Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTři přání
Autor
andromeda
Žiju si celkem poklidným životem v malém domku u řeky. Jednou jsem se vracel z práce pozdě domů a přežvykoval svačinu z včerejška, co jsem našel v kapse. Byl to chleba s paštikou, moc mně to nešmakovalo, tak jsem zbytek hodil do řeky. Žbluňklo to, zabublalo a co se nestalo? Nad hladinou vykoukla rybka a mluvila na mě: "Děkuji ti, človíčku, žes mě nasytil, splním ti tři přání!" Stál jsem tam, jako opařený, než jsem se zmohl na slovo, pak jsem se oklepal a bez dlouhého rozmýšlení řekl: "Tak já bych si teda přál mít v garáži luxusního Mercedesa, za manželku Miss Universe 2003 a v sejfu
1 000 000 dolarů...." Jak to ze mě rychle vyhrklo, stejně rychle rybka zmizela a hladina byla opět klidná. No, asi se mně to jen zdálo. Přišel jsem domů a nedalo mi to, nejdřív jsem zamířil do garáže. STÁL TAM!! Nový nablýskaný Mercedes. No teda, byl jsem tak rozklepaný, že jsem se nemohl trefit klíčem do zámku u domovních dveří, tak jsem zazvonil. Otevřít mi přišla MISS UNIVERSE 2003!! Honem jsem běžel k sejfu. Tam - 1 000 000 DOLARů!! Tak to si nechám líbit! Rychle jsem se otočil a pelášil zpátky k řece poděkovat kouzelné rybce, ale po ní ani památky. Pak jsem radostně kráčel domů a přemýšlel, jak s těma prachama naložím. Ale co vidím? Garáž prázdná a Miss Universe pryč i s prachama!! To jsem teda dopad, nakonec jsem zůstal v opuštěném domě úplně sám. Patří mi to, kdo chce moc ............
Crrrrrrrrr, zvoní mi budík a já se probouzím. To byl jen sen, zaplaťpánbu! Pak jsem se rozhlédl kolem sebe. Vedle mě spala moje drahá polovička, v sejfu jen pár pavučin a v garáži - starý dobrý Trabant! Na co mít kouzelná přání, tenhle život, co mám, je nad všechny poklady světa!! Spokojeně jsem se protáhl a dal manželce pusu.