Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHadí země
01. 05. 2004
3
0
9003
Autor
Noe1
AmiNad mořem lesů
Dvzpíná se hrad Amihadí
z pískových kraCjek
Gvelký baldaCchýn C7.
V studené Fnoci
G na prsou se hřejíAmi
ti co si Fvěří
Gže jsou prosti Amivin.
Tohle je Fpodzim
v Gbájné Hadí Amizemi
na stromech Fzmrzlé
Gvousy modřínůE
sluneční Dpaprsky
zimomřivě čeříAmi7
modrého nebeF
klidnGou hladinuAmi.
DmiHáďata si hledají
A4krajinu svou
Fjdou a pokud neumřou
Gšťastně ji naleznouAmi7.
Princezna hadí
na vřes slzy roní
ztratila z hlavy
vzácný diadém.
Hory jsou bílé
ta přikrývka studí,
noci se dlouží
a krátí se den.
Tohle je podzim ...
Jo tak to chápu....taky mě občas něco šeptá v hlavě a tak bloudím prstama po strunách. No vlastně proč ne, pak se k tomu ale těžko píše ten názor, když jsem u toho nebyla:-)
Ralsko je fajn.
Nooo...to není špatnej text, připomíná to malinko žánr, co nazpívala Lucka B. , jej si nemůžu vzpomenout na ten název elpíčka, zpívala tam o elfech a tak.....jen, mají takový texty nějakou šanci? na kytaru by se mi to odehrálo líp dle not, jen z akordů nejde melodii vyčíst...škoda.
Víš, já hodně uvažoval, jestli ty písničky sem dávat ... je něco úplně jiného, hrát je při svíčkách někomu, pro koho vznikly nebo někomu, koho máš rád než je číst takhle z netu. Úplně tu chybí můj hluboký hlas, neumělý doprovod na kytaru ... pohled do očí. Kupodivu, ty písničky jsou mnohem osobnější než básničky. každá je psaná pro někoho a na nějaký hodně silný popud ... tohdle je popis vandru vloni na 28. října do skal v okolí Ralska.
A kousek refrénu vznikl při takové te hře, kdy napíšeš dva řádky textu, přeložíš papír a pošleš po kruhu ... a tvůj soused připíše reakci na tvůj druhý řádek a připíše jeden řádek navíc, přeloží a pošle dál ...
Cannisha: Hele, udělejme bartrový obchod. Ty sem dáš Hadíka, já ti někdy zahraju své věci (hahaha ... netušíš, o co si říkáš) a časem přidám i něco květů a medu, co ty na to :)))))
Zkusím si to zahrát, ale takhle jak jsem to četl mi tam taky nepasuje ten poslední řádek :) nemyslím významově, ale jako by tam neseděl při četbě - jenže,, je to text písně a tak se to musí hrát, aby mě člověk ten správný názor, že??
Jinak pěkný podzim - koukni na můj Podzim. Je to taky text písně.
Cannisho, a je to ještě horší, mnohem. Mám minimálně dvě další hadí ... "Hřál jsem na prsou hada" a "Hádě". :)))
Zamračený_mnich
01. 05. 2004Zamračený_mnich
01. 05. 2004
Hmmm ...s tím nic neudělám, takhle už to na podzim chodí. V podstatě je to reportáž (ostatně jako řada mých věcí) ... o takovým podzimním vandru :)