Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠílená
24. 08. 2000
4
0
1908
Autor
Em
Zdál se mi sen
Byla jsem v ráji
Jeden anděl s Tvojí něžnou tváří
Snesl se ke mě do trávy
Měl jsi zůstat
Zazděn v neznámu
Motýl ve skleněné kouli
Telefon, jenž nikdy nezazvoní
Proč potkala jsem lásku
v pátek třináctého?
Plazím se po chladné posteli
Vykopnuta z ráje
S rozervanou kůží
Šílená samotou
Jsem děvka co spala jenom s jedním mužem
Ale o tebe
O tebe se už dávno nejedná
A já–
Nic Ti nevyčítám
Vždyť kdysi jsem Tě milovala
Ty verse jsou dobre, nalada taky dobra, celkove mi to trochu nesedi, ale to je mym vkusem. :-)
Jo, jak vidím, výrazné osobnosti ženského pohlaví to nemají jednoduché...
Ale na to se vykašli, mě se to líbí ...
mě zas dostal "pátek třináctého", to je na TiP
PS posílám vituální růži...
("Kvete růže, podívej...")
a prosím úsměv, z toho bude krásná fotečka :-))
Ježíšmarijápano !!!
z tý samoty se vážně dá zešílet ...
Hm. Tak utáhnout pásek a nastavit znova xicht?
SAKRA
Kdo to je ANONYM? Kdyby si aspoň udelal NICKa, takhle se Em baví s nějakým „Nýmandem“.
Drahá Em, nenech se vůbec vykolejit nějakými nýmandem (jek správně poznamenal Roy) a piš dál, páč je to fakt dobrý. Tvá V. P.S.(mimichodem monogamní děvka má mé sympatie, ale to už dlouho...)
? Ach jo...To sou věci, jeden je úplně mimo (ovšem podle filozofie Mimo a V jsem asi V, protože ten nemá hlavu a chodí okolo Mimo:)))...)
ehm...Mimo-chodem není Em postavička z Rychlejch Šípů:)))...jistě, zaměstnanci by si neměli moc vyskakovat, ale...no znáš to :))))...
Pokud ten co s Tebou "je" a nemění Tvůj "stav" tak to máš potom velmi "plytké" vztahy, to je mi Tě líto. Zkus se někdy doopravdy zamilovat a uvidíš :-) Jen tak mimochodem Em je opravdu od Foglara v tomto případě to je tajemná Em.
Nablejt na sandaly, to je vazne humus. Koho chtete soudit??? Me, moje city? Kurva, vzdyt ja jenom poslala par posranejch versu, analyzu svyho zivota si udelam sama!!!!
A s "chlapem" bych trpěla míň? Nebo bych byla míň šílená, míň osamocená??? Blbost. Přítomnost "někoho" nemění můj stav, přestože "někoho" jakseříká miluji a "mám"
(Nelituju žádné lásky, kterou jsem prožil.
Lituju své slabosti.)
Od anděla k děvce a syrovosti.
Krásně sdělné a čitelné.
Stojí za přečtení... TIPík
kalinka: děvka je někdo kdo "lásku" prodává (nebo vyměňuje), takže na monogamní děvce (podle mě)není nic moc zvláštního...