Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřichází
03. 09. 2000
5
0
3277
Autor
zirafka
Přichází nečekaně
roky očekávaná
má plachost bílé laně
Opíjí nepřehnaně
málem oplakávaná
když setkají se dlaně
Zabíjí nepřiznaně
duše okorávaná
má velmi silné zbraně
Vypadá nenažraně
láska opěvovaná
s ní vysměješ se hraně
Konstantinidisová
04. 06. 2001
Nejmilejší žirafko, tady předem avizovaná kompletní kritika ode mne ... ju? Ta nebolí, neboj se... 8c)
*Přichází: tak tohle mi sedlo ... zajímavý systém rýmování, "plachost bílé laně", celá atmosféra b. je moc povedená ... jen je trochu hrubé slovo nenažraně v poslední sloce, ale bez něj by to asi něšlo ...
m.
Po dohodě s autorkou se nebudu pouštět do "vrtání" v díle a napíšu jen líbí až na nenažraně viz Merle, Bibša Yezinka atd atd
láska nenažraně nevypadá, láska nenažraná JE!!!
TIPuju, protože jsem se nenechal sežrat(nebo vlastně nechal???)
Já bych to nepitval, protože to na mne působí velmi uceleně, má to styl, myšlenku i vtip. Můj tip, slečno:o)
Touhle ses trefila do mých pocitů před pár lety.
"s ní vysměješ se hraně", můžu ti udělat radost *
líbí, ale myslím, že bez poslední sloky by to bylo lepší... víš, u básní mám rád takovou tu jistotu - nejistotu, že jsem to pochopil správně, ale uvnitř něco hlodá že to stejně může být úplně jinak...
zkrátka když u "hádanky" od poloviny vím, o čem je řeč, tak mě potěší buďto vtipná pointa, která ukáže, že jsem byl celou dobu úplně mimo, nebo otevřený konec, který sice do řešení zapadá, ale naskýtá i možnost jiného vysvětlení...
ale tím se nenech rušit, to jen dlouze vysvětluji, že já rád přemýšlím a nechávám se unést na křídlech fantasie :-))
Mě se to fakt moc moc líbí! Včetně poslední sloky a včetně slůvka "nenažraně" je to ohromně pěkné.
hmmmm, tak jsem jen zamrkala nad tou formou, to když jsem to četla poprvé... a pak jsem zamrkala po druhé, když mi tvá slova vlezla pod kůži. Až na to slovo "nenažraně" mi to celé krásně sedí a vlastně leží:-))).
Nemůžu souhlasit s anonymem. Takhle přichází láska, když už ji znáš. Myslím, že je to trefné i s tím nesedícím nenažraně :-)
zirafka: jsou tu i tací, co by to pochopili (no, já ne)... jen chci říct, že se nemusíš nechat omezovat chápáním čtenářů
líbí (až na celou poslední sloku)
komu zvoni hrana, nemusis mit strach ze smrti - asi je muj myslenkovy pochod prilis kombinovany, skoda
První tři sloky jsou celkem dobrý, horší je čtvrtá. Takhle sice přichází, ale o lásce se dají psát něžnější básně. Ale přesto má tvá báseň vnitřní náboj.