Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽivot
11. 03. 2004
9
0
4938
Autor
Arienalia
Život je ohněm..
Na počátku plamen
slzy
na konci popel a
slzy..
Triss_Ranuncul
19. 02. 2006
Mně tam ty slzy dokonale zapadají, super přirovnání lidského života k ohni. Máš můj tip
Počkat...Zkusím si to srovnat : Kdyby tělo bylo polenem v krbu, pak, když se narodíš, je to jako kdyby v tom krbu někdo zažehl oheň...A když umíráš, znamená to že poleno dohořelo, tělo chladne a zbyde jen popel ??
Slzy chápu :-) myslím, že pokud sem to pochopila celý dobře, pak je to výborný...
Jednoznačně TIP ;-)
Další pěkná miniaturka. I když ty první slzy jsem chápala spíš jako slzy štěstí, ale to snad nevadí ne? :o)
Možná, že ani sama netušíš, jak dokonalé je to přirovnání...možná to nejen tušíš...ale dokonce i víš...
V každém případě to je v souladu s pravdou...pokud jde o duši i pozemské tělo...
(Protože slzy jsou projevem citu...ať již pláčeme z jakéhokoli důvodu...tak jsou pochopitelně nedílnou součástí našeho pozemského života...)
TIP...a díky!
voříš hezké básně ale já se zadumat neumím:-)) ale tohle jsem pochopil! :-))) moc pěkné! TIP
já vím, všimla jsem si :o) ale dumala jsem a dumala a nic...
snad mi to příště dojde :o))
Elemmírë: Skvělé!! Gratuluji :-) Děkujuu!
Ajuschka: Určitě!! (kdyžtak poradím ;-) )
ty slzy se do toho nějak nehoděj, kdybys nenapsala, co znamenají, asi by mi to nedošlo :o)
Ajuschka: Já vesměs tvořím básně ,nad nimiž musíš zadumat :-)
master_sam + gabio : Děkuju za pochopení :-)))
To je věc pohledu. Já bych nechtěl, aby na mém pohřbu tekly slzy. Přivítal bych raději něčí milá slova na právě nastoupenou cestu do záhrobí. :o)
chroustjazz: Protože k životu patří. Pláčeš ,když se narodíš a jiní pláčou ,když umíráš.. tedy pokud máš to štěstí a někoho takového znáš