Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBez Tebe jen jsem
10. 04. 2004
5
0
2846
Autor
Lalinka
Spadla jsem do víru
Událostí
Tragických konců
Křižovatek
Kde každá ulice
Zdá se být poslední
Ano, už zase
Nedovedu vstát
(nemám pro koho)
volit správný směr
věřit začátku
na to nemám sílu -
pohlédni
zezadu krvácím
milión jizev
na nich zas
milión čerstvých ran
a nespočet tvých zrad
teď čekají jinou
Mrzí mě to
(snad)
no lip... cas leci to ano, ale ze by to bylo zcela pryc to se rict neda.. a nikdy neni pozde ;)...... (k tomu hlasu)......
...ač pozdě, přece přidávám hlas, snad už je líp...jinak známý pocity, nádherně psané...děkuji*
Zamraceny mnich: nevim_kdo: to me tesi :o)
ELIÁNA: moooc si me potesila, nick uz pouzivam taaak dlouho, prislo mi to takovy roztomily, ani uz ti poradne nevim, jak a kdy jsem na to prisla, snad jen - bylo to davno a vim, ze jsem tim nejdriv titulovala meho pejska, ktery je roztomiloucky :-) tim nechci rict jak jsem roztomila, i kdyz rada bych , ale sebechvala.. znas to :o) Takze tak. A obzvlaste (Mrzi me to snad) ?? to je otazka do pranice... vzdy a vsude aktualni...
Zamračený_mnich
15. 04. 2004
skoro mě ten prolog odradil.....!
ale báseň - před tou smekám
nic co by rušilo
skvěle zachycený cit necit
tip
Ahoj Lalinko.
Jsem nekonečně rád, že se znovu setkáváme, ale o to víc mne bolí, že je to zase setkání smutné . . .
Mimochodem - už zase jsem na tom stejně jako Ty . . .
Také sám a není por koho se smát . . .
Báseň se mi líbí, ale její motiv vůbec. Chápeš, viď?
Lasy*
PF: Od koho je ten prolog? Je výborný . . .
Ahojky Lasy, ano takovy je uz nas osud asi :-) jen ve smutnych naladach, kdyz neni pro ho se smat a neni cemu..
Prolog je jen a jen muj.. :-) Dekuji za pochvalu...
No puvodne jsem zamyslela napsat jen posledni tri radky a dat tu dlouhou cast na samosattnou basen... Jenomze prijde mi ze k te druhe casti proste patri. bylo to adresovano jednomu cloveku a obe casti vyjadruji to same.. hluboky smutek nad ztratou :-(...
kez by..
jen chtic ve mne
stale nevymizel
kdyz uz on
nikdy nevrati se
chtit vsak muzu
ac zbytecne to je
a marne jeste vic..
ja nerikam ani ano ani ne.. neodvazuju se ani souhlasit ani nesouhlasit, nebot vim, ze mnohdy to byva jak rikas. A budu jen rada, kdyz budes mit pravdu, to mi muzes verit :-)