Pěkný...díky...a taky Davinčimu, který dílo napsal:o)
Je to fajn, ne...dílo Dva vítězové se stalo jedním ze dvou vítězů:o)))
Se sklopenýma učima poníženě děkuji. Omlouvám se za to že jsem se poněkud pozdě zorientoval v tom oč tu běží, tedy vlastně běželo.
Lancelott: Tak tak :-)
Davinči: To nic! Až zase načerpám chuť vnucovat se vám s nějakou další soutěží ,budeš mít dost času se účastnit ,nebo ji ignorovat jako většina členů klubu :-))
Vzhledem k tomu ,že je tato soutěž vlastně jen dialogem mezi mnou a Lancelottem ,je asi dobře ,že dopadla ,jak dopadla...
Je 1.6. a tedy následuje vyhlášení:
Tulácké klání vzhledem k výši hodnocení vyhrál
Elemmírë se svým dílem
Stín i
Davinči se svými
Dvěma vítězi ..
Poutníkův pohár tedy náleží oběma autorům i
Lancelottovi ,který "Dva vítěze" nominoval..
Gratuluji vítězům!
Ajej zase blbne vkládání obrázků..
Zjistila jsem ,že několik členů klubu ani netuší ,o co v našem klání běží ,tak posílám avíza. Čtete a poučte se ;-))
Dva vítěze jsem četla.. pěkné dílo ,ale ne úplně dokonalé (ale co dneska je nebo bylo ,že?? ;-)) ) 6/10
Nominoval jsem Davničiho dílo...Dva vítězové.
Líbí se mi a celkově mu dávám 7/10
Do příštího klání...jestli budu mít problémy najít něco z nových děl, možná sáhnu do svého archivu oblíbených kousků:o)
Našel jsem jedno dílo...ale je z produkce Davinčiho, který se však právě stal členem, takže ho zatím nepřihlásím, kdyby sám náhodou chtěl své dílo nominovat:o)
Mimochodem...není hloupé navrhovat dílo člena klubu??
Lancelott: Jak myslíš.
Určitě ne! Myslím ,že máme všichni realistický náhled i na vlastní díla ,takže pokud chceš nominovat svou vlastní báseň (nebo jiný druh) ,můžeš. Bude s ní jednáno jako s každou jinou.
Připisuji nominace.. (zatím tedy jednu) do programu klání ,aby jste zbytečně nevyhledávali v komentářích
Ahoj Arien...velmi se omlouvám...hledal jsem ale nenašel...a vzhledem k tomu,že mi můj domácí internet vypověděl služby...bylo to o to horší...věděl jsem, že mi termín utíká a já s tím nic neudělám:o(((
Jinak...myšlenka to byla dobrá a v budoucnu bych i přivítal obnovení...
Prosím, nezlob se:o(
Lancelott: Nezlobím se na tebe. Není to tvá vina. Jediný v klubu nejsi a nikdo jiný (snad kromě určitého povzdechu Arwy_Kraft) ani zájem neprojevil ,takže si to rozhodně nevyčítej..
A víš co? Prodloužím to.. jen na zkoušku
Vzhledem ke kompletní neúčasti je Tulácké klání zrušeno. Pokud by někdo měl zájem o jeho znovuobnovení ,ozvěte se.
Prozatím tu ponechávám plán této soutěže ,kdyby někdo změnil názor. Po určité době bude smazáno.
Děkuji
Tady ,Arwy ;-)
Vybírejte ,Poutníci! Zbývají už jen tři dny
Uvidím...teprve hledám...:o)
Lancelott: Každý rádi jiné :-) Co předvedeš ty? :-))
Tak.. a mám favorita - Stín od Elemmírëho ;-)
Osobně boduji 9/10 (aby ve mně zbyl taky kousek hnusného kritika) ;-))
Stín jsem přečetl, ale jak jsem uvedl v kritice, příliš nezaujal...
Hodnotím 4/10