Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFotka
23. 03. 2004
1
1
721
Autor
Vampire
V louži na ulici
leží
ztracená fotka,
sněží
na černobílý lesk,
stěží
jsou tvary vidět ještě,
rozpité prudkou sprchou deště,
pokryté sněhem,
kdos ztratil fotku během
své cesty ranním deštěm.
1 názor
Kdyby se povedla lepší pointa bylo by to na tip.
Nechci Ti upírat rými, ale mí předřečníci mají pravdu - malinko vybrousit by to chtělo . . .
Lasy
souhlas se Sakurkou, kromě vyvrcholení by se navíc hodily nějaké originální rýmy leží x sněží, sněhem x během....tak nějak mě to neuspokojuje:))
Jako blbůstka by to bylo fajn, ale chce to dodělat....
No ten náhlý přechod, když rýmuješ vždycky jedno slovo a pak to najednou rozšíříš moc nesedí a "své cesty ranním deštěm", tam by to chtělo něco lepšího. Trošku kazí dojem, ale jinak líbí.
BTW: Jak dlouho tam ta fotka leží, když je rozpitá prudkým deštěm a ještě na ní nasněží? :o)
Na to jsem právě čekala, jestli někomu příjde divné, že sněží na fotku ropitou deštěm :) Ale proč by nemohlo ráno pršet a večer sněžit, ne? A ten náhlý přechod- no já moc nepřemýšlím nad rýmy, když píšu, nekontroluju to, nechci psát čítankové básně.
Ale dík za připomínky.
Možná bys měla nad těma rýmama přemejšlet - budou lepší, zajímavější, neotřelejší...ještě-deště nic moc , no uznej....
už se těšim na další tvojí básničku:-)
něco jako by mi tam chybělo,nějaké vyvrcholení,ale nápad to není špatný:-)