomu nahoře vděčná
Zajímavý pohled...obvyklejší je tvrdit, že přítel je právě tou hvězdou, která ani v té nejhorší temnotě nepohasne.
Lancelott: Právě proto jsem to napsala takhle.. je jen málo hvězd ,které nehasnou..
Elemmírë: Hustota osazení dobrých přátel na planetě Zemi je tak.. 1 na 3 mil. čtverečných kilometrů. Díky bohu ,že jsem alespoň na jednoho natrefila!
Elemmírë: Časem i věrnost zradí.. nespoléhej na dnešek ,zítra už to ,co máš ,mít nemusíš
Arienalia: to máš pravdu ale taky se to stát nemusí. :-)
A dobří přátelé neodcházejí