Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSměj se víc..
12. 03. 2004
2
0
2085
Autor
Tristram
Směj se víc..
Zlomeným pohledem dáváš nám znát, že chceš být ta, kterou má rád
zoufalým dotekem, snažíš se dát, jen trochu volnosti pro kolmý pád,
zakrytým úsměvem chceš se mi smát, že jsem se pokusil na místo slz,
hlavu ti dát..
...me z toho vubec neni smutno...kdyz se jeden zamiluje, tak ztrati hlavu...:-)...a tohle to taky presne vystihuje..:-)...ale mam obavy, ze v zivote to chodi jinak...ze kdyz se zamilujes a chces se dat cely....ta druha strana ztraci zajem....naopak, kdyz neni lehke te dostat a ten druhy musi o tvuj zajem trochu bojovat......:-)
Mě to rozepsané na víc řádků nesedlo,tak proto:o)
njn, móda, proč světu vládne móda? asi je to už omšelý, ale mě to napadlo tak jsem se to pokusil sepsat.
Dero: zoufalost a beznaděj topená v touze ..jiné, než po lásce, tentokrát, ale i tak by se to dalo nazvat.
díky*
Magnolia22
14. 03. 2004
souhlasím s tím, že psaní několik veršů na řádek není zrovna moc šťastný způsob,ale jako celek je to příjemně hezké:-)
kdybys to dal do slok, ne do takovych jakoby vet na radky, bo co to je, mohlo by to bejt i lepsejsi...
ale rýmy rád/pád/dát...ty uz vysly trosku z mody :o)