Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodzim
15. 04. 2004
7
2
7721
Autor
machal
1. List za listem padá,
žlutá nebo tmavá,
v barvách se obrací,
na kráse neztrácí.
2. Pod stromem sedí pán,
starý a sám,
na mládí vzpomíná,
vzpomíná a usíná.
Noc mu bude peřinou,
tu jedinou,
on zná.....
2 názory
Hudbu si muzes poslechnout nahore v prologu je navod na stazeni klipu :)
To je jedna z prvních co sme dělali - ale s rukou na srdci - mi vlastně neděláme pořádný texty do teďka :)
Ne nehrajeme vubec - jen tak proradost a doma :) Uz si videl klip ?? :) (nestoji za to ale jen tak aby ses zasmal) - jinak mame par i veselejsich songu .)
machal: uz jsem myslel zes na me zapomnel :))) a jeste treti duvod, proc je to cernobile: kuli tomu zlutymu listu na konci :))
video je skoro tak dobre, ze stoji za to na nej vsechny navadet 8^)
černobíle vám to docela sekne a de i ta muzika
btw: viděl si naturally born killers?
Zabijáky jsem viděl - mě se ten film líbil.
My jsme to točili ze dvou důvodů černobíle
1. Připadalo nám to poetičtější
2. Donutili nás k tomu také technické podmínky - ta kamera je sice digitální, ale žádná sláva. A tak sme to pak uměle odbarvili při střihu.
Na začátku je to chvíly barevné, aby bylo poznat, že je to podzim :)
Sem rád, že se ti to líbilo :)
Děkuju i za kámoše co na tom dělali - Cubeec je ten druhý kytarista - Joee je kameraman
Blaccurrent: Díky, jetli si chceš zkazit dojem tak se koukni na ten klip k písni. Je na ty webovce co je nahoře. Je to přes rok starý :)))
Blackcurrent
23. 04. 2004
KayTee: Textu je akorát - je to pojaté baladicky - takže jemná hudba a málo textu, který to jen tak doprovází. Až na toho aktera zpěvu, bych osobně řekl, že to je dílko podařené. To se musí vidět v celku, jinak to není ten správný dojem. Proto je nahoře ta webová adresa :)
jojo, tu adresu jsem už zkoušela, ale nepovedlo se mi to pustit...zkusím ještě teď..
No jinak bych ti to mohl treba poslat pres ICQ nebo tak nejak.
Pokud ho teda používáš_???
promiň ale co jsi tím myslel - "ale text je" jako že ubohý - no ale je to píseň a hudba dělá dost. Jestli jsi koukal na to video, tak si mi určitě nerozuměl ani slovo :) a proto tu máš text :)
ha ha, tady to mas. Nikdy nemuzou ten text nijak inteligentne pobrat, kdyz neznaji melodii!!! NENI TO BASNICKA!!!
MNE SE TO LIBI...jak text, tak melodie, tak tip......az na ty aktery:))))