Tak trochu mi to připomíná mýho byvalýho.No,nebyl to moc romantický vztah...
andromeda - ale i o tom to někdy je :-)
princeznička - mince má vždycky dvě strany :-)))))))))))
jde o to, která se nám líbí víc :-)))))))))))))))))
Je to nechutné. Nehodnotím.
to je hnusny dejem pekny zprac. asi bych se bala neco s tebou mit a zaroven bych touzila to poznat....*
Tak proč jste ještě spolu?
když se ti chce spát, běž radši spát
Okukujici - asi špatně koukáš... myslím, že jsi nepochopila - týhle "ženský" se nikdy nezbavím, s tou se prostě MUSIM nějak sžít - a to je někdy setsakra těžký...
Mě se to nezdá být špatné - takové upřímné, melancholické a psané... No - psané :-)
Zaujalo - TIP + pře 815_0 klub - hodí se :-)
Obsah - no dobře
Forma - děs a bída
smutné když někdo tak žije
Elyn: ... to by mě musela nejdřív poslouchat - lépe řečeno slyšet
Tomáš33: ... občas bych jí střelil spíš sobě! Nevadí mi nic, co si s touhle "tvorbou" budeš dělat..., když to zkousneš, tak proč ne :-)
sleeping: ... hloupý? Je to neskutečně blbý!!! Neskutečně!!!
maya: ... no jo, taky bych to tak nechtěl v reálu...
slyšet - rozumět...
no nic, to jen, že takhle by to byla zbytečná cesta do pekel...
Elyn... cesta do pekel? No, myslim, že tohle už je "pekelný" samo o sobě - co může být horší???
sleeping - chytřejší než se zdá :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Bože, tak jí to řekni, jinak je to o ničem....
Ty bys jí ustřekik hlavu? A co ty si bezherec? Tak proč...?
Už nestřílíš. Dám tipa, aby to přitáhlo lidi( jestli to tak chodí) a podívali se na zkázu nevim jestli vztahu. Jo a taky si nejsem zcela jistej jestli ten kdo by měl mít pistoli u hlavy je ona.
Tak sem si přečet všechny Tvoje, teda je jich zatim jen 5, jsem na písmaku novej celkem a tohle je tedy zatim co mě nejvíc upoutalo. Niterný, temný, pocity, bolestivý a milující. rozpory srdce a hlavy a srdcích. Jestli Ti to nebude vadit tak si tě budu čekovat a vobčas napíšu ňákou takovouhle něco.