Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDěvčátko
21. 03. 2004
3
0
5068
Autor
Imane
Děvčátko ve špinavém koutě sedí
na klíně koťátko
a sní
pohádky tisíce a jedné noci.
Řekni, dcero Alláha,
co to pod závojem skrýváš?
Jen se neboj
a pojď blíž
chci se jen podívat.
Však poznáš co je
chlap.
Ruce tvé provazem ostudy svázat
a tvou duši pokořit
protože ty se biješ za Alláha.
Žena ve špinavém koutě sedí
a stékají ji slzy
vedle ní dítě brečí,
ukolébavku mu zpívá
jen tiše spinkej,malinkej
jseš americkej bastard
Ten konec bych tam nechala. Proč přikrášlovat realitu. Jen proto, že se někomu nelíbí konec. A ne všechny metafory tak tvrdě a pravdivě vystihnou tu tragičnost..
Mým závěrem je,že to předělávat nebudu,i když mnoha lidem zrovna ten konec vadí.Pro mě je tam důležitý.Nespoléhám na jinotaje a metafory či něco podobného,že zcela jasně dají čtenáři najevo stejně krutě pravdu.
Není to básnické,je to reálné..život není o metaforách..
Pennyroyal_tea
15. 05. 2004VenusHalley
30. 04. 2004
jo, války a věci související ... mně se to líbí i s tím závěrěm a dávám TIP a do klubu
Málokdy píšu něco tak ,,nanečisto" tužkou...píšu do počítače,co mě napadne a pak to hned vkládám:(
Zkus psát tužkou a klidně v tom škrtej jak se ti zlíbí. Zkus to...a uvidíš:) Třeba ti to sedne líp...:)
Máte pravdu..nevěděla jsem,jak to ukončit..takže jsem tam násilím vecpala,co šlo:(Ale díky:)
nic by v umění nemělo vycházet z násilí (přesto to asi děláme všichni) Zkus vést tužku podle svých myšlenek, nepřemýšlej nad tím, prostě tam dej, co tě zrovna napadne...(teď mluvím o tom konci...)
Ta poslední strofa se mi ani trochu nelíbí...
ten zbytek je dobrej...zkus ten konec předělat, nesedí tam...