Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRockový festival v Brně
05. 03. 2004
0
0
5270
Autor
ashentree
V sobotu 13.3. se uskuteční v Brně festiválek rockových kapel různých odnoží od lehkého funky přes náš xychtí rock až po HC...
Kde: Sokol Starý Lískovec, Máchalova 4, Brno - linky 69, (v noci 96 ;)) (zast. Čermákova)
Kdy: 18:00
Vstupné: 60,-
Program:
Všichni jste srdečně zváni, kapely budou smažit v hodinových blocích, v pořadí výše uvedeném.
Zn. přijďte nás měkkoše zachránit před drsňáky :-)
Kde: Sokol Starý Lískovec, Máchalova 4, Brno - linky 69, (v noci 96 ;)) (zast. Čermákova)
Kdy: 18:00
Vstupné: 60,-
Program:
Šťáva
osobitý bigbeat s ďábelskou zpěvačkouWaklaf
tepající brněnský fussion rockSir Edmund
nová vlna progresívního rocku z OlomouceXychty
lyrická deprese s rockovým xychtemWooDoo
new age of noiseOnset
nekompromisní hard core v pojetí finalistů Jim Beam rock 2002Pangram
brněnský hard coreVšichni jste srdečně zváni, kapely budou smažit v hodinových blocích, v pořadí výše uvedeném.
Zn. přijďte nás měkkoše zachránit před drsňáky :-)
Díky všem písmákům, co došli, za úžasně povzbuzující přítomnost! Hlavně Derovi a Yoyo, kteří mi dodali hodně potřebný energie...Byli jsme pěkně vyklepaní, a po tý třičtvrtěhodině hraní jsem zas přišel o nějaký to kilo :-) Byli jste zlatí! Snad jsme zas tolik nezklamali...
Bylo to výýýbornýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý
SarahMarieSchwarz
06. 03. 2004redscorpion
06. 03. 2004
dyby to šlo .. potřeboval bych se nejmíň rozpůlit, abych všechno stihl :)