Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDo země bez jména
18. 03. 2004
5
0
3467
Autor
Smailinka
V pokoji beze stěn
Pod sluncem opilým
Uzavřel motýla
Dychtivě do dlaní
V pokoji beze stěn
S žárovkou rozbitou
Uzavřel duši mou
Černou a zabitou
žije teď v zemi bez jména
V pohodě si duši vzal
Světlo mé i víru
Nejradši by zapomněl
Že miloval vílu
Bez jména
zavřená
je tvá
Zpěvné a zapamatovatelné ;) Zníš mi z toho v hlavě :-) Možná mne napadne i podklad ;)
***t
Zajímalo by mě to, jestli je to cajdák, nebo rychlý tempo...
ale dovedu si představit, jak to někdo zpívá...takže je to vlastně jedno:)
t
Tak ti nevím, ta poslední sloka mi přijde, nezlob se,dost odbitá :( Dvakrát zmámená a pak to slůvko "tvejma" - prostě to bych buď komplet změnila nebo vypustila. Na začátku mě občas ruší otřepané rýmy - svou - mou a dívat - líbat. Jinak prostřední část a celková nálada básničky popřípadě písničky se mi líbí :)))
no, ty rýmy tam nejsou aby dobře vypadaly, ale aby písnička měla spád, stejně tak jako opakování slov, těžko se hodnotí slova, když člověk nezná jejich význam ve spojení s hudbou, to chápu;)
hlavně bych chtěla vědět, jak na vás působí, kde vidíte smysl těch slov...
pěkné, moc se mi líbilo
pohodě si duši vzal
Světlo mé i víru
Nejradši bys zapomněl
Žes miloval vílu
opravdu povedené, i když ta poslední sloka, možná kdyby tam nebylo tvejma, najednou to zní tak hrubě do tak pěkné zasněné básně... ale jinak bez výhrad, krásné.
možná máš pravdu, některý slova ve spojení s hudbou vyzní úplně jinak než když jsou jen "hozený" na papíře :)
Jinak smysl slov mi hodně připomíná moje dílko Panenka, jako že ona milovala tak moc až vlastně ztratila sama sebe, zatímco on její lásku zradil - ale to je čistě můj výklad, třeba jsi to myslela úplně jinak :o)