Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrázdná studna
15. 04. 2004
5
0
3001
Autor
Marky2
Láska je voda a já žízní hynu,
sehni se, ochutnej lahodný mok.
Komu mám dáti teď za všechno vinu,
když lásky nezbylo na mne ni lok?
tak jsem opravdu neodolal jednoduchosti a lidové zpěvnosti této drobnůstky...dovolil jsem si ji zhudebnit, doufám, že se na mne nebudeš zlobit ;)
výsledek by měl být stažitelný odtud :-)
všechno se to stalo tak rychle a spontánně :-) když jsem to četl měl jsem náhodou v ruce dřevo, ty maje jsem dodržel, jak jsem již naznačoval, když je máj :-) minipísnička tedy patří Tobě a věnována nechť je všem písmákům ;)
...a ještě si dovolím poslat avi pár přátelům, kteří již můj falešný zpěv a stále nevytříbenou hru na kytaru znají...ať se aspoň pobaví, když už jsem to spáchal :-))
ten nakřuplý zvuk jsem zvolil úmyslně, přeci jen, nálada je pochmurnější...na konci by mělo být arpegio, tak snad příště :-)
díky Ti moc za netušenou inspiraci, jež vyplnila moji letošní prvomájovou noc ;)
další Máj...a jak je sucho...jojo...ještě, že se na to dá dívat jako na blbůstku ;) jen si někdy říkám, aby se to nějak nezvrhlo :-)
zapadla mi do prvomájového večera, teď jen do strun vkouzlím ten Tvůj popěvek...když už je ten máj, tak první veršík třeba C7maj, druhý F7maj, třetí...no eště uvidíme :-) budu si s tím chvíli hrát ;)
díky Ti za lék a inspiraci!
***t
princeznicka
28. 04. 2004
aramis: dakujem ;o)
s_manga: my už jsme to probrali, slibuji, že příště přidám více slok.
Noe1: díky. Skvěle jsi zakončil/a mou blbůstku, dám si ;o)))
Sleeping: díky.
Tak ju, vytáhnout bílý z ledničky a jedu na mejdááán. :))) Dám si i za tebe. A kdybys byla náhodou někde kolem Kulaťáku, tak se stav :)))))