Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKruh se uzavírá
26. 03. 2004
3
0
1109
Autor
someotherplace
Čí je to vina?
Že Země umírá
Čí je to vina ?
Že vlastní matku zabíjíme
Naprostá apatie
Skutky mrzačí cíle
A plno prázdných gest
Na hořících barikádách
Důkaz toho / Jak daleko chcem zajít
Jít pozadu / A prodírat se nenávistí
Oheň se rozhořívá / A další gesto vstřícnosti
Se proměnilo v popel
Už není v co věřit
Už kruh se uzavírá
Už není na co čekat
Už kruh se uzavírá!!
seregil: jednotlivec může věci změnit/ ale je to hrozná fuška/ navíc, vanu s třema zdivočelýma thajkama lze pořídit docela levně/ tak jaké štráchy s civilizací :-)
Zamračený_mnich
26. 03. 2004
Proti této hrozbě, můžeš bojovat pouze jejími vlastními zbraněmi - tzn. mocí a penězi. Jo a když hovoříš o těch cílech. Já absolutně netuším jaké má evroamerická civilizace (a vlastně ani ty ostatní) cíle. Čeho chce dosáhnout za 50 let za 100 za 200 let? Takové cíle neexistují. Existuje jenom představa cesty. Nic víc. A to je fakt asi málo. Bez toho se ani nemůže (ta civilizace) zamyslet nad tím, jakými prostředky těch cílů dosáhne. Jinak T* hlavně za výběr tématu. To jsou skutečně věci nad kterými by měli lidé přemýšlet, né nad tím kdo bude nebo nebude superhvězda :))))
Viz Waren...
je to neprůstřelný... moc, bohatství... to jsou věci, který jsou už dlouho předmětem všech hovorů, jednání i válek....
Jednotlivec moc nezmění...
Věř mi, mě to taky štve a vobčas o tom chci i napsat, ale tohle téma potkaávám každej den....
no jenže touhle cestou s tim nepohneš. lidi tady si to uvědomí a tam venku.. marnej boj