Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVlastně proč?!?
19. 08. 2000
1
0
3944
Autor
Sadaf
Každý ráno mi největší potíže dělá vměstnat mozek do hlavy.Když se mi to podaří (nepodaří) začne být daleko větším problémem oddělit právě uplynulé, krásné sny od drsné přítomnosti a hlavně budoucnosti.
To se sice také málokdy podaří, nicméně je to taková první známka probuzení.
A pak cigáro.
Nebo dvě.
Kafe ani ne, nejsem závislák.
Na tom kafi, teda.
Vlastně někdy ani na životě.
Pak teprve otvírám oči. Na stropě neustále hrají ten samý film a jeho reprízy už člověka nedokážou ani nudit.
Tělu se nechce, duši se musí.V koupelně další cígo a studenou vodou šokovat organismus.
Snídaně?
K čemu.
Žaludek mi přes držku dát nemůže, protože nemá ruce.
A zase cigareta.
To mi řekněte, jak to tělo dokáže žít z kouře??
No, oběd - sem tam nějakej, aby teda jó ten bachor neměl až tak hlasitý projevy.
A zase kouř.
Odpoledne se již zdraví s večerem a mě tak trochu uniká smysl všeho.
Večer na pivo, pak domů, televize, koupelna, cigáro, snad lahvový, televize, cigáro, co je v lednici?? Nic! Takže cigáro, televize....
.....a pomalý propad do snů, nadějí, víry ev. elánu.
A ráno zase mozek do hlavy...
A cigáro...
Vlastně proč??????
P.S.
To je ale blbost, co?
Me to jako blbost nepride, kdyz vymazu ten aklohol, zila jsem tak tri roky... a snad uz nikdy nebudu, doufam.
cloviecik_3
13. 03. 2001
A večer sa posadíš k počítaču a stráviš pri ňom celú noc a zabudneš na cigarety, smútok a do srdca si nasadíš strom...už je to dnes lepšie ?? :o)
Víš, JiKo, takhle mimo sem furt, akorát to na mě někdy prostě víc dolehne...
No já bych to zařadil do indispozice. Si byl nějak mimo ne?
V takových chvílích si vzpomenu na pavoučka. 100krát mu někdo potrhá síť a on začne vždy znovu a znovu od začátku budovat novou.
Tak se vzchop!
...to se mas, ze Ti na strope promitaji filmy, to ani nemusis do kina...
takove pekne realisticke bahinko si tu vylicil, ale to bych musel nevedet o te jiskre ve Tvych ocich, abych Ti uveril, ze to vsechno nemyslis uplne vazne.. :o))
neblazni cece, ja to prozivam stejne, asi mozna vice jim nez ty, ale koukej se na to trochu jinak, nerikej, ze se ani trosku netesis na pokec tady, to bys' me natocil, fakt. nesmish si to tak nechat pripoustet k telu a dusi a nehul tolik, i kdyz ja nejsem ten pravej, kdo by ti v tom mel kazat, protoze taky jako fabrika :-)) jede se dal...
Skorpil: To víš že se těším, dyk už jsme to probrali!!!!!
kalinka: Nebo líp????o))))
Něco každopádně bude! I když tu nebudem my. To je uklidňující, ne?!:O) Ať se těšíš, nebo bojíš, něco bude! Moje mantra loňského roku, aby bylo aspoň kvůli něčemu ráno otevřít oči:O)))
No jo ... to mi připomíná Tři sestry: Život je takovej a jinej nebude, než-li mý tělo platnosti pozbude.