Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDo hloubi duše
26. 04. 2004
5
0
4024
Autor
razor_blade
Do hloubi duše
V nejzazší kout
Zapadnout, schovat se
do dáli plout…
od štěstí, od lásky, od všeho dobra
Neděs se, nebreč už,
Pán Bůh ti žehná.
razor_blade
15. 10. 2004
Báseň se mi líbí.
****
Bývá zvykem na hrubku upozornit - i mi se to občas stane, že vpísnu takovou hrubici, že se až dodatečně červenám. Jsem vděčná, že mě někdo na ni upozorní hned zkraje a já nejsem za vola tak nějak veřejně příliš dlouho. Já osobně na chybu upozorňuji poznámkou "soukromě autorovi" - aby se to zbytečně nerozmazávalo. Dílko by ve finále hrubky obsahovat nemělo - ani v názvu - :-), i od toho tady jsme, abychom se učili úctě k jazyku.
Spor je malicherný .......
Rezavej_řetěz
30. 04. 2004
Jenomže dříve to patřilo k nepsanému zákonu na Písmáku - taková slušnost, takt - a skutečně se tenhle zvyk upozorňovat na chybu šeptem - soukromě, bez zesměšňování, předával z člověka na člověka.
razor_blade
28. 04. 2004
to razor_blade: mas recht, kamo :o) proto jsem to tam nenapsal.
to parricida: tak vidis, bratre ve zbrani :o) i kdyz si za to muzu tak nejako sam, ale uz na to kaslu. brat vsechno takhle vazne, zblbnul bych :o)
Zamračený_mnich
28. 04. 2004
Prospěcháři!!! Zbytečné debaty o přejetém šnekovi...
Není to jedno? Jsme snad lidé a jestli nechybuješ, tak to pardon, klaním se Ti, královno.
Hodnoťme obsah (který se mi zdá velice kvalitní) a ne lidské chyby...
Jedno bezvýznamné Ypsilon rozhodně nesráží seriózní úroveň Písmáka...
razor_blade
28. 04. 2004Rezavej_řetěz
28. 04. 2004
no, to tvrdý je tam fakt jak pěst na oko:)))
ale jinak to jde, jen.. nevim, moc mi tam neladí "dobra/žehná".. předpokládám, že to rým být neměl...:)
Rezavej_řetěz
27. 04. 2004
však pod vlajkou antikrista jsou též ještě volná místa;)
tenhle vodní nihilsmus zbožňuji
máš tip
Zamračený_mnich
26. 04. 2004forever_smilling
26. 04. 2004
nezbyva mi nez si povzdechnout. odted vytykam kazdou gramatickou chybicku. jsem naivni, kdyz si myslim, ze si to autor opravi sam, aniz ho k tomu nekdo musi dokopat? asi ano. asi jsem jeden z mala, kdo se snazi davat si na to pozor. i kdyz nejaky ten preklep sem tam uleti, to se proste stava.
to posledni uz bylo jen provokativni rypnuti. proto smajlik. nechci se hadat. a nejsem prumerny, jsem krute podprumer