Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePlácání místem
31. 03. 2004
1
0
3841
Autor
Heartless
Tebe já mám rád rád rád
ty jsi moje kamarád
když mě ale budeš sr*t
musím ti přes držku dát
Petr_Pan: Jeste par mych del a myslim, ze se to naucis...
sk8ergirl: Ja bych si spis obcas potreboval od tech blbosti odpocinout:o)
Mno, kdyz tak zpetne premejslim... vy me musite za tohle hodne nenavidet:o) Mno jo, vzdycky se najde nekdo, kdo bude rusit utopicky souziti...
Utopický soužití? Tady? Ale to snad nééé, to nemyslíš zcela vážně, že ne? :) Asi radši nepřemýšlej :)... A ruš :)
Wemi: Kdyz neco pisu, tak nepremejslim nad nejakym hlubsim smyslem... ten to vetsinou dostane az potom po precteni... nekdy v tom dokonce vidi ostatni lidi vic nez ja sam... treba jako ted ty... ale chapu...
PS: Puc mi brejleeeeeeeeeeeee!:o))
tývole.... to se vytáh....
ne to je legrace, je-li to myšleno skutečně jen jako zaplácnutí místa, je zbytečné to sem psát
jinak hlubši smysl to zajisté má... vážně
asi nechápeš, jak to myslim... jen ti řeknu, že to není zle myšleno, víš?
dneska je divnej den.... proto divná reakce
Děti jsou ty nejůžasnější bytosti na světě, tak... Správnej přístup k věci ;-))
Konecne jsem napsal neco uzitecnyho, ze se mnou nekdo souhlasi:) Ja nevim, nekde jsem videl prisernou kritiku za rym rad-kamarad, tak jsem si rikal, ze na to musim taky neco napsat, kdyz to pisou vsichni zacatecnici:o)