Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVilda
24. 08. 2000
2
0
2095
Autor
Skorpil
Pravdu nesa
ve svém mozku,
však nikomu jí nedaje
on častokrát bil
nevinného vozku,
vlastního povozu nemaje.
Se sluncem chtivým
hraje schovku,
měsíc stovkou uplácí
ženy kácí se mu
na pohovku
v chlastu s nadějí
se smutky se potácí.
Ale smutky plavou
to jen on se topí dál
je mu téměř jasné,
že tenhle boj on asi nevyhrál.
No ahojte pane Brizo. nevim esi je Vam znamo, ale dluzim Vam dva x caj "genmajchu", pisi-li to dobre. Vzdy jsi z cajky odesel o neco drive nez ja, a jelikoz jsi pil to same , nepletulili se - platils i za me. Ze bys' me mel tak rad? :-)) V kazdem pripade to nosim v hlave a pri pristim shledani se priprav - nebudesh stihat behati kamsi na Malou stranu :-)) Dik. Dik - to abys nemyslel, ze neumim dekuvat... dodatecne.
S.
Týýýý Skorpile .... :c)
hutná strava !!!
s tím vozkou a povozem - "téměř geniální" ... ale neber to osobně... (dyk mě znáš...)
mě to přijde skvělý k tomu měsíci se stovkou :-) i rytmicky. Poslední čtyři řádky jakoby patřily trošku někam jinam. Ale celkově dobré :-)
jujkyty to je dobré :-))
moc se mi líbá "Se sluncem chtivým hraje schovku, měsíc stovkou uplácí", to býti prostince na tipkání :-))
není to zlé (já bych jen tu rytmiku...)
každopádně je celkem jasné, co si chtěl říct...
Hodnotím taktéž kladně...
Tuhle věc by nebylo od věci napsat klidně i drsněji...
merle: diky
tynic: jeste se te drsnoty bojim, abych to tu nahodou neprepiskl, on se clovek vzdycky necha tak trochu unest a pak uz ho nic neudrzi..., kazdopadne dik a nekdy se do tohozkusim vice oprit :-))